Έχοντας ολοκληρώσει την αποκάλυψη της νέας Cayenne που παρουσιάστηκε τον περασμένο Απρίλιο, η Porsche προχωρά με ταχείς ρυθμούς, σχεδιάζοντας την επόμενη σημαντική πρεμιέρα μοντέλου της που έχει προγραμματίσει για την φετινή χρονιά. Ο λόγος για την νέα, τρίτη γενιά –όπως την χαρακτηρίζει η Porsche- της Panamera η οποία θα αποκαλυφθεί στις 24 Νοεμβρίου στο πλαίσιο του Icons of Porsche Festival, μια εκδήλωση που διοργανώνεται στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα από το 2021 με δεδομένη την αυξημένη σημασία που έχει η συγκεκριμένη αγορά για την γερμανική φίρμα.

Μέχρι τότε η νέα Panamera εξακολουθεί τις δοκιμές εξέλιξης που πλέον βρίσκονται στην τελική ευθεία και αφού το τετράθυρο coupe έχει ολοκληρώσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εξαντλητικών δοκιμών σε ΗΠΑ, σκανδιναβική χερσόνησο, Νότια Αφρική, Ασία και Ισπανία. Το σημαντικότερο ίσως νέο σε σχέση με την ανανεωμένη Panamera είναι ότι θα περιλαμβάνει στις επιλογές έως και τέσσερις plug-in υβριδικής τεχνολογίας εκδόσεις καθώς σε ορισμένες αγορές θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμες με την συγκεκριμένη τεχνολογία.

Μεταξύ των δεδομένων βελτιώσεων σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις PHEV, θα συγκαταλέγονται και νέες, μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες 25,9 kWh oι οποίες αναμένεται να έχουν θετική επίδραση τόσο σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια της Panamera όσο και τις περιβαλλοντικές της επιδόσεις. Παράλληλα με την μεγαλύτερη μπαταρία οι plug-in υβριδικές εκδόσεις θα επωφεληθούν και από ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ (140kW αντί 100 kW) τα οποίο θα ενσωματώνεται στο πλήρως ανασχεδιασμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες που θα ολοκληρώσουν τα plug-in υβριδικά σύνολα, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία V6 3,0 λίτρων και V8 4,0 λίτρων σε αναβαθμισμένες εκδοχές που θα καθιστούν τις εκδόσεις της νέας Panamera συμβατές με τις αυστηρότερες προδιαγραφές Euro7.

Σημαντικές αναβαθμίσεις θα υλοποιηθούν και στο σύστημα αερανάρτησης με την οποία θα εφοδιάζεται η πλειονότητα των εκδόσεων της Panamera και δεδομένα οι plug-in υβριδικές καθώς η Porsche έχει ανακοινώσει για τις βασικές εκδόσεις νέου σχεδιασμού δύο βαλβίδων αμορτισέρ με ανεξάρτητο ρυθμό απόσβεσης και επαναφοράς για το καθένα ξεχωριστά ενώ προαιρετικά θα διατίθενται φυσικά και ενεργά, αυτόματα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ως μέρος μιας πιο σοφιστικέ αερανάρτησης.

Mε δεδομένες όλες τις παραπάνω αλλαγές και κυρίως την νέα, μεγαλύτερη μπαταρία και την παρουσία αερανάρτησης, η νέα Panamera αναμένεται να αυξήσει το συνολικό της βάρος έως και κατά 50 κιλά. Περισσότερα θα μάθουμε μετά την επίσημη πρεμιέρα της στα τέλη Νοεμβρίου, αν και θα πρέπει να θεωρούνται δεδομένες οι εκτεταμένες αλλαγές σε όλους τους τομείς συμπεριλαμβανομένου του ψηφιακού και των συστημάτων υποβοήθησης καθώς η γερμανική φίρμα την χαρακτηρίζει την επικείμενη Panamera ως νέα γενιά αντί ανανεωμένη, όπως επιβάλει η συνήθης τακτική της, προοικονομώντας με αυτό τον τρόπο το εύρος των αλλαγών.