Μητσοτάκης: Tο gov.gr στη 2η θέση μεταξύ 70 εταιριών στην εμπειρία του καταναλωτή
«Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου», υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
- «Ειρωνικός, σαρκαστικός, λες και έχει κάνει κατόρθωμα» - Σοκάρουν οι περιγραφές για τον αστυνομικό της Βουλής
- «Πνιγμός στα 30.000 πόδια» - Αεροπλάνο άρχισε να πλημμυρίζει εν ώρα πτήσης [Βίντεο]
- Δημήτρης Ήμελλος: Το τελευταίο αντίο στον αγαπημένο ηθοποιό -Τραγική φιγούρα η μητέρα του
- «Πρέπει να κάνουν δήλωση ότι σέβονται το πολίτευμα» - Οι όροι για να πάρουν την ιθαγένεια οι Γλύξμπουργκ
Το gov.gr βρίσκεται στη δεύτερη θέση, μεταξύ 70 εταιριών και οργανισμών, ως προς την εμπειρία του καταναλωτή, σύμφωνα με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το πρωί της Δευτέρας 20 Νοεμβρίου, ανέφερε πως «ξεκινάμε την εβδομάδα με μια πολύ ευχάριστη είδηση: το gov.gr βρίσκεται στην 2η θέση, μεταξύ 70 εταιρειών και οργανισμών, ως προς την εμπειρία του καταναλωτή!».
«Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου»
Κατά τον Κυριάκο Μητσοτάκη, «πρόκειται για την επισφράγιση μιας σκληρής δουλειάς που ξεκίνησε στην προηγούμενη κυβερνητική μας θητεία, με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία του πολίτη με το Δημόσιο, να διευκολύνει την καθημερινότητά του».
Ακολούθως ο πρωθυπουργός σημείωσε πως «είναι αποτέλεσμα της Ελλάδας που αλλάζει. Και δεν σταματάμε εδώ. Στόχος μας είναι η ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του Δημοσίου. Και θα το πετύχουμε!».
Το συγκεκριμένο εύρημα που επικαλείται ο Κυριάκης Μητσοτάκης προέρχεται από μέτρηση των επιπέδων του Customer Experience (CX) στην Ελλάδα που πραγματοποίησε η Braincandy.
Βασικά συμπεράσματα της έρευνας:
– Χωρίς μεγάλες μεταβολές το γενικότερο επίπεδο εξυπηρέτησης στην Ελλάδα το 2023, με τον κλάδο της ενέργειας να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη βελτίωση, παραμένοντας ωστόσο στην τελευταία θέση σε σχέση με τους υπόλοιπους.
– Το δημόσιο (gov.gr, ΕΦΚΑ και ΚΕΠ) συνεχίζει να βελτιώνει την εμπειρία που προσφέρει στους πολίτες. Το gov.gr συγκεκριμένα, είχε φέτος τη δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε 70 εταιρίες, θέτοντας πλέον νέα στάνταρ για τις εμπορικές επιχειρήσεις.
– Αυτό που φαίνεται να αποζητούν οι Έλληνες περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είναι να κάνουν τη δουλειά τους εύκολα και απλά. Παρά την εστίαση της CX πολιτικής των εταιριών στο ευγενικό προσωπικό, αυτό που φαίνεται να κάνει τη διαφορά είναι η απλοποίηση των διαδικασιών.
– Η σημαντικότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων στη διαμόρφωση της συνολικής εμπειρίας από μια μάρκα αυξήθηκε. Παράλληλα όμως, φαίνεται μια ξεκάθαρη προτίμηση προς τη «φυσική επαφή» όσο οι άνθρωποι μεγαλώνουν.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις