Το Toyota FT-Se «επανέρχεται» με προοπτικές παραγωγής
Η ιαπωνική φίρμα αποκαλύπτει λίγα ακόμα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για το FT-Se το οποίο αναμένεται να αποκτήσει μια έκδοση παραγωγής από το 2026
- Γιατί η Βραζιλία έχει μεγάλη οικονομία αλλά απαίσιες αγορές
- «Είναι άρρωστος και διεστραμμένος, όσα μου έκανε δεν τα είχα διανοηθεί» - Σοκάρει η 35χρονη για τον αστυνομικό
- «Πιο κοντά από ποτέ» βρίσκεται μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός στη Γάζα, σύμφωνα με την Χαμάς
- Διαρρήκτες «άδειαζαν» το εργαστήριο του γλύπτη Γεώργιου Λάππα στη Νέα Ιωνία
Όταν η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε την προηγούμενη εβδομάδα, από την έκθεση του Τόκυο, το πρωτότυπο FT-Se ως μια αποτύπωση ενός μελλοντικού ηλεκτρικού sportscar, περιορίστηκε σε ελάχιστα στοιχεία σε σχέση με τα χαρακτηριστικά του.
Πλέον επανέρχεται αποκαλύπτοντας ορισμένα ακόμα στοιχεία για το concept car που όπως άφησε να εννοηθεί ο Hideaki Lida, επικεφαλής σχεδιασμού της Gazoo Racing και ο άνθρωπος που σχεδίασε το FT-Se, αναμένεται να μετουσιωθεί σε έκδοση παραγωγής από το 2026.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η λογική του FΤ-Se είναι η παρουσία δύο ηλεκτρικών μοτέρ, ένα για κάθε άξονα, αν και η προτεραιότητα δίνεται στον πίσω άξονα. Οι ηλεκτροκινητήρες θα τροφοδοτούνται από μια νέας, τρίτης γενιάς μπαταρία η οποία, βάσει του σχεδιασμού της Gazoo Racing, θα δοκιμαστεί στο Nurburgring , ένας γύρος στο οποίο αναμένεται να αποτελέσει μεγάλη πρόκληση για το σύστημα ψύξης των συστοιχιών.
Για τους μη γνωρίζοντες η πίστα του Nurburgring είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο καθώς το μήκος μόνο του Nordschleife ανέρχεται σε 20,83 χλμ. ενώ το τμήμα της πίστας που χρησιμοποιείται για τον 24ωρο αγώνα της γερμανικής πίστας είναι ακόμα μεγαλύτερο, με μήκος 25,3 χλμ.
Να σημειωθεί ότι το FT-Se δεν θα βρεθεί στην Πράσινη Κόλαση μόνο για δοκιμές καθώς η Toyota έχει ήδη κατά νου ένα ρεκόρ χωρίς προς το παρόν να θέλει να δώσει στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες.
Αυτό που ωστόσο αποκαλύπτει ο επικεφαλής μηχανικός για την εξέλιξη του ιαπωνικού sportscar, Fumihiko Hazama είναι ότι ο στόχος επιτάχυνσης (0-96 χλμ./ώρα) για το FT-Se είναι κάτω από τα τρία δευτερόλεπτα. Επίσης η μέγιστη ταχύτητά του θα διαμορφωθεί σε 250 χλμ./ώρα.
Επιπλέον αυτό που επίσης διευκρινίζει ο Ιάπωνας μηχανικός είναι η έμφαση στο χαμηλό βάρος χάρη και στη νέα γενιά μπαταριών αλλά κυρίως στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος, συνθετικών υλικών και αλουμινίου.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις