Πέμπτη 04 Ιουλίου 2024
weather-icon 21o
Black Friday: Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός… των καταναλωτών

Black Friday: Προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός… των καταναλωτών

Εχει να κάνει με την επιστήμη της συμπεριφοράς

Για πολλούς από εμάς το άκουσμα των λέξεων Black Friday παραπέμπει σε εικόνες ανθρώπων που κάνουν ουρές έξω από τα καταστήματα και ξεχύνονται μέσα σε αυτά όταν ανοίγουν οι πόρτες τους, συνθλίβοντας τα πάντα και τους πάντες στο δρόμο τους.

Τρέχουν να αρπάξουν κάθε τι που βρίσκουν μπροστά τους ενώ μερικές φορές μετατρέπουν τους χώρους των καταστημάτων σε πεδίο μάχης προκειμένου να πάρουν το τελευταίο αντικείμενο που είναι σε έκπτωση από τα ράφια.

Πολλά από αυτά έχουν να κάνουν με την επιστήμη της συμπεριφοράς: Συγκεκριμένα, η ψυχολογία των δαπανών και το πώς τα καταστήματα σας πείθουν να αγοράσετε και να αγοράσετε περισσότερα την Black Friday.

Για παράδειγμα έχετε κάνει ποτέ αγορές στο διαδίκτυο και εμφανίζεται μια μικρή ειδοποίηση που λέει «400 άλλοι κοιτάζουν αυτό το προϊόν αυτήν τη στιγμή»; Ή «αυτό το προϊόν αγοράστηκε 120 φορές τις τελευταίες 24 ώρες»;

Το διαβάζουμε αυτό και αμέσως πιστεύουμε ότι πρέπει επίσης να ακολουθήσουμε το πλήθος και να αγοράσουμε το προϊόν, χωρίς να γνωρίζουμε πραγματικά αν αυτή η δήλωση είναι αλήθεια.

Ένας άλλος τρόπος που χρησιμοποιούν τα καταστήματα για να πείσουν τους καταναλωτές είναι να δηλώσουν πώς οι προσφορές είναι «περιορισμένες». Πολλές καμπάνιες θέτουν ένα χρονικό όριο στις προσφορές τους – προσέξτε τις προσφορές που λένε «μόνο μία μέρα»» ή «βιαστείτε πριν εξαντληθούν όλα τα αποθέματα». Αυτό λειτουργεί αποτελεσματικά στη δημιουργία μιας αίσθησης επείγοντος στον εγκέφαλό μας και ενεργούμε γρήγορα για να πετύχουμε μια συμφωνία.

Ας μην ξεχνάμε ότι είναι μια μέρα που είναι πολύ στρατηγικά τοποθετημένη επειδή είναι επίσης η τελευταία ημέρα πληρωμής πριν από τα Χριστούγεννα για πολλούς ανθρώπους, που σημαίνει ότι είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν χρήματα λόγω του ότι έχουν περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα αμέσως μετά την πληρωμή, προτού αρχίσουν να πληρώνουν τους μηνιαίους λογαριασμούς τους.

Αν λοιπόν θέλετε να αποφύγετε όλα τα παραπάνω το SHOPFLIX.gr, το μεγαλύτερο marketplace είναι εδώ για να κάνετε τις αγορές σας, άνετα και εύκολα, βρίσκοντας χιλιάδες προϊόντα σε απίστευτα χαμηλές τιμές όλο τον χρόνο.

Σχεδιάστε τις αγορές σας από την άνεση του καναπέ ή του γραφείο σας και θα βρείτε όλα όσα χρειάζεστε σε σούπερ τιμές με έως και 60 άτοκες δόσεις και άμεση παράδοση στην πόρτα σας σε όποιο σημείο της Ελλάδας και αν βρίσκεστε.

Αποκτήστε ό,τι κι αν ψάχνετε ανάμεσα σε 4.500.000+ προϊόντα.

Στην πλατφόρμα θα βρείτε smartphones, τηλεοράσεις, laptops και tablets, προϊόντα gaminggadgetsλευκές οικιακές συσκευέςβιβλία για όλα τα γούστα, παιχνίδιαπαιδικά και βρεφικά είδη, τα πιο διάσημα προϊόντα ομορφιάςαξεσουάρ, ό,τι χρειάζεσαι για την γυμναστική και τα hobby σου, τα πάντα για τα κατοικίδια, το όχημά σου ή ακόμα και την επιχείρησή σας

Sports in

Η επιβλητική εμφάνιση του «Greek Freak» κόντρα στην Δομινικανή Δημοκρατία (vids)

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο «σάρωσε» την Δομινικανή Δημοκρατία, με τον «Greek Freak» να κάνει μια εκπληκτική εμφάνιση και να αναδεικνύεται MVP του αγώνα – Τα στατιστικά του σούπερ σταρ της «γαλανόλευκης» στην πρεμιέρα του Προολυμπιακού

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 04 Ιουλίου 2024