Nammos: Το νέο μεγάλο ταξίδι ενός brand που κέρδισε τους κροίσους
Η πρώην ταβέρνα του Αγγελατάκη στην Ψαρού στοχεύει να κατακτήσει την κορυφή στην παγκόσμια αγορά της high end φιλοξενίας και εστίασης – Απόβαση σε 10 κορυφαίους προορισμούς
- Χαραμάδα ελπίδας για την κλιματική κρίση στη σύνοδο της G20
- Οικογένεια Μπουτάρη: Μια διαδρομή 145 ετών - Από το πρώτο οινοποιείο έως τον «Κυρ - Γιάννη»
- Η Χεζμπολάχ απάντησε στην πρόταση εκεχειρίας των ΗΠΑ - Στον Λίβανο ο Χοχστάιν για να «κλείσει» συμφωνία
- Ο Κασσελάκης ανακοίνωσε ψηφοφορία για το όνομα του κόμματός του
Πριν ακριβώς 20 χρόνια ένας πρώην μπάρμαν (Ζαννής Φραντζέσκος), ένας δεινός ψαροντουφεκάς – επιχειρηματίας (Κωνσταντής Κουσαθανάς) και ένας μετανάστης – εστιάτορας (Σάμι Ιμπραήμ) άρχισαν να γράφουν στη μυκονιάτικη άμμο το glam παραμύθι του Nammos, αλλάζοντας για πάντα το beach culture στο νησί των ανέμων.
Σε λίγες μέρες και συγκεκριμένα στις 29 Σεπτεμβρίου, το θρυλικό seaside restaurant θα γιορτάσει τα γενέθλιά του στο Μονακό. Εκεί βρίσκεται άλλωστε και η έδρα της εταιρείας Nammos World.
Ενδεχομένως το Yacht Club του πριγκιπάτου όπου θα γίνει το εκρηκτικό πάρτι, με τον Ελληνοσουηδό Steve Angello στα decks μαζί με τα υπόλοιπα μέλη του super γκρουπ «Swedish House Mafia», να έχει και ένα παραπάνω συμβολισμό για τη διεθνή πορεία που σχεδιάζουν ο πανίσχυρος σεΐχης του Άμπου Ντάμπι Ταχνούν μπιν Ζαγιέντ αλ-Ναχιάν και ο υπερδραστήριος επιχειρηματίας Πέτρος Στάθης, οι νέοι ιδιοκτήτες του «χρυσού» brand.
Επέκταση σε 4 ηπείρους
Η πρώην ταβέρνα του Αγγελατάκη στην Ψαρού, όταν η Μύκονος ήταν ο αγαπημένος προορισμός των απανταχού bohemian-chic, του παλιού χρήματος και του veritable κοσμοπολιτισμού, μέσα στα επόμενα δύο – τρία χρόνια θα βρεθεί σε τέσσερις ηπείρους. Από το Μαϊάμι μέχρι τις Μαλδίβες και από το Λονδίνο και τις Κάννες μέχρι την Ερυθρά Θάλασσα και το Άμπου Ντάμπι.
Με βάση τα όσα αναφέρονται στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις της εισηγμένης Alpha Dhabi Holding PJSC, από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες επενδύσεων χαρτοφυλακίου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η διεθνής επέκταση των εστιατορίων και –οσονούπω- των υπερπολυτελών ξενοδοχείων Nammos σε κορυφαίους προορισμούς ανά τον κόσμο αποτελεί τη βασική στόχευση του πολυσχιδούς ομίλου. Αυτό ωστόσο αναμένεται να αποτελέσει μόνο την αρχή μιας διευρυμένης δραστηριότητας, η οποία σκοπεύει να επεκταθεί και σε άλλα brands στους κλάδους της φιλοξενίας και της εστίασης.
Τα «γενέθλια» του θρυλικού restaurant της Μυκόνου θα γίνουν στην έδρα της εταιρείας Nammos World, το Μονακό
Αυτή τη στιγμή το εστιατόριο Nammos στο Ντουμπάι — που άνοιξε το 2019 — συγκαταλέγεται μεταξύ των ναυαρχίδων της εταιρείας, παράλληλα με τη Μύκονο, ενώ διαθέτει παρουσία και στη Λεμεσό.
Πέρυσι το Nammos στο Ντουμπάι ξεπέρασε γίγαντες όπως το Nobu στο Μαλιμπού και το Cipriani’s στο Μανχάταν και έγινε το εστιατόριο με τα υψηλότερα κέρδη στον κόσμο.
«Όταν υπέγραφα τη συμφωνία για το Nammos στο Ντουμπάι με τις εκεί αρχές, οι όροι περιελάμβαναν ότι ο τζίρος θα πρέπει να είναι 40 εκατομμύρια δολάρια. Δεν δίστασα, αλλά ορισμένοι από τους δικηγόρους μου προέτρεπαν να είμαι προσεκτικός. Ήμουν πεπεισμένος ότι θα πετύχουμε εύκολα αυτόν τον στόχο. Τώρα βρισκόμαστε σε ρυθμό για 71 εκατομμύρια δολάρια τζίρο», ανέφερε στο Forbes o Πέτρος Στάθης, γνωστός στην Ελλάδα από την εμπλοκή του στα διοικητικά της ΠΑΕ ΑΕΚ.
Λονδίνο, Κάννες, Άμπου Ντάμπι, Μαλδίβες
Νέος σταθμός στη διεθνή «καριέρα» του γνωστού εστιατορίου είναι το Λονδίνο. Στην «καρδιά» του Knightsbridge, ακριβώς απέναντι από το πολυκατάστημα Harrods, θα ανοίξει τις πόρτες του το λονδρέζικο Nammos τους επόμενους μήνες, φέρνοντας στη βρετανική πρωτεύουσα τις γεύσεις της Μεσογείου.
Με τη λογική του «εστιατορίου της γειτονιάς» – έστω και πανάκριβης, όπως το Knightsbridge όπου οι επαύλεις κοστίζουν 27 εκατ. λίρες, το Nammos στεγάζεται σε ένα διατηρητέο κτίριο στην 13-17 Montpelier Street.
Ακολουθεί την Άνοιξη του 2024 το εστιατόριο Nammos στη Γαλλική Ριβιέρα, στο ανακαινισμένο ξενοδοχείο Palm Beach στις Κάννες.
Ένα χρόνο αργότερα, ο απόλυτος προορισμός για τους mega-rich and famous όλου του πλανήτη θα φτάσει και στο Άμπου Ντάμπι, όπου εκτός από την εστίαση θα λανσαριστεί και ο κλάδος της φιλοξενίας.
«Με δωμάτια και σουίτες που αποπνέουν τη φυσική αιγαιοπελαγίτικη γοητεία», η ανάπτυξη του ξενοδοχείου Nammos στο Άμπου Ντάμπι θα ολοκληρωθεί το 2025.
Το νέο brand Nammos Hotels & Resorts θα λανσάρει η ADMO και στις εξωτικές Μαλδίβες.
Σε ένα ιδιωτικό νησί με τουρκουάζ νερά και μαλακή λευκή άμμο, το τουριστικό συγκρότημα θα περιλαμβάνει 7 επώνυμες βίλες, 17 βίλες μέσα στο νερό και 24 παραθαλάσσιες βίλες. Κορωνίδα των μοναδικών υπηρεσιών F&B προς τους επισκέπτες θα είναι το εστιατόριο Nammos, ενώ θα λειτουργεί και σπα ευεξίας.
Το project «Nammos Maldives Nedafushi by Nammos Hotels & Resort» υπογράφει η αρχιτεκτονική ομάδα των Elastic Architects, ένας από τους βασικούς συνεργάτες της Nammos World, καθώς έχει σχεδιάσει και το Nammos στο Ντουμπάι και εκείνο στις Κάννες.
Πάντως, το πρώτο ξενοδοχείο του brand θα ανοίξει στην παραλία Ψαρού στη Μύκονο (Nammos Hotel Mykonos), «εξυπηρετώντας τους πιο εκλεπτυσμένους ταξιδιώτες», ενώ ήδη λέγεται ότι μονάδα φιλοξενίας θα κατασκευαστεί και στο Ντουμπάι.
Σημειώνεται ότι η Alpha Dhabi Holding PJSC κατέχει το 100% της ADMO Hospitality Holding Limited. Πρόκειται για την κοινοπραξία των Alpha Dhabi και Monterock International με μέτοχο τον Πέτρο Στάθη. Επίσης, είναι μέτοχος κατά 62,47% στις κυπριακές εταιρείες Nammos Holding STA Ltd και MRINLON2SUB Ltd, καθώς και στις Nammos Restaurant London Limited και Nammos Restaurant LLC.
Nammos στην Ερυθρά Θάλασσα, Nammos στο Λας Βέγκας, Nammos και στο Μαϊάμι
Δίπλα σε κορυφαία brands, τα οποία διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της η Alpha Dhabi, όπως το Cheval Blanc Maldives, που χαρακτηρίζεται ως το πιο ακριβό θέρετρο στον κόσμο, το σήμα Nammos, σχεδιάζεται από τους ιδιοκτήτες του να αποκτήσει ηγετικά μερίδια στον κλάδο της πολυτελούς ξενοδοχίας και εστίασης. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες από την αγορά, εξετάζεται η επέκταση σε Μαϊάμι, Ερυθρά Θάλασσα, Σαρδηνία, Κάπρι, Ίμπιζα και Λας Βέγκας.
Επιπλέον, η εταιρεία δίνει έμφαση και στον συνδυασμό της αναψυχής με τις λιανικές πωλήσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι μικτές πωλήσεις του Nammos Village, με 14 καταστήματα πολυτελείας, ξεπέρασαν πέρσι τα 50 εκατ. ευρώ και βρίσκεται σε τροχιά αύξησης των εσόδων και φέτος. Σημειώνεται ότι η Nammos World παίρνει άμεσο ποσοστό από τις λιανικές πωλήσεις, χωρίς να χρεώνει ενοίκιο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις