Έναρξη παραγωγής για το Fiat 600e
Το Fiat 600e αποτελεί την επάνοδο της Fiat στο B-Segment με ηλεκτρικό πρόσημο και το γνωστό ιταλικό DNA σε επίπεδο στυλ και χαρακτηριστικών
Στα μέσα του καλοκαιριού και στην συμβολική για τους Ιταλούς ημερομηνία της 4ης Ιουλίου, η Fiat έκανε τα αποκαλυπτήρια του τρίτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της μετά τα 500e και το microcar Topolino, ενός Β-Segment crossover ονόματι 600e το οποίο πλέον πέρασε τις «πύλες» του εργοστασίου του Tychy, εγκαινιάζοντας ένα νέο ηλεκτρικό κεφάλαιο για τον ιταλό κατασκευαστή.
Ως υπενθύμιση, αφετηρία για το νέο μοντέλο αποτελεί η ηλεκτρική πλατφόρμα e-CMP, γνωστή ήδη από πλήθος εφαρμογών του ομίλου Stellantis. Φιλοξενεί μια μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh η οποία στην περίπτωση του ιταλικού SUV, υπόσχεται αυτονομία 400 χλμ. ή έως 600 χλμ. σε αστικές συνθήκες κίνησης.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το 600e θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως εμπροσθοκίνητο, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 156 ίππων, μέγεθος που σε συνάρτηση και με τις υπόλοιπες προδιαγραφές του μοντέλου υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα.
Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί με τάση έως 100 KW σε ταχυφορτιστή, διαδικασία που εγγυάται την αναπλήρωση της ενέργειας έως το 80% σε περίπου μισή ώρα. Να σημειωθεί ότι ο φορτιστής που διατίθεται ως standard είναι 11 kW.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς με δεδομένα τα παραπάνω, το 600e είναι συναφές τεχνολογικά με το σχετικά πρόσφατο Jeep Avenger από το οποίο, ωστόσο, υπερέχει σε μήκος, κατά περίπου οκτώ εκατοστά, με το αντίστοιχο μέγεθος του ιταλικού μοντέλου να διαμορφώνεται σε 4,17 μ.
Ως αποτέλεσμα το πορτ μπαγκάζ του 600e είναι κατά 5 λίτρα μεγαλύτερο σε σχέση με το μοντέλο της Jeep, ξεκινώντας από τα 360 λίτρα. Το 600e διαθέτει επίσης ένα μεγάλο «απόθεμα» μικρών αποθηκευτικών χώρων στο εσωτερικό του, με ωφέλιμη χωρητικότητα 15 λίτρων.
Την ίδια λογική έχει και ο ψηφιακός εξοπλισμός του μοντέλου που, όπως και στο Avenger, αποτελείται από ψηφιακό πίνακα οργάνων και infotainment 10,25 ιντσών. H διάταξη παραπέμπει εξίσου στο Avenger αν και στην προκειμένη περίπτωση το «άγγιγμα» της Fiat έχει προσθέσει περισσότερες καμπύλες.
Σε επίπεδο σχεδιασμού ακόμα και ο πιο ανεξοικείωτος με την σχεδίαση των αυτοκινητοβιομηχανιών μπορεί να διακρίνει στις γραμμές του 600e τον θελκτικό αισθητικό κώδικα της σειράς των 500.
Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν τα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, τα διαφορετικών χρωμάτων προστατευτικά του αμαξώματος και οι διογκωμένοι θόλοι οι οποίοι φιλοξενούν τροχούς έως και 18 ιντσών.
Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Fiat, το 600e θα είναι διαθέσιμο σε δύο επίπεδα εξοπλισμού (La Prima και RED) με αμφότερα να διαθέτουν εκτός από τα παραπάνω και μια ευρεία γκάμα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης.
- Ο πόλεμος στις στέπες της Ουκρανίας, μπορεί να λήξει στα παγωμένα νερά στην Αρκτική
- Χριστούγεννα στην Ελλάδα: Το κόστος διαμονής σε δημοφιλείς προορισμούς
- Λουτσέσκου: «Είναι μία συναρπαστική χρονιά…»
- Χάρι-Μέγκαν Μαρκλ: Περιφρόνηση και η ακραία αποτυχία που ίσως τους κοστίσει εκατομμύρια
- Συρία: Οι ερευνητές του ΟΗΕ ζητούν εξουσιοδότηση για να ξεκινήσουν το έργο τους επί του πεδίου
- Αυτό είναι το λογότυπο του Κινήματος Δημοκρατίας – Το αποκάλυψε ο Κασσελάκης