Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Αυτός είναι ο λόγος που τα μοντέλα είναι «μουτρωμένα» στην πασαρέλα

Αυτός είναι ο λόγος που τα μοντέλα είναι «μουτρωμένα» στην πασαρέλα

Τα χαμόγελα στην πασαρέλα από τα μοντέλα σπανίζουν και υπάρχει λόγος για αυτό.

Φαίνεται πως ο χώρος της μόδας απασχολεί το κοινό, με πολλούς να αναρωτιούνται γιατί τα μοντέλα δεν χαμογελούν στην πασαρέλα.

Το ερώτημα απασχολεί τον κόσμο που αναρωτιέται αν αυτή η πρακτική ίσχυε πάντα στη μόδα και τους New York Times να έρχονται να δώσουν την απάντηση.

Βλέποντας φωτογραφίες από την πασαρέλα από την Εβδομάδα Μόδας το ερώτημα επανήλθε, με τη Vanessa Friedman των New York Times να επισημαίνει πως οι σχεδιαστές στην πραγματικότητα ζητούν μερικές φορές από τα μοντέλα να χαμογελούν.

O Giorgio Armani το έκανε αυτή τη σεζόν για το Emporio Armani σόου του. Η Sonia Rykiel συνήθιζε να το κάνει συνέχεια. Έβαζε μάλιστα τα μοντέλα να κατεβαίνουν από την πασαρέλα για να προσδώσουν επιπλέον ζήλο με το αποτέλεσμα να είναι σχεδόν πάντα… τρομακτικό.

Η αλήθεια είναι, όπως σημειώνει η Vanessa Friedman, πως είναι τρομερά δύσκολο να διατηρήσεις μια πιστευτή έκφραση έντονης χαράς όταν περπατάς μπροστά σε εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες ξένους που βρίσκονται εκεί για να εκφέρουν την κρίση τους για αυτό που φοράς.

Να γιατί δεν χαμογελούν τα μοντέλα στην πασαρέλα

Όταν τα παπούτσια μάλλον δεν σου κάνουν αφού είναι δείγματα και επικεντρώνεσαι στο να αποφύγεις να γλιστρήσεις ή να πέσεις, όταν προωθείς τη χειμερινή κολεξιόν ενώ είναι καλοκαίρι και έχει ζέστη και σε τυφλώνουν τα φλας των φωτογράφων, τότε απουσιάζουν τα χαμόγελα.

Πέρα από αυτά, τα ρούχα προορίζονται να κάνουν τους καταναλωτές να αισθάνονται καλά, να νιώθουν ασφαλείς, δυνατοί, σίγουροι, προστατευμένοι. Ο Michael Kors συνήθιζε να έχει αφίσες στα παρασκήνια με φράσεις όπως «κάνε δικό σου τον χώρο» και «περπάτα σαν να το εννοείς» για να εμπνεύσει τα μοντέλα του.

Είναι δύσκολο να συγκεντρωθείς στα ρούχα όταν αναρωτιέσαι αν η γυναίκα που τα φορά έχει κρυμμένο κάπου ένα μαχαίρι.

Αυτού του είδους η παντομίμα δεν ακολουθείται πάντα από ένα λαμπερό χαμόγελο. Είναι δύσκολο να συγκεντρωθείς στα ρούχα όταν αναρωτιέσαι αν η γυναίκα που τα φορά έχει κρυμμένο κάπου ένα μαχαίρι.

Αυτός είναι και ο λόγος που η Tyra Banks ανέκαθεν έδινε οδηγίες στους συμμετέχοντας στο «America’s Next Top Model» να… smize, νεολογισμός για το χαμόγελο με τα μάτια. Το να χαμογελάς πραγματικά σε όλη τη διάρκεια της πασαρέλας φαίνεται γενικά περίεργο.

Εκτός από μια σύντομη περίοδο στη δεκαετία του 1970, όταν μοντέλα όπως η Pat Cleveland χόρεψε στην πασαρέλα, ή όταν τα supermodels από το «Freedom» του George Michael έκαναν lip syncing στο τραγούδι το 1991, ή το 1993 που η Ναόμι Κάμπελ έπεσε στην πασαρέλα και δεν μπορούσε να συγκρατήσει το γέλιο της, τα χαμόγελα είναι σπάνια στην πασαρέλα.

Must in

Με τη Χιρόνα ο Ολυμπιακός στους «32» του Youth League

Την ισπανική Χιρόνα θα αντιμετωπίσει ο Ολυμπιακός Κ19 στην φάση των «32» του Youth League – 11 ή 12 Φεβρουαρίου το ματς των «ερυθρολεύκων», που θα είναι μονό παιχνίδι, εντός έδρας.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο