«You at your best»: Τα πολυκαταστήματα attica παρουσιάζουν το νέο τους πρόσωπο
Η φράση «You at your best» αποτελεί τον πυρήνα της νέας καμπάνιας, διατυπώνοντας τη φιλοδοξία των attica να εμπνεύσουν τους πελάτες τους
Τα attica, τα πιο σύγχρονα και πρωτοπόρα πολυκαταστήματα της Ελλάδας, ανακοινώνουν το λανσάρισμα της νέας τους καμπάνιας με τίτλο «You at your best». Η δημιουργική ιδέα πίσω από τη νέα καμπάνια εστιάζει σε μια επιθυμία που μοιραζόμαστε όλοι μας: να ανακαλύψουμε την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας.
Μετά από μια περίοδο σημαντικών αλλαγών και ανανέωσης στους χώρους, στα brands μόδας και ομορφιάς, στις συλλογές και στις υπηρεσίες των πολυκαταστημάτων attica, η νέα καμπάνια αποτελεί την απόδειξη της δέσμευσής τους να παρέχουν την καλύτερη εμπειρία στο αγοραστικό κοινό.
Η φράση «You at your best» αποτελεί τον πυρήνα της νέας καμπάνιας, διατυπώνοντας τη φιλοδοξία των attica να εμπνεύσουν τους πελάτες τους και να τους ενθαρρύνουν να εκφράσουν τον καλύτερό τους εαυτό σε κάθε πτυχή της ζωής τους. Από τον χώρο εργασίας μέχρι το γυμναστήριο, από μια απλή βόλτα μέχρι μια πιο επίσημη εκδήλωση, τα attica δεσμεύονται να μας προσφέρουν τα απαραίτητα για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και την ανάδειξη του προσωπικού μας στιλ.
Στην καμπάνια, όλοι οι τίτλοι ξεκινούν με τα δύο πρώτα γράμματα του brand, τα οποία ταυτόχρονα σχηματίζουν την αγγλική πρόθεση «at». Μια πρόθεση που λειτουργεί σαν δημιουργικό όχημα για να εκφράσουμε αυτό που θέλουμε σε κάθε περίπτωση: at work, at home, at play, at the party.
Η εικαστική αισθητική της καμπάνιας είναι λιτή με σύγχρονο τρόπο, με έντονη τυπογραφία που αλληλεπιδρά με τον κόσμο της μόδας.
Ο Βασίλης Μαραγκός, Διευθύνων Σύμβουλος της Newton Creative Agency, δήλωσε σχετικά: «Ήταν μεγάλη χαρά για εμάς να αναλάβουμε τη νέα επικοινωνία των attica. Στην Ελλάδα δεν έχουμε συχνά την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια ολοκληρωμένη καμπάνια στον χώρο της μόδας, από το αρχικό concept μέχρι την τελική υλοποίηση. Κι όταν ένα τόσο δημιουργικό project υποστηρίζεται από μια τόσο θετική συνεργασία, το αποτέλεσμα επιβραβεύει όλους».
Η Φοίβη Παναγιωτοπούλου, Διευθύντρια Μarketing & E-commerce των πολυκαταστημάτων attica, δήλωσε σχετικά: «Στα attica, παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας για υψηλές υπηρεσίες προς τους πελάτες μας, ανανεώνουμε την εικόνα μας εστιάζοντας στις επιθυμίες τους. Όλοι επιθυμούμε να ανακαλύπτουμε καθημερινά την καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας, και εμείς στα attica αναλαμβάνουμε τη δέσμευση να βρισκόμαστε δίπλα στους πελάτες μας και να τους εμπνέουμε, ανανεώνοντας συνολικά τους χώρους στα πολυκαταστήματά μας, παρέχοντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες και εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιό μας με ακόμα περισσότερες σύγχρονες επιλογές στα brands μόδας και ομορφιάς, προσφέροντας συλλογές για κάθε στιγμή της ημέρας και κάθε στιλ».
- Ιορδανία: Πυροβολισμοί στην πρεσβεία του Ισραήλ στην πρωτεύουσα Αμμάν
- Ισραήλ: Ο πρωθυπουργός Νετανιάχου υποβαθμίζει την έρευνα σχετικά με τη διαρροή διαβαθμισμένων εγγράφων
- Ισπανία: Διαδήλωση εκπαιδευτικών και γονέων στη Βαλένθια για τα κλειστά σχολεία
- Η Coca-Cola εξοπλίζει τον στόλο οχημάτων της με EV
- Economist: Πόσο κινεζική είναι η Shein
- Βρετανία: Με απολύσεις και αυξήσεις τιμών αντιδρούν οι λιανέμποροι στον προϋπολογισμό Στάρμερ