VW Golf GTI: Τελευταία ευκαιρία
Το ανανεωμένο Golf GTI θα αποτελέσει το τελευταίο του βενζινοκίνητου γένους των GTI
Φωτογραφίες: Automedia
Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει την ανανεωμένη εκδοχή του Golf με χρονικό ορίζοντα άφιξης την επόμενη χρονιά. Αυτονόητα, μέρος της ανανεωμένης γκάμας του θα αποτελέσει και η έκδοση GTI η οποία εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στο ταιριαστό περιβάλλον του Nurburgring.
Πλην των όσων αποκαλύπτει η νέα σειρά εικόνων, αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι η τελευταία GTI του μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς όπως έχει ήδη ανακοινώσει η γερμανική φίρμα η ένατη γενιά του Golf θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη. Όπως επίσης έχει ήδη ανακοινώσει η VW τα διακριτικά GTI θα επιβιώσουν στην νέα ηλεκτρική εποχή κάτι που σημαίνει ότι η συνεκδοχή Golf GTI θα εξακολουθεί να μας απασχολεί και στο μέλλον αν και με αμιγώς ηλεκτρικούς όρους. Κάπως έτσι το Golf GTI που πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης θα αποτελέσει την τελευταία ευκαιρία για τους παραδοσιακούς λάτρεις του είδους να αποκτήσουν μια έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του δοκιμαστικού πρωτοτύπου, μια εξαιρετικά προσεκτική παρατήρηση πίσω από το έξυπνο καμουφλάζ της VW αποκαλύπτει αλλαγές ανάλογες του «απλού» Golf με κυρίαρχα τα ανασχεδιασμένα φώτα και τους νέους προφυλακτήρες ενώ σημαντικές θα είναι οι μεταβολές και στο εσωτερικό με το Golf να παραλαμβάνει το δίδυμο οθονών και το interface όπως αυτό εμφανίστηκε στο νεότερο Tiguan αλλά και στο νέο Passat.
To ανανεωμένο Golf GTI αναμένεται να εξακολουθήσει να εξοπλίζεται με τον τετρακύλινδρο κινητήρα ΕΑ888 των 2,0 λίτρων ο οποίος στις τρέχουσες διαμορφώσεις του στις παραλλαγές GTI προσφέρει από 250 έως 300 ίππους στην έκδοση Clubsport. Mένει να αποδειχθεί κατά πόσο η VW σχεδιάζει μια νέα αύξηση ισχύος που θα ολοκληρώσει πανηγυρικά των κύκλο του GTI Golf ως παραδοσιακού hot-hatch με κινητήρα βενζίνης. Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει φυσικά είναι η μετάδοση της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς με την συνδρομή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης το οποίο αναμένεται να αποτελέσει κοινή συνισταμένη όλων των παραλλαγών του. Το ίδιο θα ισχύσει και για το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων καθώς το μηχανικό έξι σχέσεων αναμένεται να μην αποτελέσει πλέον επιλογή λόγω και των αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών ρύπων.
Δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι βελτιώσεις στο πλαίσιο με κυρίαρχη μια νέα έκδοση του συστήματος DCC Pro το οποίο έγκειται στην παρουσία ρυθμιζόμενων αμορτισέρ διπλής βαλβίδας που επιτρέπει στους μηχανικούς να δώσουν τη διαμόρφωση που επιθυμούν, εξασφαλίζοντας περισσότερη ακρίβεια και έλεγχο.Όπως και στο παρόν, τα αμορτισέρ και το πλαίσιο θα προσφέρουν πλείστες επιλογές διαμόρφωσης μέσω των προγραμμάτων οδήγησης και επιπλέον παραμέτρους οι οποίες επιπλέον θα είναι πιο προσβάσιμες χάρη στην παρουσία ενός περιστροφικού επιλογέα που θα δίνει άμεση πρόσβαση στα σχετικά μενού.
Σε επίπεδο χρονοδιαγράμματος, το ανανεωμένο Golf GTI αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του με μικρή διαφορά από τις απλές εκδόσεις του μοντέλου καθώς η VW επιθυμεί να γιορτάσει με κάθε επισημότητα τα 50χρονα του μοντέλου.
- Megasports: Από Ισλανδία… πάει Ιταλία
- ΗΠΑ: Πληροφοριοδότης κατά της OpenAI βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του στο Σαν Φρανσίσκο
- Αθλιότητες Μακρόν στη Μαγιότ: «Αν δεν ήταν η Γαλλία θα ήσασταν 10.000 φορές μες στα σκ@τά»
- Τραμπ προς Ευρώπη: Αγοράστε περισσότερο από το πετρέλαιο και το φυσικό μας αέριο ή αντιμετωπίστε δασμούς
- Οι άνθρωποι «εξοπλίζουν» το Διάστημα εναντίον του εαυτού τους – Γιατί είμαστε πιο ευάλωτοι από ποτέ;
- LIVE: Ολυμπιακός – Άλμπα Βερολίνου