Εκεί που η αγορά μιας συσκευής γίνεται πραγματική εμπειρία
Το Φθινόπωρο μας καλεί να ανανεωθούμε και μαζί με εμάς το σπίτι μας.
Παρασκευή απόγευμα και έφτασε η ώρα που περιμέναμε: θα αλλάξουμε την παλιά μας τηλεόραση με μία μεγαλύτερη και με σαφέστατα καλύτερης ποιότητας οθόνη. Το θέμα είναι ότι ο Μάνος δεν είναι σίγουρος για την επιλογή μας, καθότι «φλερτάρει» και με άλλο brand λόγω plus χαρακτηριστικών. Το σινεμά στο σπίτι, άλλωστε, ήταν πάντα μία επιτυχημένη επιλογή ψυχαγωγίας. Βάζεις ταινία και δεν σου αρέσει; Πας για άλλη. «Μην μου αγχώνεσαι» του λέω. «Θα πάμε στους ειδικούς και θα μας πούνε τις καλύτερες δυνατές επιλογές για τον χώρο μας και για τη σινέ αίσθηση που θέλουμε».
Το ζήτημα είναι ότι το Σάββατο βράδυ έχουμε ήδη κανονίσει σουαρέ μετά ταινίας με φίλους και ναι, θέλουμε να γίνουν παράλληλα τα εγκαίνια της νέας μας τηλεόρασης. Οπότε, πίνουμε ένα απογευματινό καφεδάκι, χαζεύουμε για άλλη μια φορά την ιστοσελίδα με τις πολλές επιλογές, φοράμε το καλό μας χαμόγελο και φύγαμε για Κωτσόβολο.
Φθάνουμε στο κατάστημα και ολοταχώς στο τμήμα με τις τηλεοράσεις. Εκεί πετύχαμε τον Γιώργο και ξεκινήσαμε να τον βομβαρδίζουμε με τις προδιαγραφές που θέλουμε, ούτε νύφη να ψάχναμε. Μέσα σε λίγη ώρα τη βρήκαμε ακριβώς όπως τη φανταζόμασταν, και μάλιστα με δυνατότητα πληρωμής με πλάνο δόσεων, χωρίς πιστωτική κάρτα. Αποφασίσαμε (να είναι καλά ο ολοκληρωμένος κόσμος υπηρεσιών K+) εμείς το ποσό της δόσης και τους μήνες που θα χρειαστούμε για την αποπληρωμή της, ώστε να γίνει αυτή η αγορά κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μας.
«Και τώρα Γιώργο, τι;», ρωτάμε τον συμπαθέστατο πωλητή που μας ρώτησε με τη σειρά του απλά και χωρίς καμία χρονοκαθυστέρηση «Πότε τη θέλετε στο σπίτι; Αύριο θα είστε εκεί για να σας την φέρουμε και να τη συνδέσουμε;». Κοιταζόμαστε με τον Μάνο και χαμογελάμε. Βεβαίως θα είμαστε και θα σας περιμένουμε με χαρά.
Την ώρα λοιπόν που κανονίζουμε τις λεπτομέρειες του πλάνου δόσεων, ο πωλητής μας ρωτάει «Μήπως θέλετε να προστατεύσετε τη συσκευή σας;». Είμαι όλη αυτιά γιατί τα δύο χρόνια εγγύησης των εταιρειών κάποιες φορές δεν φτάνουν και δυστυχώς το έχω ζήσει το στόρι.
Μάθαμε, λοιπόν, ότι μπορούμε να επιλέξουμε ένα πρόγραμμα προστασίας συσκευών με εγγύηση έως 5 χρόνια. Πρόκειται για το πρόγραμμα Total Support, που περιλαμβάνει επισκευή και αντικατάσταση συσκευής αναλόγως της βλάβης. Μάλιστα σε περίπτωση επισκευής ο Κωτσόβολος φροντίζει τα ανταλλακτικά να είναι υψηλής ποιότητας, απόλυτα συμβατά με τη συσκευή και ελεγμένα και τοποθετημένα από τα χέρια πιστοποιημένων τεχνικών Κ+ experts. Μια χαρά.
«Και με την παλιά μας τηλεόραση, τι θα κάνουμε;» με ρωτάει ο Μάνος και η απάντηση δεν άργησε να έρθει δια στόματος Γιώργου. Και για αυτό λοιπόν υπάρχει λύση γιατί η αλήθεια είναι ότι το τελευταίο πράγμα που επιθυμούμε, είναι να επιβαρύνουμε το περιβάλλον. Η τηλεόρασή μας δεν θα καταλήξει στα απορρίμματα αλλά θα πάρει τον δρόμο της ανακύκλωσης και για αυτό ο Κωτσόβολος μας επιβραβεύει κιόλας με 30 ευρώ δωροεπιταγή για επόμενη αγορά μας!
Μάλιστα, αν η συσκευή μας είναι πλυντήριο, κουζίνα ή ψυγείο και λειτουργική, δεν έχει δηλαδή κάποιο σοβαρό πρόβλημα που επηρεάζει την απόδοσή της, έως 10 χρονών, ο Κωτσόβολος, την παραλαμβάνει δωρεάν την ελέγχει, την απολυμαίνει και της βρίσκει το νέο της σπίτι που την έχει ανάγκη, μέσω του προγράμματος «Δεύτερο Σπίτι». Όλοι κερδισμένοι.
Οπότε, καλέ μου αναγνώστη, βάλτα κάτω και δες πόσες ανάγκες καλύψαμε με μία απλή επίσκεψη στον Κωτσόβολο: Και την τηλεόραση που θέλαμε πήραμε με το πλάνο δόσεων που μας εξυπηρετεί, και την επόμενη μέρα την παραλάβαμε, και επιλέξαμε 5 χρόνια εγγύηση για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, και σε περίπτωση που πάθει κάτι θα αναλάβουν την επισκευή της οι ειδικοί, και βρήκαμε λύσεις με ουσία για την παλιά μας τηλεόραση.
5 σε 1 λοιπόν.
Την επόμενη ημέρα, περιμένοντας την τηλεόραση είπα να δοκιμάσω την ψηφιακή εμπειρία αγορών, από την άνεση του καναπέ του σπιτιού μας. Μπήκα στην ιστοσελίδα και με ένα κλικ στο K+ , όλα αυτά που έζησα χτες στο φυσικό κατάστημα, τα βλέπω μπροστά μου ηλεκτρονικά! Όλος αυτός ο ολοκληρωμένος κόσμος υπηρεσιών από τον Κωτσόβολο υπάρχει με λίγα κλικ μπροστά μου. Οπότε, είτε από το σπίτι, είτε τηλεφωνικά, μέσω του call center, αλλά και στο κατάστημα με 60+ Service points σε όλη την Ελλάδα, ο Κωτσόβολος εξυπηρετεί παντού. Καλές αγορές!
- Η Google πιέζεται να πουλήσει το Chrome, η OpenAI αναπτύσσει δικό της browser
- Μπαρτσελόνα: Εξαετές συμβόλαιο και ρήτρα 1 δισ. ευρώ για τον Γιαμάλ
- Κύπρος: Αξιωματούχος λέει ότι τα εντάλματα σύλληψης του ΔΠΔ είναι δεσμευτικά από άποψη αρχής
- Γιώτα Πούλου: «Μπροστά δεν ξέρω τι θα βρω και πίσω δεν γυρίζω» – Μάλλον θα καταλήξω στο κόμμα Κασσελάκη
- O κορσές της Vivienne Westwood κουβαλάει ιστορία και στιλάτη σαγήνη
- Μητσοτάκης: Η πολυκατοικία στους Αμπελόκηπους θα αποκατασταθεί πλήρως από το Δημόσιο