Ferrari SP-8: Ιστορίες ιταλικής μοναδικότητας
Η παράδοση της Ferrari να δημιουργεί κατά παραγγελία one-off εκδόσεις… καλά κρατεί και η SP-8 είναι ακόμα ένα παράδειγμα
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
Το Maranello έχει μακρά ιστορία στην δημιουργία «οne-off» εκδόσεων είτε κατόπιν σχετικής απαίτησης πελατών της είτε με δική της πρωτοβουλία και η SP-8 ανήκει ακριβώς σε αυτή την ακόμα πιο δυσπρόσιτη κατηγορία Ferrari έχοντας ως προορισμό ένα και μόνο αποδέκτη.
Αν και τα στοιχεία του πελάτη της Ferrari δεν δίνονται στη δημοσιότητα παρά μόνο το γεγονός ότι κατάγεται από την Ταϊβάν , προφανώς το όνομα της νέας κατασκευής προέκυψε από τον συνδυασμό των προτιμήσεων του, καθώς ο αριθμός 8 θεωρείται τυχερός στην κινεζική κουλτούρα, και από το μοντέλο αφετηρία της one –off έκδοσης.
Όπως υποδηλώνει και η ονομασία της ως αφετηρία έχει αξιοποιηθεί η αρχιτεκτονική της F8 Spider κάτι που σημαίνει ότι στην αθέατη πλευρά του μοντέλου παρεπιδημεί ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 ο οποίος παραμένει άγνωστο κατά πόσο έχει υποστεί βελτιώσεις για την περίσταση. Στην περίπτωση, πάντως, της εργοστασιακής F8 Spider ο χωρητικότητας 3,9 λίτρων κινητήρας αποδίδει 720 ίππους και 770 Nm ροπής.
Σε ό,τι αφορά τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες, η σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με την F8 Spider είναι η παντελής απουσία οροφής ενώ, παραλλαγμένη είναι επίσης η σχεδίαση στους προφυλακτήρες, τις πλευρικές επιφάνειες του αμαξώματος καθώς και στο κάλυμμα του κινητήρα που έχουν βελτιωθεί αεροδυναμικά.
Νέος είναι ο σχεδιασμός των μπροστινών φωτιστικών σωμάτων ενώ τα πίσω αντλούν τις επιρροές τους από την Roma. Οι πεντάκτινοι τροχοί με τη σειρά τους έλκουν την καταγωγή τους από το design της εμβληματικής F40 ενώ μοναδικό είναι και το ματ γκρι φινίρισμά τους. Για τους χρωματισμούς του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού έχει επιλεγεί η διχρωμία γκρι-κίτρινου σε συνδυασμό με γυμνό ανθρακόνημα.
Τα ανασχεδιασμένα στοιχεία δεν περιορίζονται στην εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου καθώς η SP-8 διαθέτει νέα κεντρική κονσόλα η οποία υποδέχεται ένα νέο επιλογέα και χειριστήρια που προέρχονται από την SF90. Tα bucket καθίσματα επενδύονται με δέρμα Alcantara και συνδυάζονται με κίτρινες λεπτομέρειες όπως και το ταμπλό.
Οι ευκαιρίες θέασης της νέας ειδικής έκδοσης της SP-8 θα είναι στην πίστα του Mugello στο πλαίσιο της διοργανώσης Finali Mondiali Ferrari και στο Μουσείο της Ferrari στο Maranello όπου θα εκτεθεί για περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις