Η νέα τάση στην εστίαση που προκαλεί αντιδράσεις – Γιατί τα εστιατόρια μας χρεώνουν για να κάνουμε κράτηση;
Η νέα αυτή τάση έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις, ωστόσο για πολλού επιχειρηματίες της εστίασης είναι η μοναδική λύση
Μια νέα τάση επικρατεί το τελευταίο διάστημα στην εστίαση, η οποία ωστόσο το τελευταίο διάστημα έχει ξεσηκώσει έντονες αντιδράσεις.
Η εν λόγω τάση θέλει τα μαγαζιά της εστίασης να χρεώνουν κάποιο ποσό τον πελάτη που θέλει να κάνει ηλεκτρονική κράτηση.
Ολοένα και περισσότερα μαγαζιά της εστίασης χρεώνουν ένα ποσό της τάξης των 20 ευρώ το άτομο, για κάποιον που θέλει να κάνει κράτηση.
Το μέτρο αυτό έχει στόχο να σταματήσει το φαινόμενο των κρατήσεων, που μετά ο πελάτης δεν εμφανίζεται, καθώς είναι αρκετές οι φορές που συμβαίνει αυτό, με αποτέλεσμα το τραπέζι -που θα μπορούσε να είχε δοθεί σε άλλον πελάτη- να μένει άδειο.
Ωστόσο, αυτά τα χρήματα θα αφαιρεθούν από τον τελικό λογαριασμό που θα κάνει ο πελάτης.
Το βίντεο που έγινε viral στο TikTok
Το θέμα ήρθε στην επιφάνεια μετά από ένα βίντεο στο TikTok για ένα από τα ακριβότερα εστιατόρια της Θεσσαλονίκης, στην Καλαμαριά, την «Μαύρη Θάλασσα».
Στο εν λόγω βίντεο τονίζεται ότι το χρηματικό αυτό ποσό αφαιρείται από τον τελικό λογαριασμό και δεν το κρατάει το μαγαζί.
Αν θέλεις δηλαδή να κάνεις μια κράτηση για πέντε άτομα, προπληρώνεις 100 ευρώ αλλά αυτό αφαιρείται από το τελικό ποσό.
Αξίζει να σημειωθεί πως αυτό δεν συμβαίνει μόνο σε μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, αλλά την ίδια τακτική ακολουθούν αρκετές ανάλογες επιχειρήσεις εστίασης και στην Αθήνα αλλά και στην Μύκονο.
«Θα σου πω ένα κολπάκι το οποίο θα τσατίσει πάρα πολύ κόσμο που κάναμε με τις ηλεκτρονικές κρατήσεις στη «Μαύρη Θάλασσα». Για να κάνεις κράτηση από εδώ και πέρα στο μαγαζί, θα προπληρώνεις 20 ευρώ το άτομο. Θέλεις να κλείσεις για 6 άτομα τραπέζι; Θα προπληρώνεις 120 ευρώ» αναφέρεται στο βίντεο που έγινε viral στο TikTok.
«Και γιατί το κάνουμε αυτό; Εδώ και τόσα χρόνια είχαμε, χαρτί, στυλό και γράφαμε τις κρατήσεις μαζί με ένα τηλέφωνο. Τι γίνεται εάν ο πελάτης δεν απαντάει; Τι γίνεται εάν δεν εμφανιστεί ποτέ; Εγώ θα χάνω ένα τραπέζι και θα χρεώνομαι ενώ θα μπορούσα να είχα βάλει κάποιον άλλο πελάτη εκεί πέρα; Όχι. Γι’ αυτό επειδή στην Αθήνα και σε όλη την Ευρώπη υφίσταται αυτό σαν πολιτική, καλό είναι να ξυπνήσει και λίγο η Θεσσαλονίκη με εμάς πρωτοπόρους στην εστίαση. Θα πρέπει να προπληρώνεις για να έρθεις αν θέλεις να κάνεις κράτηση γιατί υπάρχει και το walk in. Αλλά εκεί υπάρχει πάντα το ρίσκο, ενδεχομένως να μην υπάρχει τραπέζι. Τα 20 ευρώ που θα προπληρώνεις θα αφαιρούνται από τον τελικό λογαριασμό» συμπηρώνει.
@george.tokidis Δες το ΟΛΟ και γράψε μου αν συμφωνείς ή διαφωνείς και ΓΙΑΤΙ! ❤️ #greece #fy #fyp ♬ πρωτότυπος ήχος – George Tokidis
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις