Aν και τυπικά η ιταλική φίρμα διαθέτει ήδη στο οπλοστάσιό της ένα μοντέλο με plug-in υβριδική τεχνολογία με την μορφή του «super sports supercar» Revuelto η οποία παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο, πλέον κάνει ένα ακόμα βήμα προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της εφαρμόζοντας την plug-in υβριδική «συνταγή» στη δημοφιλή Urus η οποία με τη νέα χρονιά αναμένεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή της.

Αυτή εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό σε δοκιμές εξέλιξης στην ταιριαστή πίστα του Nurburgring προδίδοντας ορισμένα από τα χαρακτηριστικά της plug-in υβριδικής έκδοσης η οποία θα υιοθετήσει και ορισμένα διαφοροποιημένα σχεδιαστικά στοιχεία που παραπέμπουν στην Revuelto, όπως μαρτυρά η σχεδίαση του προφυλακτήρα και τα νέα φωτιστικά σώματα.

Σε ό,τι αφορά την ουσία, η Urus PHEV θα εξακολουθήσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MLB-Evo σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή η οποία θα φροντίζει να υποστηρίξει τις ιδιαιτερότητες και τις απαιτήσεις επιδόσεων μιας Lamborghini.

Στο επίκεντρο θα βρεθεί ένα plug-in υβριδικό σύνολο που θα συνδυάζει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων με τον οποίο εφοδιάζεται ήδη η Urus με ηλεκτρικό μοτέρ και μια αξιοπρεπούς χωρητικότητας μπαταρία. Ένας καλός οδηγός για τα συστατικά του plug-in υβριδικού συνόλου θα αποτελέσει η επικείμενη κορυφαία έκδοση της Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid η οποία θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με την Urus PHEV.

Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη, αξίζει να σημειώσουμε ότι η σημερινή ισχυρότερη παραλλαγή της Urus αποδίδει 666 ίππους. Ταυτόχρονα η μέχρι στιγμής ισχυρότερη έκδοση της προσφάτως ανανεωμένης Cayenne, η «απλή» Τurbo Ε-Hybrid προσφέρει ισχύ 739 ίππων κάτι που σημαίνει ότι η νέα Urus PHEV θα κινηθεί ακόμα ψηλότερα από αυτό το μέγεθος. Βέβαια αυτό θα εξαρτηθεί επίσης από την θέση που θα επιλέξει η Lamborghini για την plug-in υβριδική έκδοση της Urus αν και αυτό θα είναι και το πιο λογικό.