Jeep Avenger e-Hybrid: Νέα ήπια υβριδική έκδοση
Το Avenger αποκτά μια νέα ήπια υβριδική έκδοση η οποία αποτελεί ιδανικό συμπλήρωμα στην πολυσυλλεκτική γκάμα του προσφέροντας εξοικονόμηση καυσίμου κατά 15%
Μπορεί αρχικά το Jeep Avenger να συστήθηκε ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, κατακτώντας ως τέτοιο τον τίτλο του «Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς» για το 2023, ωστόσο προσφάτως απέκτησε μία έκδοση με θερμικό κινητήρα και συγκεκριμένα τον turbo τρικύλινδρο κινητήρα του 1,2 λίτρου απόδοσης 100 ίππων και πλέον υποδέχεται στην γκάμα του μια ακόμα με τον ίδιο κινητήρα αλλά σε ήπια υβριδική διαμόρφωση η οποία εγγυάται επιπλέον ισχύ αλλά και μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Ειδικότερα, η νέα έκδοση e-Hybrid επωφελείται από τον συνδυασμό του παραπάνω turbo κινητήρα βενζίνης ισχύος 100 ίππων, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, και ένας ηλεκτρικός κινητήρας με 21 kW (30 ίππους) και 55 Nm που τοποθετείται στο αυτόματο κιβώτιο, μαζί με το inverter και την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του υβριδικού συνόλου. Να σημειωθεί ότι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του Avenger e-Hybrid και συνδυάζεται με paddles στο τιμόνι.
Ο θερμικός κινητήρας επωφελείται επίσης από μια μίζα-εναλλάκτη (BSG) που αναλαμβάνει να μεγιστοποιεί τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας. Όπως και τα υπόλοιπα e-Hybrid μοντέλα της Jeep (Renegade και το Compass) το ήπια υβριδικό Avenger μπορεί να εκκινεί, να εκτελεί ελιγμούς στάθμευσης αλλά και να κινείται με ηλεκτρική ενέργεια για ένα χλμ. με ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα.
Ως αποτέλεσμα των παραπάνω χαρακτηριστικών του, το Αvenger e-Hybrid υπόσχεται μέση κατανάλωση καυσίμου 5,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 111 γρ./χλμ. τιμές μειωμένες κατά 15% σε σχέση με μια αντίστοιχη έκδοση βενζίνης.
Η απόδοση του συνόλου ανέρχεται σε 100 ίππους αι 205 Nm, με το ηλεκτρικό μοτέρ να λειτουργεί επικουρικά, εξασφαλίζοντας υψηλότερη απόκριση. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και το σύστημα έχει εξελιχθεί προκειμένου η μετάβαση από την αμιγώς ηλεκτρική στην υβριδική λειτουργία να μη γίνεται καν αντιληπτή, παρά μόνο από τις ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Η νέα έκδοση κινητήρα του Avenger θα είναι διαθέσιμη στα επίπεδα εξοπλισμού Longitude, Altitude και Summit, με τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control να περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό και των τριών.
Παράλληλα με την νέα έκδοση, λανσάρονται και νέα στοιχεία εξοπλισμού για το μοντέλο, όπως η ανοιγόμενη ηλιοροφή Open-Air Sky Roof, το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού με λειτουργία μασάζ καθώς και τα πακέτα συνδεσιμότητας Connect ONE και Connect PLUS.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, το νέο Jeep e-Avenger θα είναι διαθέσιμο και στην χώρα μας από τα τέλη της χρονιάς οπότε και θα ανακοινωθούν και οι τιμές του.
- Συρία: Εκατοντάδες διαδηλωτές στη Δαμασκό υπέρ της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων των γυναικών
- Flat Earther έπρεπε να φτάσει μέχρι την Ανταρκτική… για να πειστεί ότι η Γη είναι σφαιρική
- Live από το inSports και το Megaplay: Ο Ολυμπιακός για την ανατροπή κόντρα στην Πετς
- Εξοπλιστικό όργιο ΕΕ: Αναγκαίο κακό ή κυνική παραδοχή μιλιταριστικής φύσης;
- Έρευνα: Νέοι κανόνες «παιχνιδιού» στην αγορά εργασίας – Αυξημένη πρόθεση παραίτησης και Τεχνητή Νοημοσύνη
- ΣΥΡΙΖΑ για ιθαγένεια σε τέως βασιλικής οικογένειας: Το επώνυμο «Ντε Γκρες» είναι προβληματικό