Audi Q8: Με στοχευμένες βελτιώσεις εφ’ όλης της ύλης
H γερμανική φίρμα παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή του Q8 η οποία επιφυλάσσει σημαντικές αλλαγές σε τεχνολογικό-ψηφιακό επίπεδο
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Το Audi Q8 πρωτοεμφανίστηκε το 2019 ως μια πιο σπορ, coupe SUV, παραλλαγή του Q7 και πλέον υποδέχεται την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία εστιάζει στην ανανέωση της αισθητικής του εντός και εκτός όσο και του εξοπλισμού του.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο το ανανεωμένο Q8 υιοθετεί μια ανασχεδιασμένη γρίλια η οποία πλαισιώνεται από εξίσου αναθεωρημένες εισαγωγές αέρα ενώ τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED υιοθετούν μια νέα φωτεινή γραμμή –τα Matrix LED αποτελούν στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού.
Την εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν νέου σχεδιασμού τροχοί από 20 έως 23 ίντσες, ανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας OLED, ο ξαναγραμμένος αεροδυναμικός διαχύτης. Παράλληλα οι σχεδιαστές της Audi έχουν φροντίσει να διαχωρίσουν περισσότερο τα διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού αξιοποιώντας διαφορετικούς χρωματισμούς σε στοιχεία όπως το περίγραμμα των θυρών και τα προστατευτικά.
Μέρος της ανανεωμένης γκάμας αποτελεί και το SQ8 το οποίο διαθέτει ανασχεδιασμένο spoiler, νέα προστατευτικά στο κάτω τμήμα του αμαξώματος και ένα νέο αεροδυναμικό διαχύτη. Ανασχεδιασμένη είναι και η γρίλια ενώ οι εισαγωγές αέρα υιοθετούν πλέον ένα κυψελοειδές μοτίβο.
Ακόμα σημαντικότερες είναι οι αλλαγές που αφορούν την ψηφιακή τεχνολογία με το infotainment MMI να έχει αυξήσει το μέγεθός του ενώ πλέον επιτρέπει την χρήση εφαρμογών τρίτων όπως το Spotify και το Amazon.
Βελτιωμένα είναι και τα συστήματα υποβοήθησης όπως το σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από την λωρίδα κυκλοφορίας, το σύστημα αποτροπής συγκρούσεων σε διασταύρωση και αναγνώρισης οδικής σήμανσης που έχουν διευρύνει τις δυνατότητές του, προσφέροντας παράλληλα και καλύτερη πληροφόρηση μέσω του Audi Virtual Cockpit. Να σημειωθεί ότι στον βασικό εξοπλισμό ανήκουν στοιχεία όπως η κάμερα οπισθοπορείας, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, ο αυτοματισμός για τα φώτα καθώς και το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί.
Σε ό,τι αφορά την γκάμα κινητήρων το ανανεωμένο Q8 θα είναι διαθέσιμο με δύο V6 κινητήρες diesel, ένα μοτέρ βενζίνης V6 χωρητικότητας 3,0 λίτρων καθώς και ένα V8 κινητήρα βενζίνης. Όλες οι εκδόσεις εφοδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, σύστημα τετρακίνησης αλλά και επωφελούνται από ήπια υβριδική τεχνολογία 48 Volt.
Εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί η έκδοση 45 TDI με απόδοση 231 ίππους και 500 Nm ροπής η οποία εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα. Δίνει την σκυτάλη στην έκδοση 50 ΤDI η ισχύς της οποίας αυξάνεται πλέον σε 286 ίππους και 600 Nm ροπής και εγγυάται επιτάχυνση για το «0-100» σε 6,1 δευτερόλεπτα.
Η V6 έκδοση βενζίνης 55 ΤFSI αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα. Η προσωρινή κορυφαία έκδοση καθώς θα ακολουθήσει και το RS Q8, εφοδιάζεται με τον V8 των 507 ίππων και 770 Nm ροπής μεγέθη που επιτρέπουν την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις