Το Spotify ετοιμάζει λειτουργία φωνητικής μετάφρασης για podcast
Η σουηδική εταιρεία τεχνολογίας θα αξιοποιήσει τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη
- Το «νέο» πρόσωπο της Λίντσεϊ Λόχαν και η φράση «δεν έχω πειράξει τίποτα πάνω μου»
- Μπακογιάννη: Η Σακελλαροπούλου θα μπορούσε να προταθεί για την Προεδρία της Δημοκρατίας
- Εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο του Σικάγο έπαιξαν ξύλο με... τις πινακίδες «προσοχή βρεγμένο δάπεδο»
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Μια νέα λειτουργία με χρήση τεχνητής νοημοσύνης που θα μεταφράζει podcast του ηθοποιού και σκηνοθέτη Dax Shepard και του ερευνητή τεχνητής νοημοσύνης στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτη Lex Fridman σε άλλες γλώσσες, ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει η Spotify.
Πρόκειται για την τελευταία προσπάθεια της σουηδικής εταιρείας τεχνολογίας να αξιοποιήσει τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη, την τεχνολογία που έχει κατακλύσει τον κόσμο μετά την άνοδο του ChatGPT, για να προσελκύσει νέους χρήστες και να αυξήσει τα έσοδα.
«Πιο φυσικές από την παραδοσιακή μεταγλώττιση οι μεταφράσεις»
Οι μεταφρασμένες εκδόσεις, που υποστηρίζονται από τη νέα τεχνολογία φωνητικής μετάφρασης της OpenAI που υποστηρίζεται από τη Microsoft, θα μιμούνται το πρωτότυπο ύφος του εκφωνητή και θα είναι πιο φυσικές από την παραδοσιακή μεταγλώττιση, σύμφωνα με το Spotify.
Η εταιρεία είχε επίσης συνεργαστεί με άλλους podcasters, συμπεριλαμβανομένων των Monica Padman, Bill Simmons και Steven Bartlett για την προώθηση αυτής της καινοτόμου λειτουργίας.
Σε ποιες γλώσσες
Οι φωνητικές μεταφράσεις θα είναι διαθέσιμες σε γλώσσες όπως τα ισπανικά, τα γαλλικά και τα γερμανικά για επιλεγμένο αριθμό επεισοδίων και για μελλοντικά επεισόδια, με το Spotify να σημειώνει ότι θα μπορούσε να διευρύνει το κοινό των εκπομπών.
Το Spotify έχει κινηθεί επιθετικά όσον αφορά στις επενδύσεις τα τελευταία χρόνια στην επιχείρηση podcast του, ελπίζοντας ότι τα υψηλότερα επίπεδα αφοσίωσης που προσφέρει η μορφή θα προσελκύσουν περισσότερους διαφημιστές.
Αλλά αυτό εκτίναξε τις λειτουργικές δαπάνες της εταιρείας, οι οποίες αυξήθηκαν με διπλάσια ταχύτητα από την αύξηση των εσόδων της πέρυσι. Εκτός αυτού, οι επιχειρήσεις έχουν επίσης καθυστερήσει τις δαπάνες για διαφημίσεις λόγω της αύξησης των επιτοκίων και του υψηλού πληθωρισμού.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις