Εργατικό ατύχημα στον Πειραιά: Ελεύθερα τα τρία μέλη του πληρώματος του καταμαράν
Οι δύο άνδρες που έπεσαν στη θάλασσα είναι καλά στην υγεία τους
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Ελεύθεροι αφέθηκαν ο πλοίαρχος, ο ύπαρχος και ο λοστρόμος του ταχύπλοου καταμαράν, speed runner jet, μετά την απολογία τους στον Εισαγγελέα, για το περιστατικό της πτώσης των δύο ναυτικών στη θάλασσα στο λιμάνι του Πειραιά ενώ εκτελούσαν εργασίες καθαρισμού.
Ειδικότερα, ο ανακριτής διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για το περιστατικό.
«Στην κυριολεξία γλύτωσαν το θάνατο και δεν έπεσαν στο λιμενοβραχίονα».
Τα δύο μέλη του πληρώματος που έπεσαν στη θάλασσα, ένας 55χρονος και ένας 34χρονος, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Νίκαιας. Ο 34χρονος έλαβε εξιτήριο ενώ ο 55χρονος νοσηλεύεται για προληπτικούς λόγους.
«Να ληφθούν μέτρα ασφαλείας σε όλα τα πλοία»
Τη πλήρη διερεύνηση του περιστατικού με τους δύο ναυτικούς που έπεσαν στη θάλασσα και τη λήψη άμεσων μέτρων ασφαλείας σε όλα τα πλοία της ακτοπλοϊας ζητούν με κοινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ) της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής Εμπορικού Ναυτικού «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» και της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων.
«Οι ναυτεργάτες στην κυριολεξία γλύτωσαν το θάνατο και δεν έπεσαν στο λιμενοβραχίονα, που είναι ελλιμενισμένο το πλοίο», τονίζουν.
«Συγκεκριμένα στην αριστερή πλευρά του πλοίου, στο χώρο που βρίσκονται οι σωσίβιοι λέμβοι (βαρελάκια), εκτελούσαν εργασίες καθαρισμού με μάνικα νερού, χωρίς κανένα μέτρο προστασίας (ζώνες ασφαλείας, σκαλωσιές, κράνη κά)», αναφέρουν τα σωματεία.
Τη διερεύνηση του συμβάντος ζητεί και η Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού ΠΕΝΕΝ αναφέροντας ότι σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις «οι εργασίες γίνονταν στον εξωτερικό χώρο του πλοίου που απαγορεύεται, χωρίς να τους έχουν παρασχεθεί τα μέσα ασφαλείας και προστασίας!».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις