Σάββατο 17 Αυγούστου 2024
weather-icon 21o
tbi bank: Ψηφιακή τράπεζα 24/7 διαθέσιμη στο κινητό

tbi bank: Ψηφιακή τράπεζα 24/7 διαθέσιμη στο κινητό

Ο Market Leader tbi bank Ελλάδος, Κώστα Τοβίλ, μιλάει στο in.gr

H tbi bank είναι η mobile-first challenger bank στη Νοτιοανατολική Ευρώπη με ηγετική θέση στις εναλλακτικές λύσεις πληρωμών. Δραστηριοποιείται εδώ και ενάμιση χρόνο στην Ελλάδα με καταγεγραμμένη πορεία στις αγορές της Ρουμανίας, Βουλγαρίας, Γερμανίας και Λιθουανίας. Στόχος της tbi bank είναι να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες τόσο των καταναλωτών όσο και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Πιο συγκεκριμένα, αποτελεί αρωγό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων συμβάλλοντας στην αύξηση των πωλήσεών τους και του βαθμού ικανοποίησης των πελατών, ενώ στους καταναλωτές παρέχει καινοτόμα χρηματοοικονομικά προϊόντα και υπηρεσίες που διευκολύνουν τη ζωή τους. Μέσω διαφόρων ψηφιακών καναλιών και αξιόπιστων συνεργατών, η tbi bank βρίσκεται σε σχεδόν 20.000 σημεία πώλησης, διαθέτει συνολικά 2 εκατομμύρια πελάτες ενώ εντός 2022 εξέδωσε σχεδόν 550.000 δάνεια. Το επιχειρηματικό της μοντέλο και η πελατοκεντρική της προσέγγιση είχαν ως αποτέλεσμα να καταστεί μία από τις πιο κερδοφόρες τράπεζες στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Στην αγορά της Ελλάδας, έχει καταφέρει να υπερβεί μέσα σε ένα χρόνο τα 3.000 σημεία πώλησης ενώ εξυπηρετεί χιλιάδες καταναλωτές, οι οποίοι χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο τα προϊόντα της. Η ευκολία, η ταχύτητα και η ευελιξία που προσφέρει τόσο στους συνεργάτες της όσο και στους καταναλωτές είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που την κάνουν να ξεχωρίζει.

  1. Πρόσφατα συμπληρώσατε έναν χρόνο από την έναρξη της δραστηριότητάς σας στην Ελλάδα. Η απόφασή σας για την είσοδο στην ελληνική αγορά ήταν στρατηγικής σημασίας. Εκτιμάτε ότι δικαιωθήκατε από την μέχρι τώρα πορεία της tbi bank στην χώρα;

Είναι γεγονός πως η δραστηριοποίησή μας στην ελληνική αγορά μετράει λίγο περισσότερο από ένα χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, η tbi bank διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στον χώρο των εναλλακτικών τρόπων πληρωμής από την ήδη επιτυχημένη δραστηριότητά της στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Κατά συνέπεια, η υφιστάμενη τεχνογνωσία μας μπορούσε εύκολα να συνδυαστεί με το κενό που υπήρχε στην ελληνική αγορά, καθώς οι εναλλακτικοί τρόποι πληρωμής εξέλειπαν μέχρι πρότινος από τη χώρα, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους καταναλωτές. Η στρατηγική μας επιλογή για την είσοδο στην ελληνική αγορά στηρίχθηκε, επίσης, και στη μεγάλη δυναμική της, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι εταιρείες είχαν προχωρήσει σε μεγάλες επενδύσεις στα eshops και στα φυσικά καταστήματα, τόσο σε επίπεδο marketing και εξυπηρέτησης πελατών, όσο και σε επίπεδο προϊόντων.

Η μέχρι τώρα πορεία μας, όχι μόνο δικαιώνει την απόφασή μας αλλά αξιολογείται και θετικά, καθώς σήμερα βρισκόμαστε σε περισσότερα από 3.000 σημεία πώλησης και εξυπηρετούμε δεκάδες χιλιάδες καταναλωτές. Το πιο σημαντικό, όμως, για εμάς, το οποίο αποτελεί και κίνητρο για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και λύσεων, είναι η αναγνώριση και η εμπιστοσύνη που έχουμε λάβει σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα με τους υφιστάμενους πελάτες μας να χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας ολοένα και περισσότερο.

