Στο στόχαστρο της Εφορίας οι influencers – Πόσα κερδίζουν οι δημιουργοί περιεχομένου
Σαφάρι ελέγχων για τα ποσά που κερδίζουν οι influencers στα social media. Oι φορολογικές αρχές αναζητούν «μαύρες» πωλήσεις, αδήλωτα εισοδήματα και «μαϊμού» επιχειρήσεις.
Στο στόχαστρο του υπουργείου Ανάπτυξης και των φορολογικών αρχών της ΑΑΔΕ έχουν μπει οι influencers, με την Εφορία να «ξεσκονίζει» μία σειρά από πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, Instagram και TikTok.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο Ανάπτυξης ερευνά εάν οι δημιουργοί περιεχομένου τηρούν την καταναλωτική νομοθεσία, ενώ οι φορολογικές αρχές αναζητούν «μαύρες» πωλήσεις, αδήλωτα εισοδήματα και «μαϊμού» επιχειρήσεις.
Μπορεί να ξεκινήσει από 1.000 έως 20.000 ευρώ τον μήνα
«Υπάρχουν πακέτα, ο καθένας τιμολογεί τον εαυτό του»
«Εγώ θεωρούμαι μια διαφημιστική υπηρεσία ή ελεύθερος επαγγελματίας», λέει, μιλώντας στο MEGA, η «FIlio_lou», κατά κόσμον Φιλιώ Τσινόγλου, επαγγελματίας influencer.
«Πριν 7 χρόνια ξεκίνησα τη διαδικασία να ανοίξω όλα αυτά που χρειάζεται για να είσαι νόμιμα και σωστά σε αυτό το κομμάτι».
Η «FIlio_lou», η οποία είναι μητέρα και δημιουργεί περιεχόμενο κυρίως για γονείς, προωθώντας προϊόντα που απευθύνονται τόσο στους ίδιους όσο και στα παιδιά τους, έχει 340k followers και, όπως λέει, η τιμή για κάποια διαφήμιση καθορίζεται από τον κάθε influencer.
«Υπάρχουν πακέτα, ο καθένας τιμολογεί τον εαυτό του όσο πιστεύει αυτός ότι του αναλογεί, με βάση τα νούμερα που κάνει και τα clicks. Τα χρήματα είναι ανάλογα των influencer».
Όσο περισσότερους ακολούθους έχει κάποιος τόσο μπορεί να διαλέγει το περιεχόμενο που θα δημιουργεί, με τις τιμές για ένα post να ξεκινούν «από 100 ευρώ έως και 7.000».
Όσο για το εισόδημα που μπορεί να βγάλει κάποιος τον μήνα;
«Μπορεί να ξεκινήσει από 1.000 έως 20.000 ευρώ τον μήνα».
- «Θρασύτατο ψεύδος» τα περί ανάληψης 2,5 εκατ. ευρώ πριν τη δέσμευση της περιουσία του, τονίζει ο Κων. Πηλαδάκης
- Μαγδεμβούργο: Ανθρώπινη αλυσίδα κατά του μίσους στη Χριστουγεννιάτικη Αγορά
- Το «έχω βαρεθεί τους άντρες», το προφίλ στο dating app και το OnlyFans: Η Λίλι Άλεν αλλάζει σελίδα
- Μαρόκο: Ευρεία αναθεώρηση του Oικογενειακού Δικαίου
- ΕΣΥ: Μια ιστορία ελπίδας σε μια εποχή ζόφου – Οι ήρωες με τις λευκές και πράσινες μπλούζες
- Ίντερ – Κόμο 2-0: Πήρε το τρίποντο και παραμένει στο κυνήγι της Αταλάντα (vids)