Audi Q4-etron: Εστιάζοντας στα ουσιώδη
Το μικρότερο ηλεκτρικό Audi ανανεώνεται προσφέροντας περισσότερα τόσο σε επίπεδο ισχύος όσο και «ηλεκτροκίνησης»
H γερμανική φίρμα εφαρμόζει μια σειρά εκτεταμένων βελτιώσεων στα Audi Q4 e-tron και Q4 e-tron Sportback βελτιώνοντας κάθε παράμετρο τους «ηλεκτρική» και μη προς όφελος περισσότερης ισχύος, αυτονομίας, μια βελτιωμένης οδηγικής συμπεριφοράς αλλά και εμπλουτίζοντας τον εξοπλισμό συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας.
Ξεκινώντας από το ηλεκτρικό «hardware», όλες οι εκδόσεις του Q4 e-tron εφοδιάζονται με νέας τεχνολογίας σύγχρονο μοτέρ μόνιμου μαγνήτη αλλά και μια νέα μπαταρία 77 KWh που εγγυάται υψηλότερη ενεργειακή απόδοση αλλά και ταχύτερους χρόνους φόρτισης χάρη στη νέα χημική σύστασή της αλλά και σε βελτιώσεις σε ό,τι αφορά την ψύξη των συστοιχιών.
Εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί πλέον η έκδοση εμ το διακριτικό αριθμό «45» η οποία αντικαθιστά την «40», επωφελούμενη από ένα πλέον των 80 ίππων ισχυρότερο μοτέρ τοποθετημένο πίσω με απόδοση 286 ίππους. Ως αποτέλεσμα η βασική έκδοση επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα, ούσα κατά 1,8 δευτρόλεπτα ταχύτερη από την «40». Παρά την σαφώς αυξημένη ισχύ, ενισχυμένη επίσης είναι και η αυτονομία η οποία διαμορφώνεται σε 562 χλμ. Παράλληλα η μέγιστη ισχύς φόρτισης σε ταχυφορτιστή DC προσδιορίζεται σε 135 kW.
Ακολουθούν οι τετρακίνητες εκδόσεις 45 quattro και 55 quattro οι οποίες εφοδιάζονται με δύο μοτέρ προσφέροντας ισχύ 286 και 340 ίππων αντίστοιχα. Η πρώτη επιταχύνει από 0-100 χλμ. σε 6,6 δευτερόλεπτα και η δεύτερη σε 5,4 δευτερόλεπτα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το τελευταίο μέγεθος είναι βελτιωμένο κατά 8/10 του δευτερολέπτου σε σχέση με την προηγούμενη κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού SUV. Οι τετρακίνητες εκδόσεις προσφέρουν την δυνατότητα ταχύτερης φόρτισης καθώς η ονομαστική ισχύς του κυκλώματος αυξάνεται σε 175 kW, στοιχείο που υπόσχεται την αναπλήρωση της ενέργειας από 10-80% σε 29 λεπτά με την σύνδεση σε ταχυφορτιστή DC.
Παράλληλα με τις παραπάνω βελτιώσεις το Q4 e-tron διαθέτει μια βελτιωμένη ανάρτηση η οποία θα είναι διαθέσιμη σε όλο το εύρος των εκδόσεων του με την διαφορά ότι στην περίπτωση των εκδόσεων Sport η απόσταση από το έδαφος είναι κατά 1,5 εκατοστό μικρότερη με δεδομένη τη διαφορετική ρύθμιση των αμορτισέρ. Στις επιλογές συγκαταλέγεται φυσικά και η δυνατότητα ενεργών αμορτισέρ που επίσης διαθέτουν διαφορετικές ρυθμίσεις αναλόγως την έκδοση την οποία θα εφοδιάσουν.
Τις προδιαγραφές του ανανεωμένου Q4 e-tron συμπληρώνουν στοχευμένες παρεμβάσεις στα συστήματα υποβοήθησης μεταξύ των οποίων η δυνατότητα υποβοηθούμενης αλλαγής λωρίδας με ταχύτητες έως 90 χλμ./ώρα και η βελτιστοποιημένη λειτουργία του ενεργού cruise control και των πλευρικών συστημάτων επιτήρησης. Επιπλέον στον βασικό εξοπλισμό, εκτός από το Audi Virtual Cockpit των 10,25 ιντσών ανήκουν πλέον το διασυνδεδεμένο σύστημα infotainment και πλοήγησης MMΙ καθώς και τα θερμαινόμενα καθίσματα.
- Απίστευτος Τζόλης: «Δεν έπαιξα 60 λεπτά και δεν πήρα τους επιπλέον πόντους στο fantasy» (vid)
- Νίκος Αλιάγας: Χόρεψε τσάμικο μπροστά στον Πύργο του Άιφελ και έγινε viral
- Ο νέος κοινοβουλευτικός χάρτης: η αναβάθμιση του ΠΑΣΟΚ, ο κατακερματισμός του ΣΥΡΙΖΑ και οι 21 ανεξάρτητοι
- Ο Έλον Μασκ ψηφίζει Φειδία Παναγιώτου για πρόεδρο της ΕΕ – Η ανάρτηση στο Χ
- Ουκρανία: Η εμπλοκή της Βρετανίας στον πόλεμο
- Ο Ράσελ νίκησε στο Λας Βέγκας, ο Φερστάπεν πήρε το πρωτάθλημα (pics)