Σε εξαγωγές εμπορευμάτων αξίας 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την Ινδία στοχεύει η Amazon έως το 2025, προσθέτοντας χιλιάδες μικρούς πωλητές στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της.

«Είμαστε πολύ ενθαρρυμένοι από τον αριθμό των επιχειρηματιών που εγγράφηκαν φέτος. Προσπαθούμε να αναπτυχθούμε», δήλωσε στο Reuters ο Bhupen Wakankar, διευθυντής παγκόσμιου εμπορίου της Amazon στο περιθώριο εκδήλωσης του κλάδου και αναφερόμενος στα σχέδια της εταιρείας για εξαγωγές.

Τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη ζήτηση

Υπήρχε τεράστια ζήτηση για βιολογικά συμπληρώματα υγείας “Made in India”, προϊόντα σπιτιού όπως πετσέτες μπάνιου, χαλιά από γιούτα και ρομποτικά παιχνίδια για παιδιά ενόψει της Black Friday και της Cyber Monday, μια περίοδο αγορών 11 ημερών από την Παρασκευή, είπε ο Wakankar.

Η Amazon Global Trade, η πλατφόρμα εξαγωγών Business to Consumers (B2C) (σ.σ. από επαγγελματίες προς καταναλωτές) του κολοσσού του ηλεκτρονικού εμπορίου, που ξεκίνησε το 2015 με λίγους πωλητές, κερδίζει έδαφος στην Ινδία.

Η εταιρεία έχει προσθέσει περισσότερους από 100.000 μικρούς κατασκευαστές για να πουλήσει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων σε πελάτες στο εξωτερικό.

Εξαγωγές

«Ορισμένοι από τους πωλητές είναι εξαγωγείς για πρώτη φορά, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εγκατέλειψαν τις εταιρικές τους δουλειές για να ξεκινήσουν εξαγωγές ηλεκτρονικού εμπορίου», σύμφωνα με τον Wakankar.

Χιλιάδες μικροί εξαγωγείς, που νωρίτερα δεν είχαν πρόσβαση στις παγκόσμιες αγορές, σημείωσαν ανάπτυξη 70% ετησίως μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία παρείχε υποστήριξη logistics και πρόσβαση σε περισσότερα από 200 εκατομμύρια μέλη του Amazon Prime παγκοσμίως.

Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές αγαθών της Ινδίας μειώθηκαν κατά 7% σε ετήσια βάση στο πρώτο επτάμηνο του τρέχοντος έτους.

Στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, η μεγαλύτερη ανάπτυξη παρατηρήθηκε σε κατηγορίες όπως προϊόντα ομορφιάς, ένδυση, κατοικία, κουζίνα, έπιπλα και παιχνίδια.

Γιορτές όπως το Halloween, η Ημέρα των Ευχαριστιών, η Black Friday, η Cyber Monday, τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά ώθησαν τις πωλήσεις ινδικών προϊόντων σε αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Βρετανία, ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Γερμανία.

Για να ενθαρρύνει τους εξαγωγείς, όπως επισήμανε ο Wakankar, η Amazon μείωσε τα τέλη συνδρομής για το παγκόσμιο πρόγραμμα πωλήσεών της από 120 σε μόλις 1 δολάριο για τους πρώτους τρεις μήνες, για όσους εξαγωγείς εγγράφηκαν στην πλατφόρμα πριν από τις 31 Μαρτίου.

Πηγή: ΟΤ