Nέα πιο προσιτή έκδοση για το smart #1 στην Ευρώπη
H smart ανακοίνωσε το λανσάρισμα μια νέας, εισαγωγικής έκδοσης για το πρώτο της SUV με διαφορετικής χημικής σύστασης μπαταρίες η οποία υπόσχεται να κάνει πιο ελκυστική την απόκτησή του
- Τηλεφωνική επικοινωνία Πούτιν και Ερντογάν – Τι είπαν για τις εμπορικές σχέσεις
- Διακινούσαν υλικό παιδικής πορνογραφίας στο διαδίκτυο - Πλάνα σοκ με κακοποίηση νηπίων
- Ισχυροί άνεμοι στη Φθιώτιδα ξερίζωσαν δέντρα και ξήλωσαν τέντες - Σοβαρές ζημιές σε σκάφη
- Economist: Τι θα κάνει ο νέος «τσάρος» της αμερικανικής οικονομίας που επέλεξε ο Τραμπ
Το μοντέλο που ανέλαβε να συστήσει τη νέα και αμιγώς ηλεκτρική εποχή της smart έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του πορεία σε ορισμένες ευρωπαϊκές αγορές μεταξύ των οποίων η γερμανική, η γαλλική, η ισπανική, η ιταλική και η ελβετική όπου μέχρι σήμερα το #1 διατίθετο με εφαλτήριο την έκδοση Pro+.
Πλέον η smart παρουσιάζει και μια νέα εισαγωγική έκδοση η οποία θα πάρει θέση στην βάση της γκάμας και η οποία χάρη στις διαφορετικής χημικής σύστασης και χαμηλότερου κόστους μπαταρίες LFP (λιθίου φωσφορικού σιδήρου) μειώνει την αρχική τιμή του μοντέλου κατά περίπου 5.000 ευρώ. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι με την νέα έκδοση Pro, η αρχική τιμή του #1 στη γερμανική αγορά θα ξεκινά πλέον από τα 37.490 ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της νέας έκδοσης οι νέες μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 49 kWh και υπόσχονται αυτονομία 310 χλμ. ενώ η ισχύς εξακολουθεί να προέρχεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 272 ίππων.
Για λόγους σύγκρισης αξίζει να σημειωθεί ότι η μέχρι πρότινος εισαγωγική έκδοση Pro+ εφοδιάζεται με τις υψηλότερης ενεργειακής απόδοσης μπαταρίες NMC (Νικελίου, Μαγγανίου, Κοβαλτίου) με χωρητικότητα 66 KWh και αυτονομία μεταξύ 400 και 440 χλμ.
Ένα πλεονέκτημα των μπαταριών λιθίου φωσφορικού σιδήρου έναντι των ιόντων λιθίου (NMC) είναι ότι παρουσιάζουν μικρότερη φθορά από τη διαδικασία εκφόρτισης/φόρτισης έως το 100%, και έχουν μεγαλύτερη αντοχή στον χρόνο. Βέβαια έχουν υψηλότερο βάρος και χαμηλότερη ενεργειακή πυκνότητα. Ανάμεσα στους κατασκευαστές που τις χρησιμοποιούν συγκαταλέγονται οι Nio, Xpeng και Tesla και εσχάτως ο όμιλος Stellantis με εφαλτήριο το νέο C3.
Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία φόρτισης η νέα έκδοση Pro επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας με ισχύ 130 kW σε ταχυφορτιστή DC, εξασφαλίζοντας πλήρη φόρτιση σε 30 λεπτά. Στην περίπτωση της έκδοση Pro+ η ισχύς φόρτισης διαμορφώνεται σε 150 kW.
Mε την προσθήκη της έκδοσης έκδοση Pro που ξεκινά στη Γερμανία από τα 37.490 ευρώ, οι τιμές του #1 στην τοπική αγορά διαμορφώνονται σε 42.490 ευρώ για την Pro+, σε 44.490 ευρώ για την Premium, σε 46.490 ευρώ για την Pulse και 48.990 ευρώ για την κορυφαία Brabus.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις