Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Μητσοτάκης: Tο gov.gr στη 2η θέση μεταξύ 70 εταιριών στην εμπειρία του καταναλωτή

Μητσοτάκης: Tο gov.gr στη 2η θέση μεταξύ 70 εταιριών στην εμπειρία του καταναλωτή

«Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου», υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης

Το gov.gr βρίσκεται στη δεύτερη θέση, μεταξύ 70 εταιριών και οργανισμών, ως προς την εμπειρία του καταναλωτή, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το πρωί της Δευτέρας 20 Νοεμβρίου, ανέφερε πως «ξεκινάμε την εβδομάδα με μια πολύ ευχάριστη είδηση: το gov.gr βρίσκεται στην 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών, ως προς την εμπειρία του καταναλωτή!».

«Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου»

Κατά τον Κυριάκο Μητσοτάκη, «πρόκειται για την επισφράγιση μιας σκληρής δουλειάς που ξεκίνησε στην προηγούμενη κυβερνητική μας θητεία, με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία του πολίτη με το Δημόσιο, να διευκολύνει την καθημερινότητά του».

Ακολούθως ο πρωθυπουργός σημείωσε πως «είναι αποτέλεσμα της Ελλάδας που αλλάζει. Και δεν σταματάμε εδώ. Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου. Και θα το πετύχουμε!».

Το συγκεκριμένο εύρημα που επικαλείται ο Κυριάκης Μητσοτάκης προέρχεται από μέτρηση των επιπέδων του Customer Experience (CX) στην Ελλάδα που πραγματοποίησε η Braincandy.

Βασικά συμπεράσματα της έρευνας:

– Χωρίς μεγάλες μεταβολές το γενικότερο επίπεδο εξυπηρέτησης στην Ελλάδα το 2023, με τον κλάδο της ενέργειας να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη βελτίωση, παραμένοντας ωστόσο στην τελευταία θέση σε σχέση με τους υπόλοιπους.

– Το δημόσιο (gov.gr, ΕΦΚΑ και ΚΕΠ) συνεχίζει να βελτιώνει την εμπειρία που προσφέρει στους πολίτες. Το gov.gr συγκεκριμένα, είχε φέτος τη δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 70 εταιρίες, θέτοντας πλέον νέα στάνταρ για τις εμπορικές επιχειρήσεις.

– Αυτό που φαίνεται να αποζητούν οι Έλληνες περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι να κάνουν τη δουλειά τους εύκολα και απλά. Παρά την εστίαση της CX πολιτικής των εταιριών στο ευγενικό προσωπικό, αυτό που φαίνεται να κάνει τη διαφορά είναι η απλοποίηση των διαδικασιών.

– Η σημαντικότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στη διαμόρφωση της συνολικής εμπειρίας από μια μάρκα αυξήθηκε. Παράλληλα όμως, φαίνεται μια ξεκάθαρη προτίμηση προς τη «φυσική επαφή» όσο οι άνθρωποι μεγαλώνουν.

Must in

Μαθήματα ελληνικής Ιστορίας

Στη μελέτη «Ιστορία, έθνος και μυθιστόρημα στη Μεταπολίτευση» ο Δημήτρης Τζιόβας προσεγγίζει τη σχέση λογοτεχνίας και έθνους μέσα από τις μεταμορφώσεις του λεγόμενου «ιστορικού μυθιστορήματος», της μνήμης και των τραυμάτων

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2024