Mondelēz International: Γιατί πούλησε τελικά Trident και Dentyne
Η πολυεθνική εστιάζει πλέον το ενδιαφέρον της στο snacking, όπου κυριαρχεί με τα Oreo και Toblerone
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Πιστή στον προγραμματισμό της που ήθελε τα brands Trident και Dentyne να μεταβιβάζονται στον όμιλο Perfetti Van Melle, η Mondelēz International βάζει πλέον πλώρη για τον διπλασιασμό των προϊόντων της στις βασικές κατηγορίες σνακ, χωρίς το «βάρος» των χαμηλών σε ζήτηση κωδικών. Αυτό είχε ανακοινώσει η πολυεθνική τον περασμένο Δεκέμβριο, όταν έκανε για πρώτη φορά λόγο για το αναπτυξιακό της πλάνο «Όραμα 2030».
Η μεταβίβαση ύψους 1,35 δισ. δολαρίων από την Mondelēz αφορούσε και τα εμπορικά σήματα Bubbaloo και Bubblicious, που τέθηκαν υπό στρατηγική επανεξέταση μετά το σοβαρό πλήγμα που δέχθηκε η ζήτηση κατά τη διάρκεια των lockdown, ιδιαίτερα στις αγορές των ΗΠΑ, Καναδά και Ευρώπης.
Η εταιρεία αποφάσισε να αναδιαμορφώσει το χαρτοφυλάκιό της με στόχο να παράγει το 90% των εσόδων της από τα τμήματα σοκολάτας και μπισκότων, έχοντας επίσης προβεί σε μια σειρά εξαγορών κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.
«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τη στρατηγική εστίασης και επιτάχυνσης του Οράματος 2030, διπλασιάζοντας τις βασικές μας κατηγορίες σνακ.
Γι’ αυτό και ξεκινάμε τη μεταβίβαση της συγκεκριμένης δραστηριότητας σε μια οικογενειακή εταιρεία με γνώμονα τις αξίες, της οποίας το χαρτοφυλάκιο ταιριάζει στρατηγικά και όπου τα εμπορικά σήματα και οι άνθρωποί μας μπορούν να ευδοκιμήσουν», δήλωνε ο Ντιρκ βαν ντε Πουτ, διευθύνων σύμβουλος της πολυεθνικής Dirk Van τον Δεκέμβριο του 2022.
Τι περιλαμβάνει η συμφωνία
Η συναλλαγή περιλαμβάνει εγκαταστάσεις παραγωγής στο Rockford του Ιλινόις και στο Skarbimierz της Πολωνίας, καθώς και τις μάρκες τσίχλας Trident, Dentyne, Stimorol, Hollywood, V6, Chiclets, Bubbaloo και Bubbalicious στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά και την Ευρώπη, καθώς και τις ευρωπαϊκές μάρκες καραμέλας Cachou Lajaunie και La Vosgienne.
Όπερ και εγένετο. Με εξαίρεση την πορτογαλική αγορά όπου αναμένει την έγκριση της αρχής ανταγωνισμού της χώρας, η Mondelēz International αποχώρησε από την αμερικανική, την καναδική και την ευρωπαϊκή αγορά με τα brands της για τσίχλες, ενώ συνεχίζει σε όλες τις υπόλοιπες μειώνοντας το ρίσκο. Η εκποίηση αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας για την αναδιαμόρφωση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της, καθώς επιδιώκει να επικεντρωθεί σε βασικές κατηγορίες που περιλαμβάνουν σοκολάτα και μπισκότα, ένας τομέας όπου κυριαρχεί με τα Oreo και την Toblerone.
Στο πλαίσιο του στρατηγικού πλάνου Vision 2030, που εγκαινιάστηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων από την ημέρα δημιουργίας της Mondelēz, η εταιρεία εξαγόρασε πέρυσι και την εταιρεία παραγωγής energy bars Clif Bar & Company για 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια όπως και την ελληνική εταιρεία τροφίμων Chipita S.A. για 2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η εταιρεία που διατηρεί παρουσία σε περισσότερες από 150 χώρες σε όλο τον κόσμο, προγραμματίζει οι επενδύσεις της να ξεπεράσουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια προκειμένου να ηγηθεί και στο ecommerce, με στόχο την επίτευξη του 20% των εσόδων της από τα ψηφιακά κανάλια έως το 2030.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις