Η Γερμανία εντόπισε νέες «απαράδεκτες» συσκευές σε κινητήρες ντίζελ
Οι γερμανικές αρχές εντόπισαν τρεις συσκευές σε κινητήρες Mercedes-Benz που παρεμβαίνουν στον καθαρισμό του αερίου, σύμφωνα με το Der Spiegel
- Διπλασιάστηκε η κατανάλωση κοκαΐνης τις γιορτές - «Γίνεται κατάχρηση», λέει ο Θωμαΐδης
- Μαγνήτης για τους επενδυτές τα πράσινα ακίνητα – Τη ανιούσα παίρνουν οι τιμές
- «Πόλεμος με τα σκουπίδια στη Θεσσαλονίκη» – Μαζεύτηκαν διπλάσιοι τόνοι απορριμάτων από μια τυπική μέρα
- «Το μετρό καταστρέφει τη μοναδική πλατεία και μας διώχνει από τη γειτονιά» εξηγεί κάτοικος των Εξαρχείων στο in
Το σκάνδαλο των κινητήρων ντίζελ, από το οποίο ο γερμανικός κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έχει ακόμη ανακάμψει πλήρως, φαίνεται να… ανασταίνεται κατά καιρούς.
Η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών (KBA) έστειλε αναφορά στη Mercedes-Benz γνωστοποιώντας ότι εντόπισε τρεις «κρίσιμες» και «απαράδεκτες» συσκευές ελέγχου λογισμικού σε κινητήρες ΕΕ-6 της μάρκας της.
Πλέον, η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών μελετά την αποσυναρμολόγηση των οχημάτων για να διορθώσει το πρόβλημα!
Το πολυσέλιδο έγγραφο με ημερομηνία στις αρχές Ιουλίου έχει πλέον δημοσιευτεί από το BR και το Der Spiegel. Οι όροι τους δεν είναι καθόλου… φιλικοί: η KBA απειλεί ακόμη και με την υποχρεωτική διάλυση των οχημάτων. Το κείμενο περιγράφει λεπτομερώς τρεις συσκευές απενεργοποίησης που έχουν εντοπιστεί κατά τη διάρκεια των ερευνών του λογισμικού ελέγχου κινητήρα μιας Mercedes E-Class 350 Blue TEC με κινητήρα Euro 6 (OM642).
Σε μία από τις «στρατηγικές ανάπτυξης» που περιγράφηκαν, η συσκευή παρεμβαίνει στο σύστημα καθαρισμού καυσαερίων ενός οχήματος ντίζελ, το οποίο λειτουργεί μόνο σε ένα εύρος εξωτερικών θερμοκρασιών.
Αυτά τα λεγόμενα «θερμικά παράθυρα» κηρύχθηκαν απαράδεκτα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο πέρυσι.
Εκτός από αυτή τη «στρατηγική», ανάλογα με τις συνθήκες κλιματισμού, το σύστημα εγχέει διαφορετικές ποσότητες διαλύματος ουρίας στο σύστημα καθαρισμού καυσαερίων. Η αρχή κάνει επίσης πολύ κρίσιμες εκτιμήσεις σχετικά με το σύστημα που εγγυάται την αποτελεσματικότητα του καταλύτη SCR, η οποία εξαρτάται από τη θερμοκρασία στη διαδικασία καθαρισμού των καυσαερίων.
Tα λεγόμενα «θερμικά παράθυρα» κηρύχθηκαν απαράδεκτα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο πέρυσι
Κατά συνέπεια, ανακοινώνει την έναρξη μιας ευρύτερης εξέτασης επί της οποίας θα μελετήσει «απαγόρευση λειτουργίας», δηλαδή τη διάλυση των οχημάτων. Προς το παρόν, η KBA διέταξε τη Mercedes-Benz να «μειώσει τον αριθμό των παραγόμενων οχημάτων […] στα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί οι αναφερόμενες στρατηγικές» και διευκρινίζει ότι «η διαδικασία περιλαμβάνει ένα μοντέλο που έχει καθιερωθεί ένα εθελοντικό μέσο ενημέρωσης λογισμικού από τον κατασκευαστή από το 2019.»
Παράταση προθεσμίας
Η Mercedes-Benz, από την πλευρά της, ζήτησε επιτυχώς παράταση της προθεσμίας για την υποβολή εξηγήσεων σχετικά με αυτό και θα στείλει τεκμηρίωση για τις εν λόγω συσκευές τόσο στην KBA όσο και στο Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών τις επόμενες εβδομάδες.
«Συνεργαζόμαστε πλήρως», λέει ένας εκπρόσωπος της Mercedes που υποβαθμίζει το θέμα, «ήμασταν σε επαφή με την KBA σε πολλές περιπτώσεις για πολλές ερωτήσεις και ιδέες», προσθέτει. Όμως, σύμφωνα με περιβαλλοντικές οργανώσεις, αυτό μπορεί να μην είναι μια μεμονωμένη περίπτωση.
Προβλήματα ντίζελ
Μια ανάλυση από την ένωση περιβαλλοντικών ερευνών ICCT αποδεικνύει ότι πολλά αυτοκίνητα ντίζελ στην Ευρώπη εξακολουθούν να παράγουν υπερβολικά υψηλές εκπομπές καυσαερίων. Η German Environmental Aid (DUH) επιβεβαιώνει την αξιολόγηση της KBA και υποστηρίζει ότι «παράνομη χειραγώγηση του λογισμικού διαφυγής» υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια.
Εκτός από αυτή την υπόθεση, ο επικεφαλής του DUH Jürgen Resch καλεί το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών να δημοσιεύσει όλες τις μετρήσεις καυσαερίων και τα έγγραφα σχετικά με «επίσημα καθορισμένες αποτυχημένες συσκευές» ώστε «επιτέλους να βοηθηθούν τα σχεδόν δέκα εκατομμύρια ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οχημάτων ντίζελ στη Γερμανία να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις