Unilever: Γιατί αυξάνει τη θερμοκρασία ψύξης των παγωτών της
Με τη δωρεάν μη αποκλειστική άδεια στη βιομηχανία παγωτών για 12 πατέντες αναδιαμόρφωσης, η εταιρεία καλεί τον κλάδο να κάνει ένα «πράσινο» βήμα
- Η τηλεθέαση του debate ΣΥΡΙΖΑ – Ελπίδες για τη συμμετοχή στην κάλπη της Κυριακής – Η σύγκριση με το ΠΑΣΟΚ
- Ο καλλιτέχνης που απείλησε ότι θα κατέστρεφε πολύτιμα έργα τέχνης αν ο Τζούλιαν Ασάνζ πέθαινε στη φυλακή
- Για ποια εγκλήματα κατηγορούνται οι Νετανιάχου, Γκάλαντ και Ντέιφ
- Να απομονώσει τους αποστάτες καλούν οι 87+ τον πολιτικό κόσμο - «Να μην αποδεχτούν έδρες προϊόν συνωμοσίας»
Την απόφασή της να αυξήσει τη θερμοκρασία ψύξης των παγωτών της, προκειμένου να επιτύχει τον στόχο της μείωσης ενέργειας κατά 25% ανά καταψύκτη, ανακοίνωσε η Unilever.
Η θερμοκρασία αυξήθηκε στους -12°C, κατά έξι βαθμούς
Ειδικότερα, παραχωρεί δωρεάν μη αποκλειστική άδεια στη βιομηχανία παγωτών για 12 πατέντες αναδιαμόρφωσης, οι οποίες θα επιτρέπουν στα παγωτά να αποθηκεύονται σε θερμότερη θερμοκρασία κατάψυξης -12°C, αντί για το σημερινό βιομηχανικό πρότυπο των -18°C.
Η Unilever θέλει να πετύχει ενεργειακά αποδοτικότερες καταψύξεις
Η κίνηση αυτή θα οδηγήσει σε μείωση της ενέργειας κατά περίπου 25% ανά καταψύκτη, δήλωσε η Unilever, με τον γίγαντα των καταναλωτικών αγαθών να ελπίζει ότι με την κοινή χρήση αυτών των ευρεσιτεχνιών με άλλους κατασκευαστές παγωτών, η βιομηχανία θα μπορέσει να προχωρήσει σε πιο ενεργειακά αποδοτικές καταψύξεις σε όλο τον κόσμο.
Στόχος η μείωση κατά 25% της κατανάλωσης ενέργειας
Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια της περσινής ανακοίνωσης της Unilever ότι σχεδιάζει να αυξήσει τη θερμοκρασία των καταψυκτών παγωτού στο last mile «εξασφαλίζοντας παράλληλα την ίδια ποιότητα παγωτού και την ίδια εμπειρία για τον καταναλωτή».
Κάνοντας το επόμενο, «πράσινο» βήμα
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε αυτό το επόμενο βήμα στην προσπάθειά μας να αυξήσουμε τη θερμοκρασία των ψυκτικών θαλάμων παγωτού στο last mile», σχολίασε ο Andy Sztehlo, επικεφαλής Ε&Α, Ice Cream της Unilever.
«Παρέχοντας δωρεάν μη αποκλειστική άδεια χρήσης αυτών των 12 διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας αναδιαμόρφωσης, ελπίζουμε ότι οι συνάδελφοι και οι συνεργάτες μας από όλο τον κλάδο του παγωτού θα επωφεληθούν και θα εργαστούν για την αντιμετώπιση των εκπομπών σε ολόκληρο τον κλάδο. Πιστεύουμε ότι μέσω της συνεργασίας μπορούμε να μειώσουμε τις επιπτώσεις της ψυκτικής αλυσίδας στο περιβάλλον, ενώ παράλληλα θα συνεχίσουμε να παρέχουμε τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα παγωτού που αγαπούν οι καταναλωτές μας».
Αποτύπωμα εκπομπών
Σύμφωνα με την Unilever, οι καταψύκτες παγωτού λιανικής συμβάλλουν στο 10% του συνολικού αποτυπώματος εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά μήκος της αλυσίδας αξίας της.
Η κίνηση να «θερμάνει» τους καταψύκτες της αποτελεί μέρος του σχεδίου δράσης της πολυεθνικής για μια πράσινη μετάβαση, στο πλαίσιο του οποίου στοχεύει σε μηδενικές εκπομπές σε όλη την αλυσίδα αξίας της μέχρι το 2039.
Πηγή: ΟΤ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις