Skoda Enyaq iV vRS: Επίδειξη ηλεκτρικής δύναμης
To Enyaq iV vRS αποκτά περισσότερη ισχύ, αυτονομία αλλά και μειώνει τους χρόνους φόρτισης αποκτώντας τον τίτλο του ταχύτερου μοντέλου που έχει κατασκευάσει η Skoda στην ιστορία της
- Δημήτρης Κόκοτας: Είμαστε αισιόδοξοι λέει η σύζυγός του
- Νετανιάχου: Δεν δέχεται τερματισμό του πολέμου με τη Χαμάς στην εξουσία – Άφησε «παράθυρο» για μερική συμφωνία
- Τεχνητή νοημοσύνη και ωδή στο γυμνό: Αυτές ήταν οι πιο τολμηρές φωτογραφίες την χρονιά του 2024
- Η Μπλέικ Λάιβλι μηνύει για σεξουαλική παρενόχληση τον συμπρωταγωνιστή της,Τζάστιν Μπαλντόνι
Eν αναμονή της νέας γενιάς του Kodiaq που θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του άμεσα, η Skoda κάνει κατά κάποιο τρόπο την έκπληξη, αποκαλύπτοντας μια βελτιωμένη ως προς τα ουσιώδη-ισχύ και αυτονομία-, εκδοχή της κορυφαίας έκδοσης του ηλεκτρικού της μοντέλου, διαθέσιμης τόσο σε παραδοσιακή SUV παραλλαγή όσο και στην δυναμικότερη Coupe SUV.
Η κυρίαρχη αλλαγή είναι η αύξηση της συνδυαστικής ισχύος των δύο μοτέρ με τα οποία εφοδιάζονται τα Enyaq vRS κατά 41 ίππους με αποτέλεσμα το νέο μέγεθος ισχύος να διαμορφώνεται σε 340 ίππους, μειώνοντας τον χρόνο που απαιτείται για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα με την αύξηση της ισχύος, οι μηχανικοί της Skoda έχουν πραγματοποιήσει μια σειρά αλλαγών και αναβαθμίσεων στο λογισμικό διαχείρισης της μπαταρίας που συνδυαστικά και με τις βελτιώσεις στα μοτέρ, εξασφαλίζουν και περισσότερη αυτονομία. Ειδικότερα η coupe έκδοση προσφέρει αυτονομία 548 χλμ. ενώ η SUV 540 χλμ. μεγέθη αυξημένα κατά περίπου 25 χλμ. σε σχέση με προηγουμένως.
Οι αναβαθμίσεις επεκτείνονται και στο κύκλωμα φόρτισης που πλέον μπορεί να υποστηρίξει την αναπλήρωση της ενέργειας με ισχύ 175 kW –έναντι 135 kW- σε ταχυφορτιστή DC κάτι που μεταφράζεται σε μειωμένο χρόνο φόρτισης κατά 8 λεπτά, με τη διαδικασία για την φόρτιση έως το 80% να ολοκληρώνεται πλέον σε 28 λεπτά.
Προσθήκες έχουν πραγματοποιηθεί και σε επίπεδο εξοπλισμού καθώς εκτός από τα παραπάνω το Enyaq iV RS διαθέτει επιπλέον θύρες USB-C, αερόσακους και νέα σκιάδια για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος. Βελτιώσεις υιοθετούν επίσης το infotainment και το head-up display που υπόσχονται μεγαλύτερη ευκολία στην χρήση χάρη σε αλλαγές στο interface.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις