Ο Παναθηναϊκός περιμένει το «πράσινο φως» για τη Λεωφόρο ενόψει Ρεν και Μακάμπι Χάιφα
Όπως όλα δείχνουν ο Παναθηναϊκός θα χρησιμοποιήσει τη Λεωφόρο για τα δύο εντός έδρας ματς του Europa League κόντρα σε Ρεν και Μακάμπι Χάιφα.
Έτοιμος να πάρει την έγκριση από την UEFA, προκειμένου να χρησιμοποιήσει ως έδρα τη Λεωφόρο για τα δύο εντός έδρας ματς κόντρα σε Ρεν και Μακάμπι Χάιφα είναι ο Παναθηναϊκός.
Εξαιτίας του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί στο στέγαστρο του ΟΑΚΑ το τριφύλλι είναι αναγκασμένο να βρει νέα έδρα για τους εντός έδρας ευρωπαϊκούς του αγώνες.
Οι «πράσινοι» περιμένουν το οριστικό «ναι» της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας για να δώσουν τους επόμενους αγώνες τους στην ιστορική τους έδρα
Την λύση αναμένεται να δώσει η φυσική έδρα του Παναθηναϊκού, η ιστορική Λεωφόρος, με τους ανθρώπους της UEFA να δίνουν τις επόμενες ημέρες το τελικό «OK».
Το στέγαστρο χάλασε τα σχέδια του ΟΑΚΑ
Υπενθυμίζεται ότι η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είχε πάρει επίσημη θέση για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με το Ολυμπιακό Στάδιο και την αναγκαστική του επιστροφή στη Λεωφόρο, σχολιάζοντας τη μελέτη που δείχνει πως το σκέπαστρο Καλατράβα «δεν ανταποκρίνεται στα επιτρεπόμενα επίπεδα στατικής επάρκειας».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
«Με λύπη μας πληροφορηθήκαμε την ύπαρξη μελέτης για το στέγαστρο του ποδοσφαιρικού γηπέδου του Ολυμπιακού Σταδίου, που καταλήγει στο συμπέρασμα ότι από κατασκευής του δεν ανταποκρίνεται στα επιτρεπόμενα επίπεδα στατικής επάρκειας.
Προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το στέγαστρο είχε κατασκευαστεί από τον Καλατράβα, εκ των κορυφαίων αρχιτεκτόνων στο είδος αυτών των κατασκευών και από την Cimolai, την κορυφαία εταιρία στον κόσμο σε σιδηρές κατασκευές, η οποία έχει κατασκευάσει τα σκέπαστρα των περισσότερων ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών γηπέδων, ενώ στο έργο συμμετείχαν σπουδαιότατοι Έλληνες αρχιτέκτονες και μηχανικοί.
Υ.Γ. Θα είναι μάλλον τυχαίο γεγονός το χρονικό σημείο που δημοσιοποιείται μια μελέτη που ξεκίνησε το 2021, σε μια περίοδο που ο Παναθηναϊκός φιλοξένησε στο συγκεκριμένο γήπεδο 120.000 θεατές…
Υ.Γ.1 Ρωτήθηκε σχετικά με τη μελέτη που συντάχθηκε, ο Καλατράβα και η εταιρία Cimolai;
Υ.Γ.2 Πριν από λίγο πληροφορηθήκαμε ότι η αρχική στατική μελέτη προέβλεπε πολύ βαριά τζάμια στην οροφή του στεγάστρου και τελικά αντ’ αυτών τοποθετήθηκαν πλεξιγκλάς/lexan, γιατί δεν προλάβαιναν το χρονοδιάγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων.
Το στέγαστρο είχε κατασκευαστεί με προδιαγραφές να αντέχει το βάρος των τζαμιών, το οποίο είναι πολλαπλάσιο των lexan. Το γνωρίζουν αυτό αυτοί που έκαναν τη μελέτη στατικού ελέγχου;
Περιμένουμε απαντήσεις/διευκρινίσεις».
- Πόσο αυξήθηκαν οι οφειλές του δημοσίου στους ιδιώτες – Τι συμβαίνει στα νοσοκομεία [πίνακες]
- Προϋπολογισμός: Οι φόροι που θα πληρώσουμε το 2025
- «Βόμβα» στη Νάπολι με Κβαρατσχέλια: «Αν δεν ανανεώσει θα πωληθεί τον Ιανουάριο» (Pic)
- Πάνω από 833 χιλιάδες οι άνεργοι τον Οκτώβριο – Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΔΥΠΑ [πίνακες]
- Χαϊδάρι: Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ παραβίασε κόκκινο φανάρι και τραυμάτισε θανάσιμα μοτοσικλετιστή
- Alter Ego Media: 4 νέες καινοτόμες μορφές περιεχομένου