Παραιτήθηκε ο διοικητής του ΕΦΚΑ – Κρίσιμες αλλαγές
Την παραίτησή του φέρεται να υπέβαλε ήδη ο διοικητής του ΕΦΚΑ επιβεβαιώνοντας πλήρως το ρεπορτάζ του in
- Η Ρωσία βομβάρδισε το Κίεβο με οκτώ βαλλιστικούς πυραύλους μια μέρα μετά την ομιλία του Πούτιν
- Αστυνομικός της Βουλής: «Πρώτη μου σχέση, δέσμιά του για μια ζωή» – Τι απαντάει η 35χρονη για τις κλήσεις
- Φοβάται μη συλληφθεί λόγω του εντάλματος του ΔΠΔ ο Νετανιάχου - Δεν θα παραστεί στις εκδηλώσεις στο Άουσβιτς
- Νέα στοιχεία λύνουν το μυστήριο του Stonehenge 5.000 χρόνια μετά
Την παραίτησή του φέρεται να υπέβαλε ήδη ο διοικητής του ΕΦΚΑ, Παναγιώτης Δουφεξής, επιβεβαιώνοντας πλήρως το ρεπορτάζ του in.
Το υπουργείο Εργασίας έχει ήδη δρομολογήσει την αντικατάσταση του διοικητή.
Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν ότι τη θέση του Παναγιώτη Δουφεξή θα αναλάμβανε ο Αλέξανδρος Βαρβέρης, ωστόσο κάτι τέτοιο, προς το παρόν, δεν επιβεβαιώνεται.
Οι επίσημες ανακοινώσεις, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένονται με την επιστροφή του Κυριάκου Μητσοτάκη από τη Γρανάδα.
Ποιος είναι ο Παναγιώτης Δουφεξής
Ο Παναγιώτης Δουφεξής ανέλαβε διοικητής στον ΕΦΚΑ τον Μάιο του 2021 και η θητεία του στον Φορέα έχει καταγραφεί ως μία περίοδος κατά την οποία, μεταξύ άλλων, επιτεύχθηκε η αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών. Την είχε θέσει ως προτεραιότητα ο τότε υπουργός Κωστής Χατζηδάκης– μαζί με την απονομή των εκκρεμών συντάξεων.
Πριν από τη διοίκηση του ΕΦΚΑ, είχε εργαστεί για πολλά χρόνια σε εταιρείες του χρηματοπιστωτικού κλάδου, ασφαλιστικές εταιρείες και εταιρείες διαχείρισης κεφαλαίων. Με την κοινωνική ασφάλιση ασχολείται από το 2007 και είχε συμμετοχή σε διάφορες θεσμικές παρεμβάσεις για το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας. Ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του e-ΕΦΚΑ, διατελέσει, επίσης, διευθυντής των γραφείων των κ.κ. Γιάννη Βρούτση και Κωστή Χατζηδάκη.
«Σηκώστε τα τηλεφώνα»
Όταν ο Παναγιώτης Δουφεξής ανέλαβε διοικητής στον ΕΦΚΑ, μέσω της επιστολής του προς το προσωπικό του φορέα, είχε στείλει μήνυμα: «Σηκώστε τα τηλεφώνα».
«Κατά την σταδιακή επιστροφή όλων μας στη νέα κανονικότητα που διαμορφώνει η μετά-covid εποχή, σε συνδυασμό με την μείωση του ποσοστού τηλεργασίας, τα υποκαταστήματα του e-ΕΦΚΑ αποτελούν και πάλι τους κύριους κόμβους εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων. Ως εκ τούτου, θα ήθελα να επιδείξετε στον ύψιστο βαθμό τον επαγγελματισμό που σας διακρίνει και να ανταποκρίνεστε στα e-mails και στις τηλεφωνικές κλήσεις των πολιτών. Καλώ τους διευθυντές όλων των υποκαταστημάτων και των Διευθύνσεων που εξυπηρετούν κοινό να προχωρήσουν στις απαραίτητες ενέργειες για να αποκατασταθεί το συντομότερο η ομαλή επικοινωνία του πολίτη με τον e-EΦΚΑ» έγραφε τότε στην επιστολή του.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις