Κυριάκος Πιερρακάκης: Δωρεάν ψηφιακό φροντιστήριο Γλώσσας και Μαθηματικών από το 2024
Ο υπουργός Παιδείας διευκρίνισε ότι η άρση του κρατικού μονοπωλίου στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση με την αλλαγή του άρθρου 16 παραμένει βασικός στόχος
- Μιας διαγραφής… μύρια έπονται για τη Ν.Δ.- Νέες εσωκομματικές συνθήκες και «εν κρυπτώ» υπουργοί
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
- Την άρση ασυλίας Καλλιάνου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής
- Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της Black Friday
Στις μεταρρυθμίσεις που προωθεί το υπουργείο Παιδείας μέχρι το τέλος του χρόνου, μεταξύ των οποίων και η ψηφιακή ενισχυτική διδασκαλία μέσω κινητού, αναφέρθηκε ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, μιλώντας σήμερα στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά «Καλημέρα» στον ΣΚΑΪ.
«Αρχής γενομένης από την παρουσίαση του νομοσχεδίου στο υπουργικό συμβούλιο και στη συνέχεια της εισαγωγής του στη Βουλή προς συζήτηση και ψήφιση, υλοποιούμε μια βασική κυβερνητική προτεραιότητα σχετικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, με βάση τις δυνατότητες που έχουμε από το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο, που οδηγεί σε μεγάλες αλλαγές» είπε ο κ. Πιερρακάκης.
Αφού επανέλαβε τη σταθερή απόφαση της κυβέρνησης και του ιδίου προσωπικά να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του χρόνου η απαραίτητη κοινοβουλευτική διαδικασία για την ψήφιση των αλλαγών στα ΑΕΙ, διευκρίνισε ότι «παραμένει βασικός στόχος η άρση του κρατικού μονοπωλίου στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση με την αλλαγή του άρθρου 16 του Συντάγματος και η αντικατάστασή του από ένα νέο που θα λαμβάνει υπόψη του την παγκόσμια τάξη πραγμάτων στην εκπαίδευση».
«Υπάρχουν παιδιά σε ακριτικά μέρη που δεν έχουν καλή ενισχυτική διδασκαλία, που δεν έχουν οικονομική δυνατότητα, γι’ αυτό θα υπάρξει ψηφιακό φροντιστήριο»
Ο κ. Πιερρακάκης αναφέρθηκε επίσης στους 50.000 Έλληνες που σπουδάζουν στο εξωτερικό, τονίζοντας ότι «πρόκειται για έναν αριθμό αρκετά μεγάλο. Σε άλλες χώρες, σε απόλυτο νούμερο έχουμε επταπλάσιους ανάλογα με τον πληθυσμό, αυτό πρέπει να το γυρίσουμε ανάποδα». Θα υπάρξει νομοθετική πρωτοβουλία γι’ αυτό, όπως είπε, που θα παρουσιαστεί στο υπουργικό συμβούλιο εντός της χρονιάς.
Για το ψηφιακό φροντιστήριο, είπε ότι «υπάρχουν παιδιά σε ακριτικά μέρη που δεν έχουν καλή ενισχυτική διδασκαλία, που δεν έχουν οικονομική δυνατότητα», γι’ αυτό θα υπάρξει ψηφιακή ενισχυτική διδασκαλία αρχικά σε Μαθηματικά και Γλώσσα από τον Φεβρουάριο του 2024.
«Θα βιντεοσκοπήσουμε όλη την ύλη από Α’ Δημοτικού ως Γ’ Λυκείου και κάθε μάθημα θα είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ζωντανή μετάδοση των μαθημάτων των Πανελληνίων
Το δεύτερο βήμα, όπως είπε, θα ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο του 2024 και θα αφορά τα μαθήματα των πανελληνίων, τα οποία δεν θα είναι βιντεοσκοπημένα αλλά θα μεταδίδονται ζωντανά.
Ο κ. Πιερρακάκης αναφέρθηκε και στο μπούλινγκ στα σχολεία και τα περιστατικά βίας, λέγοντας ότι «είναι ένα απόστημα που πρέπει να σπάσουμε. Θα χρειαστεί να κάνουμε μια εθνική καμπάνια που θα ζητήσουμε τη βοήθεια όλων για να επικοινωνήσουν ότι η βία είναι κάτι αρνητικό για το παιδί. Υπάρχει υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο, το οποίο θα υλοποιηθεί» και προανήγγειλε τη δημιουργίας μιας πλατφόρμας που θα είναι έτοιμη εντός του Νοεμβρίου, όπου κάθε παιδί θα μπορεί να μπαίνει και να αναφέρει τα περιστατικά βίας.
Τέλος για τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ είπε ότι «δεν σχολιάζουμε τα εσωτερικά άλλων κομμάτων. Θα με προβλημάτιζε στη θέση του νέου αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης όχι τόσο το εσωκομματικό πεδίο όσο το κοινωνικό. Φαίνεται στις δημοσκοπήσεις ότι η κοινωνία δεν αγκαλιάζει την προγραμματική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις