Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Ζαχαροπλαστείο έβγαλε πάνω από 2,5 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις μέσω TikTok Shop

Ζαχαροπλαστείο έβγαλε πάνω από 2,5 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις μέσω TikTok Shop

Ιδιοκτήτης ζαχαροπλαστείου εξηγεί πώς κατάφερε να βγάλει πάνω από 2,5 εκατομμύρια δολάρια με την βοήθεια του TikTok.

Το TikTok λανσάρει το τελευταίο διάστημα το δικό του «Marketplace» ανοίγοντας το δρόμο σε εμπόρους και brands. Ένας ιδιοκτήτης ζαχαροπλαστείου εξηγεί πώς έβγαλε πάνω από 2,5 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις από το TikTok Shop. Όταν ο 23χρονος George Robinson άρχισε να εργάζεται στο οικογενειακό του ζαχαροπλαστείο «SoSweet» το 2020, στόχος του ήταν να αναπτύξει την παρουσία της επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εκείνη την εποχή, το SoSweet ήταν ένα δημοφιλές ζαχαροπλαστείο με έδρα το Ντέβον της Αγγλίας. Ο Robinson ξεκίνησε δημιουργώντας έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου και λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης για το κατάστημα σε πλατφόρμες, όπως το Facebook και το Instagram. Αλλά το TikTok εκτόξευσε πραγματικά το SoSweet στο διαδίκτυο!

Ο Robinson διπλασίασε το περιεχόμενο και βρήκε τρόπους αλληλεπίδρασης με τους δυνητικούς πελάτες. Απάντησε σε όσο το δυνατόν περισσότερα σχόλια, έδωσε εκπτώσεις στους οπαδούς του στο TikTok και δημιούργησε βίντεο όπου έδειχνε τον εαυτό του ή κάποιον από την ομάδα του να συσκευάζει τις παραγγελίες των πελατών.

Η επιτυχία του «SoSweet» στο Tiktok Shop

Τον Μάρτιο του 2022, ο Robinson άρχισε να χρησιμοποιεί το TikTok Shop, τη λειτουργία αγορών της πλατφόρμας που επιτρέπει αγορές εντός της εφαρμογής. Σύντομα δημιούργησε μια σχέση με την ομάδα του TikTok Shop, η οποία τον βοήθησε να πλοηγηθεί στην πλατφόρμα και να αυξήσει τις πωλήσεις.

Ο Robinson και η ομάδα του είχαν ήδη εμπειρία στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η SoSweet κερδίζει πολύ περισσότερα από εξαψήφια ποσά το μήνα μόνο από την πλατφόρμα.

Το TikTok Shop ξεκίνησε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2021, στο πλαίσιο της προσπάθειας του TikTok να καταστήσει το ηλεκτρονικό εμπόριο βασικό στοιχείο της προσφοράς του. Η εταιρεία σχεδιάζει να τετραπλασιάσει το μέγεθος των ηλεκτρονικών αγορών της μέχρι το τέλος του 2023, ανεβάζοντάς το στα 20 δισεκατομμύρια δολάρια, ανέφερε το Bloomberg.

Η SoSweet κερδίζει πολύ περισσότερα από εξαψήφια ποσά το μήνα μόνο από την πλατφόρμα. Τον Αύγουστο, έναν σχετικά «νεκρό» μήνα για πωλήσεις, είχε έσοδα περίπου 175.000 δολάρια. Το insider.com επαλήθευσε αυτές τις πληροφορίες με έγγραφα που παρείχε ο Robinson. Ο Robinson λέει ότι οι πωλήσεις των προϊόντων της SoSweet στο TikTok Shop ξεπερνούν τα 2,5 εκατομμύρια δολάρια.

Λόγω της επιτυχίας της, η ιστορία της SoSweet είναι μια ιστορία που το TikTok λατρεύει να διηγείται, και τους τελευταίους μήνες, ο Robinson έχει γίνει ένα είδος αφίσας για τους τρόπους με τους οποίους το TikTok Shop μπορεί να ενισχύσει την ανάπτυξη των μικρών επιχειρήσεων. Καθώς το TikTok υπερασπίζεται το SoSweet, έχει επίσης αρχίσει να ασχολείται με άλλα είδη τροφίμων, όπως τα σπιτικά γλυκά και επιδόρπια.

@sosweetshopuk SoSweet Newquay is NOW OPEN!!🥳 This is our TENTH store that we’ve opened💪🏽 #sweetshop #newstore #highstreet #newquay #cornwall #boardmasters #boardmasters2023 ♬ original sound – SoSweet

Για να διαδώσει τις γνώσεις που απέκτησε από πρώτο χέρι, ο Robinson ίδρυσε πρόσφατα το δικό του πρακτορείο TikTok Shop Partner, για να συμβουλεύει μικρές επιχειρήσεις σχετικά με το πώς να ξεκινήσουν στο TikTok Shop και πώς να το χρησιμοποιήσουν για πωλήσεις. Ταυτόχρονα, συνεχίζει να διατηρεί την επιχείρηση ως προτεραιότητα. Η SoSweet έχει τώρα 10 τοποθεσίες σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο και το σχέδιο είναι να ανοίξουν 20 μέχρι το 2025.

Must in

Η Τσέλσι των «16», οι 15 με… εισιτήριο και ο Παναθηναϊκός στο τελευταίο βήμα

Από τις 36 ομάδες της διοργάνωσης, μόνο η Τσέλσι διατηρεί το απόλυτο της συγκομιδής με πέντε νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια, ενώ άλλες δύο ομάδες -Γκιμαράες και Σάμροκ Ρόβερς- παραμένουν αήττητες

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο