Όταν ο Σουμπίνιο αγωνίστηκε σε 33 παιχνίδια σε πρωτάθλημα 30 αγωνιστικών
Ο Σουμπίνιο κατέχει ένα από τα πιο αφάνταστα ρεκόρ στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο.
Το καλοκαίρι του 2009 ο Σουμπίνιο επισκέφθηκε για πρώτη φορά την χώρα μας όταν υπέγραψε στον Εθνικό Πειραιά. Ένα χρόνο αργότερα έμεινε στην ίδια πόλη αλλά θα αγωνιζόταν για τον Ολυμπιακό.
Με τους «ερυθρόλευκους» δεν κατέγραψε συμμετοχή σε επίσημο ματς αγωνιζόμενος κυρίως ως δανεικός σε άλλες ελληνικές ομάδες. Μία από αυτές ήταν ο ΟΦΗ τη σεζόν 2011-2012. Τότε ο Βραζιλιάνος είχε καταγράψει 13 από τις 15 πιθανές συμμετοχές στο πρωτάθλημα με το κλείσιμο του πρώτου γύρου. Το δεύτερο μισό τον βρήκε να πηγαίνει στον Λεβαδειακό. Οι Βοιωτοί, βέβαια, χρωστούσαν έξι αγώνες καθώς μπήκαν καθυστερημένα στο πρωτάθλημα (μαζί με την Δόξα Δράμας) λόγω της εμπλοκής των Ολυμπιακού Βόλου και Καβάλας σε υπόθεση για στημένα παιχνίδια.
Διαβάστε επίσης: Super Cup: Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός και Περιστέρι πέταξαν με την ίδια πτήση για Ρόδο (pics)
Έτσι, ο Λεβαδειακός χρειαζόταν να δώσει ακόμη 21 παιχνίδια από τα οποία στα 20 αγωνίστηκε ο Σουμπίνιο. Αν κάτσουμε να προσθέσουμε το 13 με το 20 τότε το σύνολο βγαίνει 33. Άρα 33 συμμετοχές σε πρωτάθλημα 30 αγωνιστικών! Όμως δεν σταματάει εκεί…
Στις 23 Οκτωβρίου του 2011 για την 7η αγωνιστική ο ΟΦΗ αντιμετώπιζε την ΑΕΚ σε ένα ματς που έληξε 3-1 υπέρ των Κρητικών και σκόραρε ο Σουμπίνιο. Στις 15 Φεβρουαρίου του 2012 έβγαζε την υποχρεώση, όμως, ο Λεαβαδειακός σε άνων αγώνα που σκόραρε ο Σουμπίνιο δύο φορές για το τελικό 2-0 κόντρα στον Παναιτωλικό.
- Έγραψε ιστορία ο Λεβαντόφσκι: Έφτασε τα 100 γκολ στο Champions League (vid)
- 5 ώρες, ένας Balenciaga & 200.000 ευρώ: Το δίπτυχο της Λετίθια και του Φελίπε της Ισπανίας από την Άνι Λίμποβιτς γράφει ιστορία
- Μέρκελ: Η «σιδηρά κυρία» της ΕΕ αποκαλύπτει ιστορίες σεξισμού – Το μασάζ του Τζορτζ Μπους
- ΕΟΚ για Σπανούλη: «Αυξάνονται οι προκλήσεις – Κάθε επιτυχία κόουτς» (pic)
- Ηράκλειο: Την τελευταία της πνοή άφησε επιβάτιδα εν ώρα πτήσης – Πραγματοποιήθηκε αναγκαστική προσγείωση
- ΠΑΣΟΚ: Η κυβέρνηση θυμήθηκε την αδειόδοτηση του Μετρό Θεσσαλονίκης τέσσερις ημέρες πριν τη λειτουργία του