Θεσσαλονίκη: Ξέσπασαν επεισόδια στην πορεία για το Πολυτεχνείο
Ομάδα κουκουλοφόρων επιτέθηκε με μολότοφ και πέτρες σε δυνάμεις της αστυνομίας στην περιοχή της Καμάρας
Ένταση δημιουργήθηκε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης μεταξύ κουκουλοφόρων και δυνάμεων των ΜΑΤ, μετά τα επεισόδια που ξέσπασαν στην Πάτρα, κατά τη διάρκεια της πορείας για την επέτειο των 50 χρόνων από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Σήμερα το βράδυ της Παρασκευής και αφού είχε ολοκληρωθεί η πορεία, ομάδα ατόμων που είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους επιτέθηκε με βόμβες μολότοφ και πέτρες κατά των δυνάμεων της αστυνομίας στην περιοχή της Καμάρας.
Οι αστυνομικοί απάντησαν με χρήση δακρυγόνων και χειροβομβίδες κρότου λάμψης, προσπαθώντας να διαλύσουν τους αντιεξουσιαστές.
Στη συμβολή των οδών Εγνατία και Εθνικής Αμύνης η ελληνική αστυνομία έστησε οδοφράγματα προκειμένου να εμποδίσει τα άτομα που συμμετείχαν στις πορείες να κατευθυνθούν προς το ΑΠΘ.
Δείτε βίντεο από τα επεισόδια:
Επεισόδια στην Πάτρα
Επεισόδια ξέσπασαν στο κέντρο της Πάτρας, κατά τη διάρκεια της πορείας για το Πολυτεχνείο, τα οποία ξεκίνησαν στη συμβολή των οδών Γούναρη και Κορίνθου.
Εκεί άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου έριξαν βόμβες μολότοφ, με τις αστυνομικές δυνάμεις να απαντούν άμεσα.
Η ένταση μεταφέρθηκε και στη διασταύρωση Ρήγα Φεραίου με την Γεροκωστοπούλου όπου ομάδα αντειξουσιαστών πέταξαν μολότοφ προκειμένου να αποφύγουν τους αστυνομικούς που τους ακολουθούσαν.
Στην επιστροφή της δεύτερης πορείας για το Πολυτεχνείο δεκάδες μολότοφ, δακρυγόνα και χειροβομβίδες κρότου λάμψης δημιούργησαν ασφυκτική ατμόσφαιρα στο κέντρο.
- Ντε Λα Φουέντε: «Είναι μία ονειρεμένη χρονιά»
- Ο Μάικλ Ντάγκλας και η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς γιόρτασαν τα 24 χρόνια ενός γάμου γεμάτου έρωτα
- «Όλα για τη ζωή μας Vita»: Πρωτιά στην τηλεθέαση μέσα στο Σαββατοκύριακο
- Ινδία: Το Ταζ Μαχάλ εξαφανίστηκε μέσα σε πυκνό νέφος καθώς η ατμοσφαιρική ρύπανση αυξάνεται
- Αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης: Επιτελικό κράτος, αποκέντρωση και ενίσχυση της τοπικής αυτονομίας
- «Μεγάλη Εικόνα:» Η Μαρίνα Σάττι για τη Eurovision, τα σχόλια και την αναγνωρισιμότητα