Lexus LF-ZL: Eπιδιώξεις κορυφής
Η Lexus δίνει από το Τόκυο μια γεύση για το μοντέλο που θα τεθεί επικεφαλής της νέας ηλεκτρικής γκάμας της στο απώτερο μέλλον
Εκτός από το LF-ZC το οποίο αποτελεί προπομπό ενός ηλεκτρικού liftback που θα περάσει στην παραγωγή από το 2026, η Lexus παρουσίασε στο Τόκυο ένα ακόμα πρωτότυπο μοντέλο το οποίο με τη σειρά του δίνει μια γεύση από το πώς οραματίζεται η ιαπωνική φίρμα το μοντέλο που στο μέλλον θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της.
Με δεδομένη την προϊστορία της σύγχρονης ναυαρχίδας της LS η οποία όταν πρωτοεμφανίστηκε το 1989 άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού στην πολυτελή κατηγορία με το μείγμα επιδόσεων, ποιότητας και πολυτέλειας που προσέφερε, η ηλεκτρική του συνέχεια αναμένεται να έχει εξίσου ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με τις συστάσεις το LF-ZL «αποτυπώνει το μέλλον ενός πολυτελούς μοντέλου με τον ρόλο της ναυαρχίδας της Lexus το οποίο αποσκοπεί να προσφέρει μια εμπειρία που υπερβαίνει τα καθιερωμένα της ιδιοκτησίας ενός αυτοκινήτου».
Πλην των επίσημων συνδηλώσεων, αξίζει να σημειωθεί ότι το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου ανέρχεται σε 5,1 μέτρα, μέγεθος που το καθιστά μεγαλύτερο ακόμα και από το σύγχρονο Lexus LX και με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την υπόσχεση ευρυχωρίας και άνεσης.
Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό εκτός από το επιβλητικό μήκος του, το LF-ZL διαθέτει ένα παράδοξο συνδυασμό θυρών καθώς οι πίσω είναι συρόμενες και οι μπροστά συμβατικά ανοιγόμενες με την μεσαία κολώνα να απουσιάζει πλήρως εξασφαλίζοντας εξαιρετικά εύκολη πρόσβαση για τους επιβάτες του πίσω καθίσματος.
Όπως και το LF-ZC το επιβλητικό πρωτότυπο μοντέλο ενσωματώνει το λογισμικό Arene OS το οποίο εκτός από τη δυνατότητα αυτόματων ΟΤΑ αναβαθμίσεων, εξασφαλίζει μια ευρεία γκάμα εργαλείων βασισμένων στην τεχνητή νοημοσύνη.
Ένα από αυτά είναι η ευφυής πλοήγηση η οποία συνδυάζοντας τα δεδομένα από τα συστήματα επιτήρησης (κάμερες και lidar) με την εκάστοτε διαδρομή υπό την επεξεργασία της τεχνητής νοημοσύνης, υπόσχεται ευρύτερη πληροφόρηση αλλά και αλληλεπίδραση με το περιβάλλον. «Αν ο οδηγός αγγίξει ένα “αντικείμενο”, ένα προορισμό ή ένα σημείο στην οθόνη του συστήματος πλοήγησης, αυτό θα παρέχει όλες τις δυνατές πληροφορίες φωνητικά, δίνοντας μια νέα δυνατότητα σύνδεσης των επιβαινόντων με το περιβάλλον», αναφέρει χαρακτηριστικά η Lexus.
Προς το παρόν το LF-ZC δεν έχει σαφείς προοπτικές παραγωγής καθώς αυτονόητα η Lexus θα δοκιμάσει πολλές εναλλακτικές και περισσότερα σχήματα πριν παραδώσει την ηλεκτρική ναυαρχίδα της.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις