Θεσσαλονίκη: Θα ξυπνάμε νωρίτερα για να φτάνουμε στην ώρα μας όσο κατασκευάζεται ο Fly Over, λέει η Τροχαία
Σύμφωνα με τη διευθύντρια τροχαίας Θεσσαλονίκης όποιος σχεδιασμός και να υπάρχει για την πόλη «αν δεν υπάρχει το κατάλληλο οδικό δίκτυο να διοχετευθεί η κυκλοφορία, είναι ημίμετρο»
Δεν έδωσε ελπίδες για… άμεση λύση του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια των εργασιών του Fly Over η διευθύντρια Τροχαίας Θεσσαλονίκης Παρασκευή Παπαγεωργοπούλου μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Status 107,7».
«Θα ξυπνάτε νωρίτερα το πρωί για να προλαβαίνουμε να είμαστε νωρίτερα το πρωί στο σχολείο»
«Η προσπάθεια να μην είμαστε ώρες εγκλωβισμένοι στους δρόμους θα γίνει, αλλά ελπίδες δεν μπορώ να δώσω. Θα πρέπει να είμαι αντικειμενική», είπε η κ. Παπαγεωργοπούλου και πρόσθεσε πως: «όπως είπε και ο Αριστοτέλης νομίζω «αν δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον άνεμο ρύθμισε τα πανιά. Άρα επειδή και εμείς θα βρεθούμε σε μια δεδομένη κατάσταση θα πρέπει να την ρυθμίσουμε με βάση τις ανάγκες που έχουμε. Όπως είπα και στα παιδιά μου, θα κοιμάστε νωρίτερα το βράδυ, θα ξυπνάτε νωρίτερα το πρωί για να προλαβαίνουμε να είμαστε νωρίτερα το πρωί στο σχολείο».
Σύμφωνα με τη διευθύντρια της Τροχαίας υπάρχει η δέσμευση από την Πολιτεία για ενίσχυση της σώματος με επιπλέον 100 τροχονόμους. «Νομίζω ότι όταν αρχίσουν και έρχονται οι πρώτοι θα φανεί και η διαφορά στο οδικό μας δίκτυο. Πιστέψτε με όμως ότι αυτό δεν είναι πανάκεια για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης. Το οδικό δίκτυο στο Πολεοδομικό συγκρότημα της πόλης είναι παλιό και κατασκευάστηκε για τις ανάγκες της εποχής του 60 και 70. Το πρόβλημα διογκώνεται γιατί στερούμαστε στο κέντρο χώρων στάθμευσης τους οποίους χρειαζόμαστε άμεσα. Θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και στα άκρα της πόλης και οι πολίτες να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς», πρόσθεσε η κ. Παπαγεωργοπούλου.
Ερωτηθείσα αν υπάρχει σχεδιασμός για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού όταν αρχίσουν τα έργα για το Flyover η κ. Παπαγεωργοπούλου ανέφερε πως «όποιος σχεδιασμός και να υπάρχει αν δεν υπάρχει το κατάλληλο οδικό δίκτυο να διοχετευθεί η κυκλοφορία, είναι ημίμετρο. Να το πούμε και να είμαστε ειλικρινείς σε όσους μας ακούνε αυτή τη στιγμή. Από κει και πέρα θα πρέπει ο καθένας να επαναπροσδιορίσει τους χρόνους μετακίνησης του. Προσωπικά εγώ δεν θα κινούμαι με το περιπολικό, αλλά με την υπηρεσιακή μηχανή. Εμείς βεβαίως έχουμε κάνει έναν σχεδιασμό με ό,τι έχουμε στα χέρια μας και είναι έτοιμος από τον Απρίλιο. Ήδη προσπαθούμε να δώσουμε περισσότερο χώρο σε βασικούς οδικούς άξονες από παράνομα παρκαρισμένα. Είναι δεδομένο ότι θα συνεχίσουμε ακόμα πιο εντατικά σε συνδυασμό και με την ενίσχυση που θα πάρουμε».
Έρχονται τα Yellow Box στη Θεσσαλονίκη
Απαντώντας στο ερώτημα γιατί δεν υπάρχει επέμβαση στα φανάρια αφού υπάρχει έλλειψη τροχονόμων η κ. Παπαγεωργοπούλου τόνισε ότι «και το φανάρι έχει κάποιους χρόνους όπου μπορεί να ρυθμιστεί και επειδή δεν υπάρχει κατάλληλο οδικό δίκτυο δεν θα μπορεί να διοχετεύσει την κυκλοφορία. Έτσι σε αυτή την κατεύθυνση έχουμε ενεργοποιήσει τους Δημάρχους για την κατασκευή, τη διαγράμμιση του Yellow Box. Θα δείτε μέσα στις επόμενες εβδομάδες να υπάρχουν σε βασικές διασταυρώσεις της πόλης μας κάποια κίτρινα τετράγωνα στους οδικούς δρόμους. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί κάποιος να προχωρήσει από το σημείο που βρίσκεται εάν υπάρχει κίνδυνος να κλείσει την διασταύρωση γιατί ο δρόμος στον οποίο θέλει να κατευθυνθεί είναι γεμάτος από αυτοκίνητα. Θα προσφέρει πολύ στην κυκλοφορία. Μπορεί και 30%», κατέληξε.
- LIVE: Βόλφσμπουργκ – Ντόρτμουντ
- LIVE: Τότεναμ – Λίβερπουλ
- Κίνα: Οι ΗΠΑ «παίζουν με τη φωτιά» δίνοντας στην Ταϊβάν περισσότερη στρατιωτική βοήθεια
- Καιρός: Στα λευκά ορεινά της χώρας – Το καμπανάκι της ΕΜΥ για την κακοκαιρία
- Θρίαμβος της Μπόρνμουθ στο «Ολντ Τράφορντ» (3-0) – Γκέλα για την Τσέλσι (0-0)
- Βραζιλία: Τουλάχιστον δέκα νεκροί σε συντριβή μικρού αεροπλάνου