Σε επταθέσια τροχιά το νεό Citroen C3 Aircross
Η Citroen ετοιμάζει μια διαφορετικής προσέγγισης και αυξημένης χρηστικότητας όσο και επιλογών έκδοση Aircross για το νέο της C3
- Η Ουγγαρία δίνει άσυλο σε πρώην υφυπουργό της Πολωνίας - Σε βάρος του ισχύει ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης
- Ο Σεργκέι Λαβρόφ υπαινίχθηκε έναν από τους όρους λήξης του πολέμου με την Ουκρανία
- Πώς η υπόθεση Πελικό έδωσε άλλες διαστάσεις στη σεξουαλική βία
- Η Κριστίνα Αγκιλέρα κάνει επίδειξη στήθους καθώς κλείνει τα 44 της με topless «κοστούμι γενεθλίων»
Hγαλλική φίρμα μόλις έκανε τα αποκαλυπτήρια στη νέα γενιά του C3, δίνοντας προτεραιότητα στην ηλεκτρική έκδοση την οποία συστήνει ως ένα από τα προσιτά ηλεκτροκίνητα καθώς η τιμή εκκίνησης διαμορφώνεται σε 23.300 ευρώ ενώ, από το 2025 θα υπάρξει και μια ακόμα πιο προσιτή παραλλαγή με εφαλτήριο τα 19.990 ευρώ.
Ωστόσο, όπως επίσης ανακοίνωσε η γαλλική φίρμα, το νέο C3 δεν θα μείνει μόνο στα παραπάνω και στην προδιαγεγραμμένη έκδοση βενζίνης η οποία θα επενδύσει στις ίδιες αρετές προσιτότητας και ενδιαφέροντος design, αλλά θα αποκτήσει εξίσου και μια νέα έκδοση με τα διακριτικά C3 Aircross και ακόμα περισσότερη χρηστικότητα και επιλογές σε σχέση με το παρελθόν.
Για την ακρίβεια, όπως ανακοίνωσε η γαλλική φίρμα το νέο C3 Aircross το οποίο αναμένεται να είναι εξίσου διαθέσιμο τόσο σε ηλεκτρικές όσο και σε εκδόσεις με τον τρικύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,2 λίτρου θα διατεθεί τόσο σε πενταθέσια όσο και σε επταθέσια έκδοση.
Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, αν και θα είναι σαφής η συνάφεια ανάμεσα σε C3 και C3 Aircross, η σχεδιαστική προσέγγιση, το αυξημένο μήκος, η ακόμα μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και οι λεπτομέρειες του δεύτερου θα φροντίσουν να προσφέρουν μια διαφορετική προσωπικότητα με την ίδια αφετηρία αλλά άλλη στόχευση.
Φυσικά το C3 Aircross θα μιμηθεί την πληθώρα επιλογών που η γαλλική φίρμα θα προσφέρει και για το C3 το οποίο, μέχρι στιγμής, όπως έχει ανακοινωθεί θα περιλαμβάνει στις επιλογές του δύο ηλεκτρικές εκδόσεις, την «αρχική» με ηλεκτρικό μοτέρ 113 ίππων και μπαταρία 44 kWh, αυτονομίας 320 χλμ. και την πιο προσιτή με αυτονομία 200 χλμ. που αναμένεται σε δεύτερο χρόνο. Δεν θα λείψουν οι συμβατικές εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,2 λίτρου σε συνδυασμό με ήπια υβριδική τεχνολογία με την μορφή παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος και σε συνδυασμό με ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που έχει εξελίξει ο όμιλος Stellantis
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις