Danyang Kunshan: Ποια είναι μεγαλύτερη γέφυρα στον κόσμο – Δεν «τελειώνει ποτέ»
Η συγκεκριμένη γέφυρα έχει μήκος 164,8 χλμ. σε μια περιοχή που είχε χαρακτηριστικά γης όπως ποτάμια, λίμνες, κανάλια, πεδινές ορυζώνες και ανώμαλο έδαφος.
- Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στις μεταφράσεις;
- Μέγκαν Μαρκλ: Η συνέντευξη του 2017 που έδειχνε ότι θα πάει κόντρα στο παλάτι - αλλά κανείς δεν κατάλαβε
- Γαλλία και Γερμανία απειλούνται από ύφεση και ακυβερνησία
- Ο Κιμ Γιονγκ Ουν προτρέπει σε βελτίωση των στρατιωτικών δυνατοτήτων για πόλεμο, λέει το KCNA
Μία απόσταση σχεδόν από την Αθήνα μέχρι το Αίγιο καλύπτει η μεγαλύτερη γέφυρα στον κόσμο, η οποία μπορεί να θεωρηθεί ένα κατασκευαστικό «θαύμα», καθώς το μήκος της ξεπερνάει ακόμα και μερικούς από τους πιο μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, ενώ σε πολλά σημεία είναι πάνω από το νερό.
Ενδεικτικό είναι ότι η μεγαλύτερη γέφυρα στην Ελλάδα που είναι και η μεγαλύτερη καλωδιωτή γέφυρα πολλαπλών ανοιγμάτων στον κόσμο, η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, «Χαρίλαος Τρικούπης», που έχει μήκος που φτάνει τα 2.252 μέτρα.
Η μεγαλύτερη λοιπόν γέφυρα στον κόσμο βρίσκεται στην Κίνα κι είναι η γέφυρα Danyang – Kunshan, η οποία έχει μήκος 164,8 χλμ. και αποτελεί τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Πεκίνου-Σαγκάης, συνολικού μήκους 1.318 χιλιομέτρων.
Μπορεί να μείνει όρθια σε σεισμούς άνω των 8 Ρίχτερ, καθώς και συγκρούσεις με ναυτικά σκάφη που ζυγίζουν έως και 300.000 τόνους
Όπως φαίνεται σε βίντεο η έκτασή της είναι τόσο «θεόρατη», που είναι δύσκολο να εντοπίσει κάποιος πού ξεκινάει και πού τελειώνει.
Ακολουθεί τη ροή του ποταμού Γιανγκτσέ
Σύμφωνα με το historyofbridges.com, μετά από πολλά έργα που άρχισαν να σπάνε τα ρεκόρ κατασκευής γεφυρών σε όλο τον κόσμο, η κινεζική κυβέρνηση επέλεξε να υλοποιήσει μια από τις πιο εντυπωσιακές γέφυρες που έχουν σχεδιαστεί ποτέ – μια σιδηροδρομική γέφυρα που θα συνδέει την πόλη της Σαγκάης με την πόλη Ναντζίνγκ, την πρωτεύουσα της επαρχίας Τζιανγκσού της Ανατολικής Κίνας.
Για να επιτύχουν αυτό το μεγάλο κατόρθωμα, οι σχεδιαστές αυτής της γέφυρας έπρεπε να δημιουργήσουν ένα έργο που θα μπορούσε να φιλοξενήσει όχι μόνο το τεράστιο μέγεθος του έργου αυτού που απαιτούσε τη δημιουργία μιας γέφυρας μήκους άνω των 160 χιλιομέτρων, αλλά και να κατασκευαστεί σε μια περιοχή που είχε χαρακτηριστικά γης όπως ποτάμια, λίμνες, κανάλια, πεδινές ορυζώνες και ανώμαλο έδαφος. Τα τελικά σχέδια της γέφυρας επικυρώθηκαν από τις Αρχές του 2006, όταν ξεκίνησαν οι πρώτες εργασίες.
Πρόκειται για μία εντυπωσιακή κατασκευή που πραγματοποιήθηκαν από την China Road and Bridge Corporation (CRBC) με κρατική χρηματοδότηση και σε αρκετά σημεία ακολουθεί τη ροή του μεγαλύτερου ποταμού της Ασίας και τρίτου στον κόσμο, του Γιανγκτσέ.
Μπορεί αν αντέξει σεισμούς άνω των 8 Ριχτέρ
Η ίδια η γέφυρα ολοκληρώθηκε στις 15 Νοεμβρίου 2010, τα μεγάλα εγκαίνια έγιναν τον Ιούνιο του 2011, όταν επετράπη η πρώτη δημόσια συγκοινωνία στη γέφυρα.
Έχει κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ικανή να αντέχει σε ακραία καιρικά φαινόμενα όπως τυφώνες, ενώ μπορεί να μείνει όρθια σε σεισμούς άνω των 8 Ρίχτερ, καθώς και συγκρούσεις με ναυτικά σκάφη που ζυγίζουν έως και 300.000 τόνους.
Έχει άνοιγμα 80 μέτρα και μέσο ύψος από το έδαφος περίπου 31 μέτρα. Τη στιγμή της τελετής αποπεράτωσής της, έσπασε εύκολα τα ρεκόρ όλων των άλλων γεφυρών, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης υδατογέφυρας στον κόσμο
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ενώ ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο εκτείνεται σε αυτό το εντυπωσιακό μέγεθος, η γέφυρα Danyang-Kunshan είναι επίσης γνωστή για τα επιμέρους τμήματά της που χρησιμοποιούνται από τους κατοίκους των κατοικημένων περιοχών που καλύπτονται από τη γέφυρα (πόλεις Σαγκάη, Κουσάν, Σουτσόου, Γουξί, Τσανγκζού, Ζεντζιάνγκ και Ναντζίνγκ).
Για παράδειγμα, το τμήμα σιδηροδρομικής μεταφοράς της Danyang-Kunshan που ονομάζεται Langfang-Qingxian viaduct καλύπτει απόσταση 114 χλμ., καθιστώντας την τη δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα στον κόσμο.
Ένα άλλο αξιοσημείωτο τμήμα της γέφυρας είναι το τμήμα μήκους 9 χιλιομέτρων που διασχίζει τα ανοιχτά νερά της λίμνης Γιανγκτσένγκ. Το τμήμα αυτό κατασκευάστηκε πάνω σε 2000 πυλώνες, χαλύβδινα καλώδια και εντυπωσιακές κατασκευές 450.000 τόνων χάλυβα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις