Διαστημικός τουρισμός: Αερόστατα προσφέρουν κουζίνα με αστέρι Michelin
Οι ιδιωτικές καμπίνες είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που κάνουν το πακέτο ελκιστικό για τους τουρίστες
- Όταν το TIME ανακήρυξε τον Χίτλερ «Πρόσωπο της χρονιάς» – «Η μεγαλύτερη απειλή»
- Το μεγαλύτερο ταξίδι με τρένο διαρκεί... 21 ημέρες και διασχίζει 13 χώρες!
- Ένας φιλόδοξος πολιτικός στην καυτή καρέκλα του πρωθυπουργού της Γαλλίας - Πόσο θα καταφέρει να την κρατήσει
- Η Tesla αξιοποιεί στα μέγιστα το «φαινόμενο Τραμπ» – Τα σπασμένα φρένα της μετοχής της
Τρεις εταιρείες ελπίζουν να κατακτήσουν την κορυφή στον αγώνα στρατοσφαιρικού διαστημικού τουρισμού. Οι εταιρείες, μία γαλλική και δύο αμερικανικές, χρησιμοποιούν παρόμοια σχέδια για τα ογκώδη διαστημικά αερόστατα και τις συμπιεζόμενες κάψουλες, οι οποίες θα κάνουν περιήγηση περίπου 20 μίλια πάνω από τη Γη για περίπου έξι ώρες. Οι πρώτες εμπορικές διαστημικές πτήσεις με αερόστατο έχουν προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν το επόμενο έτος, σύμφωνα με το Robb Report.
Τα διαστημικά ταξίδια με αερόστατα θα διαρκέσουν πολύ περισσότερο από τις τρέχουσες πτήσεις προς το όριο Karman, που θεωρείται η άκρη του διαστήματος από 50 έως 62 μίλια πάνω από την επιφάνεια της Γης, με πυραύλους Virgin Galactic και Blue Origin. Αυτές οι πτήσεις, που περιλαμβάνουν μια εμπειρία μηδενικής βαρύτητας για περίπου δύο λεπτά, διαρκούν από εννέα έως 11 λεπτά, χωρίς άλλα προνόμια εκτός από μια πολυπόθητη διαστημική στολή.
Zephalto
Αντί για διαστημικές στολές, η Zephalto ανακοίνωσε πρόσφατα ότι σχεδιάζει να προσφέρει γεύματα επί του σκάφους από έναν σεφ με αστέρι Michelin. Αυτή η εμπειρία υψηλής γαστρονομίας θα συμπληρώνει το ταξίδι των $127.000 ανά εισιτήριο με την κάψουλα Céleste, η οποία θα ταξιδεύει πάνω από τη Γη επί έξι ώρες. Επί τρεις ώρες θα αιωρούνται στο υψηλότερο σημείο της πτήσης, σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, προσφέροντας εξαιρετική θέα στον πλανήτη και την άκρη του διαστήματος. Στη συνέχεια θα κατέρχεται πίσω στη Γη.
Η καμπίνα του Céleste θα έχει τρία πολυτελή δωμάτια-καμπίνες, το καθένα με ένα παράθυρο πλάτους σχεδόν τριών μέτρων, για αυτό που ισχυρίζεται ότι θα είναι η καλύτερη θέα στο διάστημα.
Η διαστημική κάψουλα σχεδιάστηκε από την Joseph Dirand Architecture ως το «μικρότερο ξενοδοχείο εμπειρίας» στον κόσμο. «Το σχέδιο έχει να κάνει με τη διαμόρφωση εμπειριών και αυτή η εμπειρία θα διαμορφώσει τις ζωές των ανθρώπων», είπε ο ίδιος ο Ντιράντ στο RR. «Ελπίζω ότι οι επισκέπτες μας θα επιστρέψουν στη Γη με νέες προοπτικές για τον πολύτιμο πλανήτη μας και πώς να τον προστατεύσουμε καλύτερα».
Η Zephalto δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιος σεφ θα προσφέρει τα αστεράτα γεύματα.
Η εταιρεία είπε ότι έχουν ήδη πραγματοποιηθεί τρεις δοκιμαστικές πτήσεις με πιλότους.
Το 215 τετραγωνικών ποδιών Céleste, το οποίο ο Zephalto λέει ότι είναι η μεγαλύτερη κάψουλα μεταξύ των διαστημόπλοιων, έχει παράθυρα πλάτους τριών μέτρων στις τρεις καμπίνες, η καθεμία σχεδιασμένη να φιλοξενεί δύο επιβάτες.
Η διαστημική κάψουλα σχεδιάστηκε ως το «μικρότερο ξενοδοχείο εμπειρίας»
Space Perspective
Ο ανταγωνιστής των ΗΠΑ Space Perspective, ο οποίος επίσης σχεδιάζει να εκτοξεύσει εμπορικά το Spaceship Neptune στα τέλη του 2024, σχεδιάζει επίσης ένα πολυτελές εσωτερικό, συμπεριλαμβανομένου σαλονιού με ξαπλώστρες για έναν πιλότο και επτά επιβάτες, οι οποίοι θα πληρώνουν $125.000 καθένας, και θα διαθέτει ένα μπαρ, γκουρμέ κουζίνα και Wi-Fi. Η κάψουλα διαθέτει επίσης μεγάλα παράθυρα για εξαιρετική θέα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ένα νέο μπάνιο «Space Spa» με ενισχυμένο έλεγχο «ήχου και οσμής» και δικά του παράθυρα.
«Μία από τις ερωτήσεις που λαμβάνουμε όταν οι άνθρωποι μαθαίνουν ότι η διαστημική μας πτήση διαρκεί έξι ώρες είναι αν υπάρχει τουαλέτα», δήλωσε στο Robb η Τζέιν Πόιντερ, ιδρύτρια και μια εκ των CEO της Space Perspective. «Η απάντηση είναι, φυσικά, ναι».
Η Πόιντερ είπε ότι «δεν υπάρχει ανάγκη» για μια τουαλέτα κενού, όπως αυτές που χρησιμοποιούν οι αστροναύτες, ή μια πάνα. «Το να έχουμε μια σωστή και όμορφα σχεδιασμένη τουαλέτα συμβάλλει σημαντικά στην προσιτή και μοναδική εμπειρία που προσφέρουμε», είπε.
Η εταιρεία λέει ότι είχε πουλήσει περισσότερα από 1.600 εισιτήρια, που ισοδυναμούν με περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια. Σε σύγκριση με τα 600 και πλέον άτομα που έχουν ταξιδέψει στο διάστημα, οι πωλήσεις της Space Perspective δίνουν μια αίσθηση των εσόδων που αναμένουν να επιτύχουν οι εταιρείες διαστημικού τουρισμού με αερόστατα μόλις τεθούν σε λειτουργία.
World View
«Σε κλίμακα, αναμένουμε να κάνουμε 500 έως 700 πτήσεις ετησίως», δήλωσε στο CBS News την περασμένη εβδομάδα ο Ράιαν Χάρτμαν, ιδρυτής της World View με έδρα την Αριζόνα. Η εταιρεία κατασκευάζει επί του παρόντος διαστημικά μπαλόνια για επιστημονικές έρευνες, αλλά σχεδιάζει να εκτοξεύσει το δικό της αερόστατο με κάψουλα World View για διαστημικό τουρισμό τον επόμενο χρόνο, είπε ο Χάρτμαν στο Robb Report.
«Αυτό που πουλάμε είναι θέα, επομένως το παράθυρο πρέπει να είναι τέλειο», είπε ο Χάρτμαν, αντανακλώντας τις εμμονές των ανταγωνιστών του να προσφέρουν την καλύτερη θέαση στην καμπυλότητα της Γης. «Έχεις χρόνο να απολαύσεις όλα αυτά που βλέπεις. Θα δείτε τη μέρα να μετατρέπεται σε νύχτα. θα δείτε να σχηματίζεται ο καιρός».
Η World View δεν έχει ανακοινώσει πολλές λεπτομέρειες από πέρυσι. Αλλά θα μπορούσε να έχει ένα πλεονέκτημα, καθώς θα χρεώνει μόλις 50.000 δολάρια ανά εισιτήριο, λιγότερο από το μισό της τιμής των άλλων, για μια θέση στην κάψουλα οκτώ ατόμων.
Η εταιρεία ανέφερε ότι πέρυσι οι αρχικές πωλήσεις εισιτηρίων ξεπέρασαν τις 1.000, για επτά εξωτικά σημεία εκτόξευσης που περιλαμβάνουν το Γκραντ Κάνυον, τον Αμαζόνιο της Βραζιλίας, το Σερενγκέτι στην Κένυα, το Σινικό Τείχος στην Κίνα και τις Πυραμίδες της Γκίζας στην Αίγυπτο, μεταξύ άλλων.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις