Mercedes-AMG GT2 Pro: Χωρίς όρια
Με λειτουργία overboost που εξασφαλίζει 43 ίππους επιπλέον σε σχέση με την αγωνιστική GT2, η Pro συστήνεται ως μια αγωνιστική μηχανή χωρίς περιορισμούς –για λίγους
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Αλλαγές εξετάζει η Κομισιόν για την οδήγηση μετά τα 70 έτη - Τι θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή οδηγία
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Τι βλέπει η ΕΛ.ΑΣ. για τη γιάφκα στο Παγκράτι – Τα εκρηκτικά ήταν έτοιμα προς χρήση
Μπορεί η Mercedes-AMG GT να αποκαλύφθηκε σχετικά προσφάτως ωστόσο η λογική του Affalterbach προφανώς υπαγορεύει ότι δεν υπάρχει λόγος καθυστέρησης για την δημιουργία νέων εκδόσεων. Έτσι η AMG συστήνει την νέα αγωνιστικού προσανατολισμού, περιορισμένη έκδοση GT2 Pro η οποία αυτονόητα, πλην όλων των άλλων, ετοιμοπόλεμων χαρακτηριστικών της αποκτά και περισσότερη ισχύ, ούσα η ισχυρότερη του είδους της –μέχρι στιγμής.
Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, αν και η GT2 Pro βασίζεται στις προδιαγραφές των αγωνιστικών του GT2 δεν αποτελεί πιστοποιημένο αγωνιστικό της κατηγορίας κα σχεδιάστηκε με το σκεπτικό συμμετοχής σε track days. Ακόμα και έτσι όμως, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της γερμανικής φίρμας αν κάποιος από τους ευάριθμούς ιδιοκτήτες της επιθυμεί να συμμετάσχει σε κάποια διοργάνωση GT2 είναι εύκολη η μετατροπή της σε πιστοποιημένο αγωνιστικό της κατηγορίας.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της έκδοσης Pro, το κυρίαρχο είναι η ισχύς της η οποία ανέρχεται σε 750 ίππους (έναντι 707 ίππων) και 800 Nm ροπής με προέλευση τον ίδιο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων. Η επιπλέον ισχύς λειτουργεί ως overboost και απελευθερώνεται με την ενεργοποίηση του διακόπτη Push2Pass στο τιμόνι.
Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων με αγωνιστικό setup το οποίο τοποθετείται στον πίσω άξονα για καλύτερη κατανομή του βάρους και συνδέεται με τον κινητήρα μέσω ενός ανθρακονημάτινου άξονα. Την εικόνα συμπληρώνει μια ανάρτηση αποτελούμενη από διπλά ψαλίδια αλουμινίου, ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους και ρυθμιζόμενα κατά τέσσερις κατευθύνσεις αμορτισέρ.
Πλην των παραπάνω η Pro, επωφελείται από το ίδιο αεροδυναμικό πακέτο με την GT2 και το οποίο έγκειται συνοπτικό στην παρουσία της διόλου ευκαταφρόνητης αεροδυναμικής πτέρυγας στο πίσω τμήμα η οποία συνδυάζεται με έναν εξίσου επιβλητικό αεροδυναμικό διαχύτη καθώς και ξαναγραμμένα πλευρικά τμήματα και ένα νέο spoiler μπροστά.
Επιπλέον, η GT2 Pro διαθέτει νέες εισαγωγές αέρα στο καπό αλλά και στα πλευρά για την καλύτερη ψύξη των φρένων. Όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς από το είδος το εσωτερικό είναι εξαιρετικά λιτό και κυριαρχείται από το ανθρακόνημα, τους αναλογικούς διακόπτες και το τετράγωνο τιμόνι με τους εξίσου φυσικούς διακόπτες. Στην κεντρική κονσόλα που έχει ανασχεδιαστεί με πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση τοποθετούνται διακόπτες για την απομόνωση του κινητήρα και της αντλίας καυσίμου αλλά και της ενεργοποίησης της πυρόσβεσης όπως ακριβώς επιβάλλει το είδος. H AMG GT 2 Pro διαθέτει ένα και μόνο κάθισμα bucket από ανθρακόνημα και φυσικά κλωβό ασφαλείας.
Για λόγους ιστορικούς, αξίζει να σημειωθεί ότι η έκδοση Pro είναι κατά 70.000 ακριβότερη από την GT2, ξεκινώντας από τα 479.000 ευρώ τιμή για την οποία εκτός από το αυτοκίνητο φυσικά οι ιδιοκτήτες της θα παραλάβουν, παραμετροποιημένα με βάση τις προτιμήσεις τους φόρμα, κράνος, γάντια και παπούτσια αγωνιστικών προδιαγραφών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις