Οι Ιάπωνες δεν θα μπορούσαν να εξαιρέσουν από το ηλεκτρικό τους μέλλον τα sportscar που θα εξακολουθήσουν τις παραδόσεις των Supra, ΜR2, ακόμα και του πιο πρόσφατου GR 86 σε ένα μέλλον υψηλών επιδόσεων αλλά απαλλαγμένο από εκπομπές ρύπων.

Σε αυτό ακριβώς το σκεπτικό εντάσσεται το πρωτότυπο FT-Se που η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε στο Japan Mobility Show, προαναγγέλλοντας ένα ηλεκτρικό sportscar με αναλογίες διθέσιου κεντρομήχανου και την υπογραφή της Gazoo Racing όπως αφήνουν να εννοηθεί τα άφθονα αντίστοιχα σήματα στις επιφάνειές του.

Εκείνοι που έχουν δυνατή μνήμη θα θυμούνται ένα ανάλογο concept ανάμεσα σε άλλα περίπου 20 πρωτότυπα όταν ο Akio Τoyoda ανακοίνωσε, το 2021 την νέα ηλεκτρική στρατηγική των Ιαπώνων, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση, πρόκειται, σύμφωνα με τις συστάσεις, για μια βελτιωμένη εκδοχή του συγκεκριμένου πρωτότυπου.

Ιδιαίτερη σημασία ότι η Toyota φαντάζεται το FT-Se τόσο σε αγωνιστική όσο και σε πολιτική, νόμιμη για τον δρόμο εκδοχή όπως προκύπτει από την επιλογή της να παρουσιάσει δύο παραλλαγές του μοντέλου, μία με ένα ενεργό spoiler και μια με σταθερή αεροδυναμική πτέρυγα.

Αν και η ιαπωνική φίρμα δεν μπαίνει στη διαδικασία να δημοσιοποιήσει λεπτομέρειες  που να αφορούν τις λεπτομέρειες του ηλεκτρικού μοντέλου, είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο ότι μία ενδεχόμενη αντίστοιχη έκδοση παραγωγής θα επωφεληθεί από τις καταιγιστικές ηλεκτρικές εξελίξεις σε επίπεδο τεχνολογίας στις οποίες εργάζεται τελευταίως ο ιαπωνικός όμιλος. Το σίγουρο είναι πάντως ότι η επανεμφάνισή του ως πρωτότυπο αναπτερώνει τις ελπίδες για την αναβίωση του MR2 στην ηλεκτρική εποχή, ένας στόχος που και η Toyota έχει αφήσει να εννοηθεί.