Βρετανικό πείραμα αυτόνομης οδήγησης από την Nissan
Ένας στόλος από κατάλληλα εξοπλισμένα Leaf θα καταλάβει τις λιγότερο πολυσύχναστες περιαστικές αλλά και την «εξοχή» προκειμένου να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για το αυτόνομο μέλλον
Hιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε ένα φιλόδοξο project έρευνας σε πραγματικές συνθήκες για την εξέλιξη των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Βρετανία με την συνδρομή ενός στόλου κατάλληλα εξοπλισμένων Leaf.
To πρόγραμμα δοκιμών θα διαρκέσει κάτι λιγότερο από δύο χρόνια (21 μήνες) και θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με ένα ευρύ φάσμα ιδιωτικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε νέες τεχνολογίες όσο και την συμβολή δημόσιων φορέων, με στόχο το σύνολο των εμπλεκομένων (από τις εταιρείες που κατασκευάζουν σχετικό εξοπλισμό για αυτοκίνητα όσο και για δημόσια χρήση ως τις αρμόδιες αρχές) να «εκπαιδευτεί» στις ανάγκες ενός περιβάλλοντος αυτόνομης οδήγησης και να καλύψει στο μέλλον όσα θα προκύψουν όταν αυτή τεθεί σε ευρεία χρήση.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, το πρόγραμμα που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη θα εστιάσει στην αποκωδικοποίηση των ιδιαιτεροτήτων πολύ διαφορετικών σεναρίων με βάση διαφορετικά είδη δρόμων. Για την ακρίβεια, ο στόχος της Nissan είναι να υποβάλλει τον στόχο των Leaf και την τεχνολογία Connected and Autonomous όπως την ονομάζει σε μια ποικιλία συνθηκών από σύνθετους περιαστικούς δρόμους έως επαρχιακές οδούς με υψηλές απαιτήσεις λόγω γεωμορφολογίας.
Για το πείραμα θα επιστρατευτούν επίσης πολυάριθμες δημόσιες κάμερες επιτήρησης (CCTV) που υφίστανται στις περιαστικές περιοχές προκειμένου να βελτιώσουν τη δυνατότητα των πρωτότυπων Leaf να «αντιλαμβάνονται» καλύτερα τις συνθήκες που επικρατούν στο οδικό δίκτυο. Επίσης οι μηχανικοί λογισμικού της Nissan θα επιδιώξουν μέσω των εκατομμυρίων δεδομένων που θα προκύψουν από τις δοκιμές να προβούν σε βελτιώσεις που αφορούν την τεχνολογική υποδομή και την τεχνολογία V2I, δηλαδή την τεχνολογία που απαιτείται προκειμένου ένα όχημα να «επικοινωνεί» με το περιβάλλον του.
Το δεύτερο σκέλος δοκιμών σε επαρχιακές οδούς θα εστιάσει στην βελτίωση των συστημάτων επιτήρησης και λογισμικού ως προς τη δυνατότητά τους να αποκωδικοποιούν καλύτερα το περιβάλλον σε πιο απαιτητικές διαδρομές με απότομες στροφές και ποικιλία γεωμορφολογικών χαρακτηριστικών αλλά και τοπίων.
«Κατά το προηγούμενο αντίστοιχο ερευνητικό project, επικεντρωθήκαμε κυρίως σε περίπλοκα αστικά περιβάλλοντα. Πλέον περνάμε στην επόμενη πρόκληση η οποία είναι η κίνηση σε περιαστικούς δρόμους με μεικτές συνθήκες και επαρχιακές οδούς. Προκειμένου να μπορέσουμε να διαθέσουμε συστήματα πλήρους αυτόνομης οδήγησης πρέπει να έχουμε πρώτα δοκιμάσει την τεχνολογία σε μια ποικιλία σεναρίων και δρόμων εξ ου και project όπως το συγκεκριμένο είναι εξαιρετικά σημαντικά», δήλωσε ο επικεφαλής για την διεξαγωγή του πειράματος και στέλεχος της Nissan, Robert Bateman.
- Αυτοκίνητο καρφώθηκε σε φανάρι στη Θεσσαλονίκη
- Κώστας Χαρδαβέλλας: «Δεν λέω λοιπόν ούτε αντίο, ούτε καλό ταξίδι»
- Χαρδαβέλλας: Σήμερα η κηδεία του δημοσιογράφου στην Παναγίτσα Παλαιού Φαλήρου
- «Πώς να γίνεις Σούπερ Ήρωας»: Μια διαδραστική παράσταση στο θέατρο Σταθμός
- ΑΑΔΕ: Ποιοι φόροι πληρώνονται στην ώρα τους, ποιοι μένουν απλήρωτοι
- Καβάλα: Τη ζωή του έχασε ηλικιωμένος μετά από φωτιά στο σπίτι του