Πολλά έχουν ακουστεί για την εξαιρετική καμπάνια του Στέφανου Κασσελάκη για τις εσωκομματικές εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ καθώς οι περισσότεροι πιστεύουν ότι τον έσπρωξε στη νίκη και στην ανάδειξή του στην προεδρία του κόμματος. Όποια να είναι η αλήθεια, το μόνο σίγουρο είναι πως τα social media παίζουν μεγάλος μέρος του «παιχνιδιού» στην εποχή μας. Τα βίντεο που είδαμε στα προφίλ του νέου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ τις προηγούμενες μέρες, έχουν περάσει από τα χέρια του Νίκου Σούλη. 

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης που έχει δουλέψει εθελοντικά στον ΣΥΡΙΖΑ συναντήθηκε με τον Στέφανο Κασσελάκη ένα βράδυ μετά τις εκλογές σε πάνελ, σε μια αντιπαράθεση με τον δικηγόρο Σαράκη της Ελληνικής Λύσης για τις ΛΟΑΤΚΙ οικογένειες. «Είδα έναν άνθρωπο που τα έλεγε. Χωρίς ηττοπάθεια. Και λέω, ωραίος ο νέος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Νίκος Σούλης στα ΝΕΑ. Μετά από μέρες έγινε ένα τηλεφώνημα από συνεργάτη του που τον ήξερε και ξεκίνησε έτσι η συνεργασία μεταξύ τους.

«Ο Στέφανος με βρήκε. Για πολλά χρόνια στον ΣΥΡΙΖΑ έχω δουλέψει εθελοντικά».

Ο Νίκος Σούλης υπήρξε μαθητής του Αλέξη Δαμιανού και του Παντελή Βούλγαρη. Έκανε τις δικές του ταινίες μικρού μήκους. Βραβεύθηκε. Αλλά και εικονοποίησε μεγάλο μέρος του ελληνικού τραγουδιού για πάνω από τρεις δεκαετίες. Σε σχέση με τις καμπάνιες έχει δουλέψει ξανά πριν από είκοσι χρόνια στη Νέα Δημοκρατία επί Αρη Σπηλιωτόπουλου.

Για την πρώτη του δουλειά του αλλά και την σχέση του με τον Αλέκη Δαμιανό ανέφερε: «Δουλεύω λίγο με τον Βούλγαρη και σε Θέατρα της Δευτέρας και στα «Πέτρινα Χρόνια», στην προεργασία της όμως. Ο Παντελής είχε βοηθό τον Περικλή Χούρσογλου. Με πήρε πάντως γιατί είδε την πρώτη μου μικρού μήκους ταινία που ήταν πάνω σε ένα ποίημα της Κατερίνας Γώγου που το είχα κάνει όλο με σκιές και του άρεσε του Παντελή. Μετά με πήρε ο Σταύρακας να δουλέψω σε μια ταινία που λεγόταν «Η Παρεξήγηση». Εκεί έπαιζε ως ηθοποιός ο σκηνοθέτης Αλέξης Δαμιανός. Από την πρώτη μέρα είχαμε μια χημεία με τον Δαμιανό. Με πήρε στο κτήμα του με την οικογένειά του στην Εύβοια».

Μαζί με τον Παντελή Βούλγαρη είναι τα πρόσωπα που τον επηρέασαν περισσότερο. Όπως δηλώνει ο ίδιος: «Αυτοί οι άνθρωποι μου φέρθηκαν σαν πατεράδες. Δεν σε βλέπανε ως υπάλληλο».

Οι συνεργασίες του με μεγάλους έλληνες και ξένους καλλιτέχνες

Ο Νίκος Σούλης μέσα σε όλα αυτά έχει ασχοληθεί και με βιντεοκλίπ των ήδη μεγάλων καλλιτεχνών. Το πρώτο ήταν ενός φίλου του που το είχε εντάξει στην ταινία και λεγόταν «Αγγελοι Εραστές». «Τα πρώτα βιντεοκλίπ γίνανε μια εβδομάδα ή λίγο πριν μπει το 1990. Και ήταν ο Λευτέρης Πανταζής με το «Εξακολουθώ», η Βίσση με το «Ψέματα» και η Αρλέτα με το «Ροντέο» που επειδή είχε μέσα νεκροταφείο μου το κόψανε! Αυτά είναι τα τρία μου πρώτα», είπε στα ΝΕΑ.

Μεταξύ άλλων, δεν παρέλειψε να αναφέρει την συνεργασία του με την Μίλβα: «Αισθάνθηκα δέος με τη Μίλβα. Δούλεψα και με τους Vaya Con Dios. Είχαν έλθει για ένα αφιέρωμα στο Μega. Είδαν τη δουλειά, τους άρεσε, την αγόρασαν. Το «Puerto Rico» ήταν δικό μου, γυρισμένο στον Πειραιά. Ημουν με μια άγνοια κινδύνου τότε. Είμαι ταγμένος σε αυτό που αγαπάω. Ημουν πάντα ο εαυτός μου».