Ποιος θυμάται τον ζόρικο έρωτα του «Αυτός, αυτή και τα μυστήρια»;
Η επιστροφή του θρυλικού σήριαλ των 80s στην πλατφόρμα Hulu μας κάνει να αναρωτιόμαστε: α) που πήγαν τα χρόνια που πέρασαν και β) γιατί δεν φοράμε πλέον σατέν, παλ αποχρώσεις σε total look;
Ήταν μια εποχή που κάποιοι από μας ήμασταν εξόχως νέοι, μπουμπούκια, οπότε όλα έμοιαζαν έτοιμα να εκραγούν, όπως τα τρυφερά φύλλα του ανθού: Όνειρα, σκέψεις, επιθυμίες, λύπες, ενθουσιασμός. Οι άνθρωποι συνηθίζουμε να αποκαλούμε αυτές τις εποχές ρομαντικές αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι η εξιδανίκευση ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Κανείς δεν ξέρει, άλλωστε ποια είναι η αλήθεια μιας και ο χρόνος κουβαλάει όλα τα φίλτρα του ίνσταγκραμ παίζοντας με το μυαλό μας.
Ας πούμε, όμως, ότι τότε, παλαιότερα, είχε πιο πολλή πλάκα. Σε αυτό, μάλλον, όλοι θα συμφωνήσουμε. Τότε, λοιπόν, στα μέσα της δεκαετίας του ’80, μιας δεκαετίας με πολλά καινοφανή τερτίπια και με μια ελευθερία την έκφραση, ειδικά της δραματουργίας, είχε εμφανιστεί στα τηλεοπτικά καρέ το «Moonlighting» ή αλλιώς «Αυτός, αυτή και τα μυστήρια», η αξέχαστη αμερικανική τηλεοπτικής σειράς υψηλού κόστους -κάθε επεισόδιο στοίχιζε περισσότερο από 3.000.000 δολάρια-, του Glenn Gordon Caron για λογαριασμό του δικτύου ABC, το οποίο προβλήθηκε στις ΗΠΑ, από τις 3 Μαρτίου 1985 έως τις 14 Μαΐου του 1989, σε συνολικά 67 επεισόδια, τα οποία έγραψε και σκηνοθέτησε μία πλειάδα διάσημων συνεργατών, με βασικούς πρωταγωνιστές τη Σίμπιλ Σέπερντ και τον Μπρους Γουίλις.
Η θεματολογία της σειράς ήταν αστυνομική, με στοιχεία ρομάντζου, περιπέτειας, φαρσοκωμωδίας και ευρηματικών, καινοτόμων γκαγκ, τα οποία όριζαν μια νέα εποχή στις τηλεοπτικές παραγωγές. Η σειρά προβλήθηκε, επίσης, από την ελληνική τηλεόραση, γνωρίζοντας σημαντική επιτυχία –ποιος μπορεί να ξεχάσει τα σεταρισμένα ταγέρ tone-on-tone της «Μάντι» και τα «αναμαλλιασμένα» κοστούμια του Ντέιβιντ;
Δείτε το βίντεο των τίτλων
Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος
Η σειρά περιστρεφόταν γύρω από υποθέσεις του γραφείου ερευνών Blue Moon Detective Agency και των δύο συνεργατών του, Μάντολιν «Μάντι» Χέις και Ντέιβιντ Άντισον Τζούνιοτ (Γουίλις). Ένα μείγμα μυστηρίου, αιχμηρών διαλόγων και σεξουαλικής έντασης μεταξύ των πρωταγωνιστών της, σύστησε τον Γουίλις στον κόσμο και έφερε τη Σέπερντ ξανά στο προσκήνιο μετά από σχεδόν δεκαετή απουσία.
Η ιστορία της σειράς ξεκινά με την ανατροπή της τύχης της Μάντι, ενός πρώην μοντέλου που βρίσκεται σε άθλια οικονομική κατάσταση μετά την υπεξαίρεση όλων των περιουσιακών της στοιχείων από τον λογιστή της. Της μένουν φορτωμένες διάφορες αποτυχημένες επιχειρήσεις που διατηρούνταν προηγουμένως ως φοροαπαλλαγές, μία από τις οποίες είναι το γραφείο ντετέκτιβ, City of Angels, με επικεφαλής τον ανέμελο Ντέιβιντ Άντισον.