  1. Η tbi bank, ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο, έχει διευρύνει μέσω του Buy Now Pay Later το δίκτυο των συνεργασιών της εισάγοντας προϊόντα και υπηρεσίες σε ολοένα και περισσότερους κλάδους, ενώ έχει επεκτείνει τις ομάδες πωλήσεών της και εκτός Αθηνών. Ποια είναι τα επόμενα βήματα; Σε ποιους κλάδους και υπηρεσίες θα δοθεί έμφαση;

Στην παρούσα φάση, το μοντέλο μας στην ελληνική αγορά βασίζεται αποκλειστικά σε ψηφιακές τεχνολογίες, ενώ και στο στρατηγικό μας πλάνο δεν περιλαμβάνεται η ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων. Ωστόσο, όλες μας οι ψηφιακές υπηρεσίες έχουν στο επίκεντρο τον πελάτη μας, τη συνεργαζόμενη επιχείρηση, τον καταναλωτή. Αυτή η ανθρωποκεντρική προσέγγιση αποδεικνύεται εμπράκτως: οι εκπρόσωποι της τράπεζάς μας είναι πάντα διαθέσιμοι μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, email και 24ωρου chat για να εξυπηρετούν άμεσα τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές και να τους βοηθούν να κατανοούν καλύτερα τα προϊόντα μας. Επομένως, το ψηφιακό μας μοντέλο συνοδεύεται από ένα ανθρώπινο πρόσωπο που στοχεύει στην άμεση και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Για την tbi bank είναι στρατηγικής σημασίας το να ενισχύει όλο και περισσότερο τον ανοικτό χαρακτήρα των εναλλακτικών και ευέλικτων τρόπων πληρωμής που προσφέρει, εξυπηρετώντας διαφορετικούς επαγγελματικούς κλάδους. Αυτοί δεν έχουν κάποιο περιορισμό· μπορεί να αφορούν από τη χρηματοδότηση μιας ασφάλειας για ένα κατοικίδιο και την απόκτηση ενός μεταχειρισμένου αυτοκίνητου, μέχρι και την τοποθέτηση ηλιακών θερμοσίφωνων στο σπίτι μας. Αυτό που εμείς πραγματικά επιδιώκουμε είναι να προσφέρουμε σε κάθε έμπορο τις χρηματοδοτικές λύσεις που έχει ανάγκη, είτε αυτές αφορούν στην ψηφιακή εξυπηρέτηση πελατών τους, είτε στην εξυπηρέτησή τους σε φυσικά καταστήματα.

  1. Θεωρείτε ότι ο στόχος για συνεργασία με 10.000 επιχειρήσεις που έχετε θέσει μέχρι το 2025 είναι εφικτός και ποιο είναι το μυστικό της «συνταγής» σας;

Δεδομένου ότι μέσα σε ένα χρόνο ξεπεράσαμε τα 3.000 σημεία πώλησης, σε online και φυσικά καταστήματα, ο στόχος των 10.000 επιχειρήσεων μέχρι το 2025 είναι σίγουρα εφικτός.  Μάλιστα, υπολογίζουμε να έχουμε πετύχει τον συγκεκριμένο στόχο ένα χρόνο νωρίτερα από τον αρχικό σχεδιασμό μας, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2024. Είναι γεγονός ότι τους πρώτους μήνες λειτουργίας μας, όπου το brand μας δεν ήταν γνωστό στην ελληνική αγορά αλλά ούτε και η φύση των υπηρεσιών μας, βασιζόμασταν εξ ’ολοκλήρου στην go-to-market στρατηγική μας. Σήμερα, έχουμε φτάσει στο σημείο όπου οι επιχειρήσεις, μας προσεγγίζουν μόνες τους επιθυμώντας να αξιοποιήσουν τα οφέλη των εναλλακτικών τρόπων πληρωμής που προσφέρουμε. Ενώ, σε πολλές περιπτώσεις, οι επιχειρήσεις βλέπουν την tbi bank όχι μόνo ως συνεργάτη που συμβάλλει στην αύξηση πωλήσεών τους, αλλά και ως μία «πύλη» για τη διεθνή επέκτασή τους λόγω της πολυετούς παρουσίας της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

  1. Το γεγονός ότι η tbi είναι μια πλήρως ψηφιακή και άρα άυλη τράπεζα, θεωρείτε ότι επηρεάζει την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες της;

Το μοντέλο μας είναι μεν ψηφιακό αλλά είμαστε πάντα εκεί που μας χρειάζεται ο πελάτης. Η σχέση εμπιστοσύνης «χτίζεται» σε καθημερινή βάση και στηρίζεται κατά κύριο λόγο στην ταχύτητα, την ευκολία, την ευελιξία και το ανθρώπινο πρόσωπο που διατηρούμε. Ενδεικτικά, ο καταναλωτής γνωρίζει ανά πάσα στιγμή το status της αίτησης χρηματοδότησης που έχει υποβάλει ψηφιακά, ενώ ακόμη και όταν αντιμετωπίσει οποιοδήποτε πρόβλημα, μπορεί να επικοινωνήσει με εκπρόσωπο της τράπεζάς μας, ο οποίος θα τον καθοδηγήσει άμεσα και αναλυτικά. Eπιπλέον, μπορεί να ολοκληρώσει την αίτηση χρηματοδότησής του ψηφιακά μέσα σε λίγα μόνο λεπτά, χωρίς να εμπλέκεται με γραφειοκρατικές διαδικασίες που τον ταλαιπωρούν και του κοστίζουν χρόνο, ενώ μετά την ηλεκτρονική υπογραφή της σύμβασης, τα χρήματα κατατίθενται στον τραπεζικό λογαριασμό του μέσα σε λίγα λεπτά.

Τα παραπάνω, λοιπόν, έχουν συμβάλλει σημαντικά στο να οικοδομηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης, κάτι που αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι οι υφιστάμενοι πελάτες μας χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας, ολοένα και περισσότερο.

Ο όρος «ψηφιακό», λοιπόν, δεν πρέπει πλέον να συνδέεται με εμπόδια στην ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα στην ελληνική αγορά είναι η επιτυχία του skroutz, με το οποίο συνεργαζόμαστε περισσότερο από ένα έτος και που παρά την απουσία φυσικών καταστημάτων, εξυπηρετεί μια τεράστια πελατειακή βάση και αποτελεί το Νο1 marketplace στη χώρα μας.

  1. Προσδιορίζεστε ως challenger bank. Τι σας διαφοροποιεί από μια παραδοσιακή τράπεζα;

Για εμάς, ο όρος challenger bank αποτελείται από δύο πυλώνες. Ο ένας αφορά στην τεχνολογία που χρησιμοποιούμε, ενώ ο δεύτερος στην κουλτούρα μας. Η  τεχνολογία που αξιοποιούμε εμείς ως τράπεζα που δραστηριοποιείται ενεργά στον χώρο της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας (fintech) μπορεί να είναι αντίστοιχη μιας τράπεζας, η οποία έχει πολυετή παρουσία στην αγορά.  Στην tbi η τεχνολογία χρησιμοποιείται με σκοπό να κάνει την εξυπηρέτηση των πελατών καλύτερη, προσφέροντας στους καταναλωτές εξατομικευμένα προϊόντα βάσει των αναγκών τους και εξασφαλίζοντάς τους πρόσβαση στις υπηρεσίες μας, όποτε και όταν τις χρειαστούν. Επίσης, αυτό που μας διαφοροποιεί ως challenger bank είναι η νοοτροπία αναφορικά με την εσωτερική μας λειτουργία, η ταχύτητα και ο τρόπος  που εφαρμόζουμε καινούρια επιχειρηματικά εγχειρήματα, η διαδικασία με την οποία επιλέγουμε και ενσωματώνουμε τους νέους εργαζόμενους στην εταιρεία μας και η ευρύτερη κουλτούρα μας. Ειδικότερα, το πνεύμα συνεργασίας που υπάρχει στην ομάδα της tbi είναι αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τις υπόλοιπες τράπεζες, καθώς δίνουμε μεγάλη έμφαση στους ανθρώπους μας και θέλουμε να μη φοβούνται να κάνουν λάθη, γιατί πιστεύουμε ότι μόνο έτσι βελτιώνονται και εξελίσσονται. Οπότε, δεν θα εστίαζα αποκλειστικά στον παράγοντα της τεχνολογίας ως το στοιχείο που μας διαφοροποιεί από τις παραδοσιακές τράπεζες, αλλά περισσότερο στη φιλοσοφία μας. Θέλουμε συνεχώς να προσπαθούμε για το καλύτερο, προσφέροντας στον πελάτη υπηρεσίες που ανταποκρίνονται άμεσα και με ακρίβεια στις σύνθετες ανάγκες της καθημερινότητάς του.

Sports in

Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ – Φούλαμ 1-0: Τη λύτρωσε ο Ζίρκζι στο 87′!

Ο Ζίρκζι έκανε ντεμπούτο για τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και με δικό του γκολ στο 87′ έδωσε τη νίκη με 1-0 κόντρα στη Φούλαμ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 17 Αυγούστου 2024