Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Audi R8 Abt: Το τελευταίο ξέσπασμα

Audi R8 Abt: Το τελευταίο ξέσπασμα

H Abt ετοιμάζει την δική της εκδοχή… αποχαιρετισμού για το supercar της Audi

Φωτογραφίες: Automedia

Μπορεί η Audi να «έριξε αυλαία» στο R8 καθώς πλέον οι επιδιώξεις της έχουν ηλεκτρικό πρόσημο, αποχαιρετώντας όπως του αρμόζει με μια σειρά ειδικών εκδόσεων, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι η Abt, ο προνομιακός βελτιωτικός οίκος των Γερμανών δεν θα έχει μια ακόμα ευκαιρία ενασχόλησης με το επιβλητικό supercar, εξελίσσοντας μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση που μένει να αποδειχθεί αν θα είναι η τελευταία.

Αυτή ακριβώς η έκδοση εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό να δοκιμάζει το βήμα της στο ταιριαστό περιβάλλον του Ring και σε ό,τι αφορά την ταυτότητά της, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για μια νόμιμη για το δρόμο έκδοση του R8 GT2 που προέκυψε το 2020 συμπληρώνοντας ιδανικά την ευρεία γκάμα αγωνιστικών εκδόσεων του R8 που στην αθλητική παραλλαγή του LMS έχει συμμετάσχει –και νικήσει- στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring, στο πρωτάθλημα ADAC GT Masters καθώς και στον 24ωρο αγώνα του Spa.

Aυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένα είναι ότι η νέα έκδοση δια χειρός Abt θα περιοριστεί σε μικρό αριθμό αντιτύπων που δεν αναμένεται να ξεπεράσουν τις 100 μονάδες.

Σε ό,τι αφορά την ουσία, εκτός από την πιο επιθετική αεροδυναμική προσέγγιση, στο επίκεντρο του R8 Abt αναμένεται να βρεθεί μια νέα εκδοχή του V10 των 5,2 λίτρων από την έκδοση GΤ2 η ισχύς της οποίας θα αγγίξει τους 650 ίππους και τα 550 Nm ροπής. Η ισχύς θα μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η έκδοση αναμένεται να μιμηθεί τη λιτότητα της GT2, υιοθετώντας άφθονο ανθρακόνημα και ένα σπαρτιατικής λογικής εσωτερικό.

Υπενθυμίζεται ότι σε σχέση με το «απλό» R8 η έκδοση GT2 εκτός από ελαφρύτερη είναι μεγαλύτερη σε μήκος και πλάτος ενώ διαθέτει μια κεντρική εισαγωγή αέρα στην οροφή που είναι δύσκολο να περάσει απαρατήρητη όπως εξάλλου και η αεροδυναμική πτέρυγα πίσω, το προτεταμένο splitter μπροστά που συνδυάζεται και με πλευρικά πτερύγια ενώ νέες εισαγωγές αέρα έχουν βρει «διέξοδο» και στο καπό. Υπό το σκεπτικό του χαμηλού βάρος τα πλευρικά παράθυρα κατασκευάζονται από Perspex αντί γυαλιού ενώ σαφής είναι και η αύξηση των μετατροχίων όπως προκύπτει από τον σχεδιασμό των θόλων.

Εισαγωγές αέρα παρεπιδημούν και στα πλευρά της κατασκευής ενώ ανασχεδιασμένο είναι και το κάλυμμα του κινητήρα, το spoiler στο πίσω τμήμα και οι απολήξεις της εξάτμισης που τοποθετούνται ψηλά στον προφυλακτήρα.

Must in

Φόβοι για μεγάλη ζημιά του Ντόντσιτς στους Μάβερικς (vid)

Ο Λούκα Ντόντσιτς αποχώρησε με πατερίτσες από το ματς απέναντι στους Τίμπεργουλβς και στο Ντάλας υπάρχει έντονη ανησυχία…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο