Porsche Taycan GT: Στην τελική ευθεία των… 1.000+ ίππων
Η ανανεωμένη Taycan θα περιλαμβάνει στις επιλογές μια νέα κορυφαία έκδοση με τρία ηλεκτρικά μοτέρ και γενναιόδωρη ισχύ η οποία πραγματοποιεί τα τελευταία χιλιόμετρα εξέλιξης στο Ring
- Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την ανήλικη κόρη του σε άγνωστους άνδρες - Σοκάρει υπόθεση στη Γαλλία
- Πολάκης: Τη Δευτέρα θα είμαι μπροστάρης σε μια προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΣΥΡΙΖΑ
- Φάμελλος: Τυχοδιώκτης ο Κασσελάκης – Μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να σταματήσει το πάρτι δισεκατομμυρίων του Μητσοτάκη
- Έντονος καβγάς Γιαννούλη – Γεωργιάδη: «Πέθανε καρκινοπαθής λόγω καθυστερημένου χειρουργείου» – «Ντροπή, ο ασθενής ζει»
Φωτογραφίες: Automedia
H Taycan που όλοι γνωρίζουμε και η οποία αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο της Porsche, εξαρχής σχεδιασμένο με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση, πραγματοποίησε την πρεμιέρα της στη διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης, πριν τέσσερα χρόνια χρονική απόσταση που επιβάλλει την επικείμενη αντικατάστασή της από την ανανεωμένη εκδοχή της.
Όπως συνηθίζει η Porsche, η συγκεκριμένη διαδικασία επιφυλάσσει πολλά παραπάνω από όσα επιτάσσει η εθιμική τακτική, πολλώ μάλλον δε όταν πρόκειται για το «πρώτο» της ηλεκτρικό μοντέλο.
Μεταξύ των «εκπλήξεων» που ετοιμάζει, συγκαταλέγεται και μια νέα έκδοση της Taycan η οποία θα υιοθετήσει τα διακριτικά GT και θα προσφέρει ισχύ 1.000+ ίππων παίρνοντας αυτονόητα θέση στην κεφαλή της γκάμας του ανανεωμένου ηλεκτρικού τετράθυρου μοντέλου.
Η άφθονη ισχύς αναμένεται να προέλθει από ένα νέας διάταξης ηλεκτρικό σύνολο το οποίο θα περιλαμβάνει τρία ηλεκτρικά μοτέρ αντί των δύο που εφοδιάζουν την μέχρι σήμερα γνωστή ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου με απόδοση 761 ίππων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Taycan δεν θα είναι το πρώτο EV μοντέλο του VW Group που θα αξιοποιήσει τρία μοτέρ καθώς η συγκεκριμένη πρωτιά έχει κατοχυρωθεί από το Audi SQ8 E-tron, ωστόσο στην περίπτωση του SUV με δεδομένο και τον όγκο του, η μέγιστη διαθέσιμη ισχύς περιοριζόταν σε 503 ίππους.
Η τρικινητήρια διάταξη δεν είναι «ξένη» ως προς την ηλεκτρική αυτοκίνηση επιδόσεων καθώς την ίδια λογική υιοθέτησε και η κορυφαία έκδοση του Lucid Air Sapphire, με απόδοση που ξεπερνά τους 1.215 ίππους αλλά και το Tesla Model S Plaid των 1.000+ ίππων.
Επιστρέφοντας στο εγχείρημα 1.000+ ίππων της Porsche, η Taycan GT συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στο προνομιακό για το είδος πεδίο του Nurburgring, έχοντας μάλιστα απαλλαγεί από το βαρύ καμουφλάζ και αποκαλύπτοντας τις διαφορές της σε σχέση με τις «ηπιότερες» ανανεωμένες εκδόσεις του μοντέλου που έχουν δει το φως της δημοσιότητας σε δοκιμές εξέλιξης κατά το πρόσφατο παρελθόν.
Σύμφωνα με τις νεότερες εικόνες, εκτός από το προτεταμένο splitter μπροστά, η διαφορά που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς είναι η παρουσία της ευμεγέθους πτέρυγας που δεσπόζει στο πίσω τμήμα πάνω από το spoiler. Mια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει επίσης φώτα τεχνολογίας Matrix LED μπροστά αλλά και τα πιο ανάγλυφα κατώτερα πλευρικά τμήματα.
Το σίγουρο είναι ότι θα μάθουμε περισσότερα πολύ σύντομα καθώς η Porsche αναμένεται να παρουσιάσει την ανανεωμένη Taycan το αργότερο έως τις αρχές του 2024 αν και η έκδοση των 1.000+ ίππων αναμένεται να εμφανιστεί λίγο αργότερα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις