Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Facebook: Άλλαξε το λογότυπο- Η «απόχρωση» που πέρασε απαρατήρητη

Facebook: Άλλαξε το λογότυπο- Η «απόχρωση» που πέρασε απαρατήρητη

Μία ενέργεια που δεν έτυχε της αναμενόμενης υποδοχής από τους χρήστες

To ανανεωμένο λογότυπο για το Facebook παρουσίασε η Meta το οποίο είναι πλέον μια ελαφρώς βαθύτερη απόχρωση του μπλε.

Η εταιρεία περιέγραψε το νέο σχέδιο ως «πιο τολμηρό, ηλεκτρικό και παντοτινό». Ωστόσο δεν έτυχε της αναμενόμενης υποδοχής από τους χρήστες.

Η εταιρεία επικαιροποιεί και τις αντιδράσεις των emoji

Δεξιά το νέο λογότυπο

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης  ότι επικαιροποιεί τις αντιδράσεις των emoji για να «προκαλούν περισσότερη διάσταση και συναίσθημα»και δήλωσε ότι κυκλοφορεί μια νέα δυναμική γκάμα χρωμάτων που περιλαμβάνει γαλάζιο, γαλάζιο του ουρανού, ναυτικό, σκούρο ναυτικό και μπλε.

Οι χρήστες στο X έχουν ήδη διακωμωδήσει την αλλαγή και τη συγκρίνουν με άλλες ενημερώσεις.

Η  αλλαγή του λογότυπου του Facebook έρχεται σε πλήρη αντίθεση με άλλες κινήσεις, όπως η αμφιλεγόμενη αλλαγή του Twitter σε X, ή η αλλαγή του ονόματος της μητρικής εταιρείας από Facebook σε Meta το 2021, εν μέσω έντονης δημόσιας αντίδρασης κατά της εταιρείας.

Η φθίνουσα απήχηση στους νέους

Μια μελέτη του 2022 από το Pew Research Center τόνισε τη φθίνουσα απήχηση του Facebook μεταξύ των εφήβων των ΗΠΑ από το 2014, οι οποίοι συρρέουν σε πλατφόρμες όπως το TikTok, το Snapchat και η αδελφή εφαρμογή, το Instagram.

Και παρόλο που το Facebook δήλωσε στην τελευταία τριμηνιαία κλήση για τα κέρδη του ότι περίπου το 40% του παγκόσμιου πληθυσμού, ή περίπου τρία δισεκατομμύρια άνθρωποι – χρησιμοποιεί την πλατφόρμα κάθε μήνα, η αύξηση των μηνιαίων ενεργών χρηστών του φαίνεται να έχει σταματήσει.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, η εταιρεία κέρδισε μόνο ένα εκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς χρήστες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ενώ έχασε 2 εκατομμύρια στην Ευρώπη, σύμφωνα με την παρουσίαση των αποτελεσμάτων.

πηγή: ot.gr

Must in

Ολυμπιακός: Στην Ελλάδα ο Μενσά (vid)

Ο Γκανέζος σέντερ ήρθε στην Ελλάδα για να ενσωματωθεί στις προπονήσεις του Ολυμπιακού και να τεθεί στη διάθεση του Γιώργου Μπαρτζώκα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο