ΜΙΝΙ Countryman JCW: «Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο»
Η ισχυρότερη θερμική έκδοση του νέου Countryman με ισχύ 300 ίππων και τετρακίνηση υπόσχεται να μεταφέρει στο παρόν (και στο μέλλον) τις «παραδοσιακές» επιδόσεις που είναι συνυφασμένες με την φίρμα
To νέο και μεγαλύτερο από ποτέ Countryman στην τρίτη -πια- γενιά του παρουσιάστηκε στις αρχές του φθινοπώρου φροντίζοντας, με τη διαθεσιμότητά τόσο με αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία και μάλιστα εις διπλούν με δύο αντίστοιχες εκδόσεις, με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς και ισχύ από 204 έως 313 ίππους καθώς και σε εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες, με γνώριμο «αποκορύφωμα» την έκδοση JCW η οποία είναι διαθέσιμη προς παραγγελία ξεκινώντας από τα 57.750 ευρώ.
Αν και τυπικά η ισχυρότερη παραλλαγή του νέου Countryman είναι η ηλεκτρική τετρακίνητη με δύο ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 313 ίππων, η έκδοση JCW με τον turbo θερμικό τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων είναι ταχύτερη, προσφέροντας παράλληλα μια σειρά αρετών σε οδηγικό επίπεδο που είναι συνυφασμένες με τις παραδοσιακές αξίες της ΜΙΝΙ.
Για του λόγου το ακριβές, η έκδοση JCW αν και προσφέρει 300 ίππους και 400 Nm ροπής και ως αποτέλεσμα υπολείπεται κατά 13 ίππους σε σχέση με την ηλεκτρική Countryman SE, καταφέρει να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα έναντι 5,6 δευτερόλεπτων του ισχυρότερου ηλεκτρικού Countryman. Η μέγιστη ταχύτητα της διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.
Όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς, σε αντίθεση με την βασική έκδοση με τον θερμικό, mild hybrid κινητήρα 1.5 των 170 ίππων, η ισχύς στην περίπτωση του Countryman JCW ALL4 μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματο κιβωτίου επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Eπιπλέον το JCW διαθέτει μια πιο σπορ λογικής ρύθμιση στην ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 1,6 εκ. ενώ τις αναβαθμίσεις συμπληρώνει και ένα αναβαθμισμένο και ισχυρότερο σύστημα πέδησης. Στις ουσιώδεις αλλαγές συγκαταλέγεται και ένα βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης που υπόσχεται ακόμα υψηλότερη απόκριση και ακρίβεια συνδυαστικά και με το νέο «σετ» προγραμμάτων οδήγησης τα οποία περιλαμβάνουν και μια νέα προσθήκη με την πλήρη νοήματος ονομασία «Go-Kart».
Στο ίδιο ακριβώς πλαίσιο, το JCW εφοδιάζεται με τροχούς 19 ή 20 ιντσών με ελαστικά αυξημένης διαμέτρου (+3,0 εκ.) και πλάτους 24,5 εκ. Ενισχυμένος είναι και ο ήχος της έκδοσης καθώς ένα ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση σύστημα, μεγιστοποιεί τον ήχο του κινητήρα κατά την εκκίνηση αλλά και της εξάτμισης εν κινήσει προσφέροντας μια εμπειρία που προσιδιάζει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στον χαρακτήρα της έκδοσης. Μια από τις διαφορές σε σχέση με τον άλλο θερμικό κινητήρα με τον οποίο είναι διαθέσιμο το Countryman είναι ότι η έκδοση JCW διαθέτει μεγαλύτερη δεξαμενή βενζίνης 54 λίτρων.
Όλα τα παραπάνω σηματοδοτούνται από μια σειρά αισθητικές επεμβάσεις, ακόμα αιχμηρότερες από την αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση και οι οποίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, νέα γρίλια με σκούρο φινίρισμα και το χαρακτηριστικό μοτίβο της καρό σημαίας, διχρωμία οροφής-αμαξώματος και διακόσμηση με αγωνιστικές ρίγες ενώ το παζλ συμπληρώνεται από την χαρακτηριστική εξάτμιση, επίσης φινιρισμένη σε σκούρα γυαλιστερή απόχρωση.
Αντιστοίχως πολεμική είναι και η εικόνα στο εσωτερικό το οποίο εκτός από τους γνωστούς ψηφιακούς νεολογισμούς που διακρίνουν όλα τα νέα ΜΙΝΙ –τόσο το Countryman όσο και το Cooper- διαθέτει σπορ καθίσματα με μαύρες επενδύσεις που διακόπτονται από κόκκινες ραφές και ένα τιμόνι που αποτελεί αποκλειστικότητα για την συγκεκριμένη έκδοση. Αποκλειστικότητα για την έκδοση αποτελεί και το νέο λογότυπο JCW που κοσμεί στρατηγικά σημεία του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις