Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η Black Friday μας δημιουργεί τη διάθεση να κακομάθουμε εμάς και όσους αγαπάμε, πραγματοποιώντας αγορές προϊόντων και υπηρεσιών που έχουμε βάλει για καιρό στο μάτι. Η καθιερωμένη εμπορική φιέστα του Νοεμβρίου που μας προκαλεί καταναλωτική φρενίτιδα, είναι μία ευκαιρία να κάνουμε level up στην καθημερινότητά μας, επενδύοντας σε προϊόντα τεχνολογίας, περιποίησης, ένδυσης και όχι μόνο, προϊόντα που ίσως δυσκολευόμαστε να αποκτήσουμε στην αρχική τους τιμή.

 

Το ερώτημα είναι, βέβαια, πώς θα απολαύσουμε τη φετινή «Μαύρη Παρασκευή», αποφεύγοντας τις «παγίδες» των καταστημάτων και παραμένοντας εντός του budget που έχουμε ορίσει; Πώς δεν θα παρασυρθούμε από αυτή τη συντριπτική «πτώση» των τιμών, ώστε να πραγματοποιήσουμε χρήσιμες αγορές οι οποίες θα πιάσουν «τόπο» και όχι απλώς χώρο στο σπίτι μας; Κι όμως, το «μυστικό» βρίσκεται στην προετοιμασία. Διότι, όσο πιο προετοιμασμένοι υποδεχθούμε τον πιο δημοφιλή εμπορικό θεσμό, τόσο πιο κερδισμένοι θα βγούμε από αυτόν.

#1 Ετοιμάζουμε μία λίστα αγορών που ιεραρχεί τις ανάγκες μας

Το πρώτο βήμα για να προετοιμαστούμε κατάλληλα για την επερχόμενη Black Friday, είναι να ιεραρχήσουμε τις ανάγκες μας, δηλαδή να δημιουργήσουμε μία λίστα από πράγματα που θέλουμε να αποκτήσουμε, σύμφωνα με το πόσο πολύ και πόσο άμεσα τα χρειαζόμαστε. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να αποφύγουμε άσκοπες αγορές που θα μετανιώσουμε στο άμεσο μέλλον. Ρούχα, οικιακές συσκευές, δώρα για τα παιδιά, είναι μερικές από τις must προσθήκες της λίστας μας, τα προϊόντα που θα πρέπει να αποφασίσουμε αν είναι αναγκαίο να τα αποκτήσουμε μέσα στον Νοέμβριο ή σε δεύτερο χρόνο.

#2 Κάνουμε μία σχολαστική έρευνα στις προσφορές των καταστημάτων

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, ο θεσμός της Black Friday μας επιτρέπει να πραγματοποιήσουμε ακριβές αγορές, όπως μία επένδυση για την κουζίνα μας, χωρίς να χρειαστεί να βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη. Συνεπώς, αν σκοπεύουμε να αποκτήσουμε μία νέα τηλεόραση, ένα ψυγείο ή ένα πλυντήριο ρούχων, δηλαδή συσκευές που διατίθενται σε υψηλές τιμές και τις οποίες δεν αντικαθιστούμε άμεσα, καλό θα ήταν να πραγματοποιήσουμε μία σχολαστική έρευνα στις προσφορές των καταστημάτων, να αναζητήσουμε και την αρχική τιμή του προϊόντος που μας ενδιαφέρει, ώστε να είμαστε σίγουροι πως θα επιλέξουμε μία συμφέρουσα προσφορά και όχι μία πλασματική η οποία σκοπό έχει να προσελκύσει καταναλωτές ή χειρότερα, να μας… ξεγελάσει.

#3 Ορίζουμε το μέγιστο budget που επιθυμούμε να διαθέσουμε

Το τρίτο βήμα της προετοιμασίας μας είναι και το πιο σημαντικό, καθώς αφορά στο budget που θα διαθέσουμε για τη φετινή Black Friday. Αφού ορίσουμε, λοιπόν, ένα συγκεκριμένο ποσό ως «ταβάνι», θα χρειαστεί να το κατανείμουμε, βάζοντας δίπλα από κάθε προϊόν που υπάρχει στη λίστα μας, το υποθετικό ποσό, δηλαδή την τιμή με την οποία είμαστε ικανοποιημένοι και διατεθειμένοι να το κάνουμε δικό μας. Βέβαια, αυτό προϋποθέτει πως έχουμε κάνει μία σύντομη έρευνα αγοράς για κάθε προϊόν, ώστε να ξέρουμε που κυμαίνονται οι τιμές και να κάνουμε την τελική… σούμα. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχουμε μία καλύτερη εικόνα του συνολικού ποσού που σκοπεύουμε να διαθέσουμε, αλλά και το μέγιστο ποσό που επιθυμούμε να διαθέσουμε για κάθε αγορά.

Όσο πιο ενημερωμένοι είμαστε για τις αγορές που επιθυμούμε θα κάνουμε, τόσο πιο δύσκολο είναι να πέσουμε στις «παγίδες» των καταστημάτων. Ακριβώς για αυτό, αν γνωρίζουμε τι θέλουμε να αποκτήσουμε στη φετινή «Μαύρη Παρασκευή», μπορούμε να αξιοποιήσουμε την υπηρεσία newsletter του κάθε καταστήματος, η οποία θα συγκεντρώσει στο email μας όλες τις τιμές των προϊόντων που μας ενδιαφέρουν, πριν τη μεγάλη ημέρα.

 Είστε έτοιμοι για μια… σουρεάλ Black Friday; Click εδώ!

Black Friday: Ποια είναι τα πιο κοινά λάθη των καταναλωτών; Click εδώ!