Ο Ντέιβιντ πείθει τη Μάντι να κρατήσει την επιχείρηση και να τη διευθύνουν ως συναίτεροι. Το πρακτορείο μετονομάζεται σε Blue Moon Investigations, επειδή η Μάντι ήταν ήδη διάσημη από το γεγονός ότι ήταν το μοντέλο-εκπρόσωπος της εταιρείας σαμπουάν Blue Moon. Σε πολλά επεισόδια, την αναγνώριζαν ως «το κορίτσι του σαμπουάν Blue Moon», όχι με το όνομά της.
Η σειρά προβλήθηκε, επίσης, από την ελληνική τηλεόραση, γνωρίζοντας σημαντική επιτυχία –ποιος μπορεί να ξεχάσει τα σεταρισμένα ταγέρ tone-on-tone της «Μάντι» και τα «αναμαλλιασμένα» κοστούμια του Ντέιβιντ;
Ένα ζόρικο δίδυμο με έξτρα βάτες στους ώμους
Στον ηχητικό σχολιασμό του για το DVD της 3ης σεζόν, ο δημιουργός Glenn Gordon Caron λέει ότι η έμπνευση για τη σειρά ήταν μια παράσταση του έργου «Η στρίγκλα που έγινε αρνάκι», του Σαίξπηρ, που είδε στο Σέντραλ Παρκ με πρωταγωνιστές τη Μέριλ Στριπ και τον Ραούλ Τζούλια. Η σειρά, δε, παρωδούσε το έργο στο επεισόδιο «Atomic Shakespeare» της 3ης σεζόν.
Η ηθοποιός Άλις Μπίσλι ως Άγκνες Ντι Πέστο, η εξαιρετικά πιστή και ιδιόρρυθμη ρεσεψιονίστ του πρακτορείου, η οποία απαντά πάντα στο τηλέφωνο με ομοιοκαταληξία, χαρίζει έναν σουρεάλ χαρακτήρα στη σειρά και εξισορροπεί την κόντρα των δύο πρωταγωνιστών, που παρά τη χημεία επί της οθόνης, backstage είχαν βγει μαχαίρια.
Καθώς, λοιπόν, προέκυψαν προβλήματα με την εμφάνιση των Σέπερντ και Γουίλις στην οθόνη λόγω των προσωπικών τους ζητημάτων, οι σεναριογράφοι άρχισαν να εστιάζουν στη σχέση μεταξύ της Άγκνες και του συναδέλφου της, υπαλλήλου του Blue Moon, Χέρμπερτ Βαϊόλα. Στο φινάλε της σειράς, η Άγκνες βρίζει τη Μάντι και τον Ντέιβιντ που δεν μπορούν να καταλάβουν τη σχέση τους καθώς διαλύεται ολόκληρο το σκηνικό και λέει: «Αν υπάρχει Θεός στον ουρανό, θα γυρίσει τον Χέρμπερτ και εμένα σε δική μας σειρά», σπάζοντας έτσι τον τέταρτο τοίχο μεταξύ του κοινού και των ηθοποιών.
Βουτιά στα 80s
Το «Moonlighting», λοιπόν, η υποψήφια για Emmy τηλεοπτική σειρά της δεκαετίας του τότε, θα προβληθεί για πρώτη φορά στις 10 Οκτωβρίου στο Hulu και στο Disney+. Και οι πέντε σεζόν, που αποτελούνται από 67 επεισόδια, θα είναι διαθέσιμες για παρακολούθηση στην πλατφόρμα. Η σειρά περιλαμβάνει επίσης το υποψήφιο για Grammy ομώνυμο τραγούδι του Al Jarreau.
Το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί η νοσταλγία μας χτυπά την πόρτα; Τι θέλει από μας; Εμείς, πάντως, σίγουρα θέλουμε κάτι από αυτήν.
Δείτε το βίντεο
- Ζάγκρεμπ: Επίθεση με μαχαίρι σε δημοτικό σχολείο – Τραυματίστηκε καθηγητής και μαθητές
- Λεσβίες, Milf και Luigi Mangione: Τα trends του 2024 ήταν πιο brat από ποτέ
- Φάμελλος: Πρόταση για διάσκεψη κρατών για Συρία και Μεσανατολικό – «Η κυβέρνηση περιμένει ενέργειες τρίτων»
- LIVE: Η κλήρωση της Κ19 του Ολυμπιακού στο UEFA Youth League
- Μασκότ των Charlotte Hornets χάρισε σε παιδί κονσόλα παιχνιδιών και την πήρε πίσω
- Θεαματικό timelapse δείχνει σκάφος της SpaceX να αναχωρεί από τον ISS