Μητσοτάκης: Επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ για την εφαρμογή του μέτρου της «μόνιμης μείωση τιμής»
Τον Πρωθυπουργό συνόδευσε ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.
- Τροχαίο στην Πειραιώς: Τι λέει ο 77χρονος που σύρθηκε δεκάδες μετρά στην άσφαλτο από φορτηγό
- Δύο νεκροί από έκρηξη σε εργοστάσιο ελβετικού ομίλου στο Κεντάκι
- Κυκλοφορούσε με Porche και λήστευε κοσμηματοπωλεία - Κρύφτηκε στο φρεάτιο ασανσέρ για να μην συλληφθεί
- Στον πάτο της ΕΕ τα ελληνόπουλα στην ψηφιακή κατάρτιση
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε το πρωί σούπερ μάρκετ στην περιοχή της Λεωφόρου Αθηνών.
Ο Πρωθυπουργός ενημερώθηκε για την πορεία εφαρμογής της πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής», όπου πλέον έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 868 κωδικοί προϊόντων που υπάγονται σε 37 κατηγορίες αγαθών, και για τη συνεχιζόμενη εφαρμογή του προγράμματος «Καλάθι του Νοικοκυριού».
«Στόχος μας είναι οι κωδικοί να φτάσουν τους 1.000»
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με εργαζόμενους και πελάτες του καταστήματος, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έβγαλε και selfies με όσους του το ζήτησαν.
Τον Πρωθυπουργό συνόδευσε ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.
«Στόχος οι κωδικοί στο πρόγραμμα “Μόνιμη Μείωση Τιμής” να φτάσουν τους 1.000»
Οπως έχει τονίσει ο πρωθυπουργός, για το μέτρο «μόνιμη μείωση τιμής»: «Στόχος μας είναι οι κωδικοί να φτάσουν τους 1.000. Και πιστεύω θα τον πετύχουμε, καθώς πάνω από 50 εταιρίες έσπευσαν να ανταποκριθούν, επιδεικνύοντας αίσθημα κοινωνικής ευθύνης. Παράλληλα, επεκτείνουμε μέχρι το τέλος του 2023 το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους σε βασικά είδη πρώτης ανάγκης για το “Καλάθι του Νοικοκυριού”».
Σύμφωνα δε με τον Κώστα Σκρέκα σε πολλές κατηγορίες από τα προϊόντα τα οποία έχουν ανακοινωθεί για «Μόνιμη Μείωση Τιμής», η έκπτωση είναι μεγαλύτερη από το ελάχιστον υποχρεωτικό του 5%.
«Στα αλεύρια, η έκπτωση είναι πάνω από 5%, είναι 10%. Οι νέες τιμές που ανακοίνωσαν οι προμηθευτές στο υπουργείο Ανάπτυξης είναι χαμηλότερες κατά 10% από τις τιμές πριν τις 19 Σεπτεμβρίου. Το 5% είναι η ελάχιστη μείωση τιμής. Πολλές εταιρείες επιλέγουν να έχουν μεγαλύτερη μείωση τιμής», είχε πει ο υπουργός.
Υπενθυμίζεται ότι από τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου μπήκαν στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με τα αρμόδια κλιμάκια να πραγματοποιούν ελέγχους για το εάν τηρείται η νομοθεσία περί της σήμανσης των προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «μόνιμη μείωση τιμής».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις