Hενθουσιώδης αποδοχή για την πρόσφατη αναβίωση της 33 Stradale δείχνει να έχει θετική επίδραση στις προθέσεις της ιταλικής φίρμας που ήδη φέρεται να έχει εγκρίνει την εξέλιξη και την κατασκευή ενός αντίστοιχου ύφους όσο και εξίσου ακριβοθώρητου supercar με αυτό που παρουσίασε στα τέλη Αυγούστου.

Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, η Alfa Romeo έχει ήδη προβεί σε σφυγμομετρήσεις σε σχέση με την επιρροή του δεύτερου supercar μοντέλου της και τα επικρατέστερα μοντέλα προς μια δημιουργική αναβίωση με όρους supercar είναι η Giulia ΤΖ του 1963 αλλά οι Giulietta SZ και Montreal από τις δεκαετίες του ‘60 και του ’70 αντίστοιχα.

Όποια και να είναι η τελική απόφαση, όπως και στην περίπτωση της σύγχρονης 33 Stradale, την εξέλιξη και την κατασκευή του νέου μοντέλου θα αναλάβει η Bottega το νέο τμήμα ειδικών αποστολών τoυ ομίλου Stellantis το οποίο ειδικεύεται σε κατασκευές υψηλού προφίλ και χαμηλού τιράζ.

Ενδεικτικό των δυνατοτήτων του συγκεκριμένου τμήματος είναι ότι οι 33 Stradale εξελίχθηκε σε διάστημα μόλις 16 μηνών με την συνδρομή φυσικά του ευρέος οπλοστασίου που έχει στη διάθεσή του ο όμιλος Stellantis. Εν προκειμένω, ως βάση, αξιοποιήθηκε η αρχιτεκτονική της Maserati ΜC20 και αρκετή από την τεχνολογία της.

Ως υπενθύμιση, την κατασκευή των μόλις 33 αντιτύπων της 33 Stradale, θα αναλάβει η Carozzeria Touring Superleggera ενώ αν και η Alfa Romeo δεν ανακοίνωσε ποτέ τιμές για το εξωτικό coupe που θα είναι διαθέσιμο είτε ως ηλεκτρικό είτε με τον V6 κινητήρα των 3,0 λίτρων, αυτές ξεκινούν από τα δύο εκατομμύρια ευρώ.

Ένα άλλο στοιχείο που θα άξιζε να σημειωθεί είναι ότι βάσει των διαθέσιμων πληροφοριών η έκδοση που προτίμησαν περισσότερο οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες της είναι αυτή με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με δεδομένο ότι όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Alfa Romeo, η 33 Stradale θα είναι το τελευταίο της supercar με συμβατικό κινητήρα. Αυτό σημαίνει επίσης ότι το δεύτερο supercar που ετοιμάζει και το οποίο θα αποκαλυφθεί το 2026 θα αξιοποιήσει αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία.