Εξάρχεια: Η αποφυλάκιση και οι συνεχείς επιθέσεις – Πώς η ΕΛ.ΑΣ. πέρασε χειροπέδες στον «δράκο»
Οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον «δράκο των Εξαρχείων», ο οποίος όπως φάνηκε ήταν παλιός γνώριμος των Αρχών.
Στην πλατεία Κάνιγγος ολοκληρώθηκε η δράση του «δράκου των Εξαρχείων», ο οποίος είχε γίνει ο φόβος και ο τρόμος για νεαρές γυναίκες στο κέντρο της Αθήνας.
Έπειτα από μερικά 24ωρα, οι αστυνομικοί κατάφεραν να εντοπίσουν τον νεαρό που έκαθε επιθέσεις σε γυναίκες και να του περάσουν χειροπέδες, προκειμένου να τον οδηγήοουν και πάλι -όπως αποδείχθηκε- ενώπιον των Αρχών.
Οι επιθέσεις
Η πρώτη επίθεση του 23χρονου «δράκου» έγινε εντός πολυκατοικίας στην οδό Στουρνάρη, στις 16 Νοεμβρίου, όταν επιτέθηκε και αποπειράθηκε να κακοποιήσει σεξουαλικά μια γυναίκα, γιατρό στο επάγγελμα.
Ο 23χρονος Σύρος προκάλεσε έντονη ανησυχία στους κατοίκους του κέντρου της πρωτεύουσας μετά τις 18 Νοεμβρίου, όταν επιτέθηκε σε ένα 13χρονο κορίτσι στην οδό Νικηταρά.
Το ανήλικο κοριτσάκι όμως έβαλε τις φωνές και κατάφερε να ξεφύγει από τον δράστη, με τους περίοικους να ειδοποιούν την Ελληνική Αστυνομία, η οποία συγκέντρωσε τις πρώτες πληροφορίες για το προφίλ του δράστη.
Μόλις ένα 24ωρο αργότερα, ο 25χρονος επιτέθηκε εναντίον μιας 29χρονης στην οδό Βαλτετσίου, την οποία έριξε στο έδαφος με σκοπό να τη βιάσει. Όμως η νεαρή κοπέλα κατάφερε να ξεφύγει και με τη βοήθεια των ανθρώπων που βγήκαν από τα καταστήματα να γλιτώσει από τα χέρια του επίδοξου βιαστή.
Λίγα λεπτά αργότερα ακολούθησε νέα επίθεση στην οδό Ζωοδόχου Πηγής με θύμα μια 27χρονη.
Επίσης, κάμερα ασφαλείας έχει καταγράψει και άλλη μία επίθεση του δράστη στην οδό Νικηταρά το πρωί της Δευτέρας, 20 Νοεμβρίου. Θύμα μια 29χρονη δικηγόρος που δέχθηκε από πίσω την επίθεση του άνδρα την έριξε στο δρόμο και προσπάθησε να την βιάσει.
Οι αναζητήσεις
Όπως αναφέρουν πληροφορίες, οι αστυνομικοί που είχαν αναλάβει την υπόθεση είχαν συλλέξει πλήθος στοιχείων για το δράστη, με τα θύματα και τους αυτόπτες μάρτυρες να δίνουν αρκετά κατατοπιστικές καταθέσεις, ενώ υπήρχε και βιντεοληπτικό υλικό που συγκεντρώθηκε από τα σημεία των επιθέσεων.
Όλα αυτά βοήθησαν τους αστυνομικούς, οι οποίοι είχαν εντοπίσει το πρόσωπο που αναζητούσαν στα αρχεία της ΕΛ.ΑΣ. λόγω παλαιότερης υπόθεσης με τον ίδιο δράστη.
Το παρελθόν
Ο 23χρονος από τη Συρία είχε προφυλακιστεί στις 10 Αυγούστου 2022 μετά από επίθεση σε 70χρονη γυναίκα από την Ουκρανία. Τότε ο δράστης κατάφερε να την εγκλωβίσει σε ένα στενάκι, ενώ επιχείρησε να τη ληστέψει και στη συνέχεια να ασελγήσει επάνω της.
Η τρομοκρατημένη γυναίκα έβαλε τις φωνές, έγινε αντιληπτή από τους περίοικους που ενημέρωσαν τις Αρχές, με τους αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ να τον εντοπίζουν και να τον συλλαμβάνουν.
Ωστόσο, η υπόθεσή του δεν εκδικάστηκε εντός 12 μήνου, με αποτέλεσμα να αποφυλακιστεί έπειτα από 12 μήνες.
Δεν είχε φόβο
Όπως ανέφερε ένας από τους περαστικούς που έσωσαν μια νεαρή κοπέλα από τα χέρια του 23χρονου Σύριου, ο δράστης δεν φοβόταν σε κανένα σημείο της δράσης του ότι θα συλληφθεί.
Μιλώντας στην ΕΡΤ ο Φώτης Τασόπουλος σημείωσε ότι άκουσε τις εκκλήσεις για βοήθεια της νεαρής και βγήκε να δει τι συμβαίνει. «Βγήκα έξω από το κατάστημα ψιλικών που βρισκόμουν, ακριβώς απέναντι από το σημείο της επίθεσης και τους είδα να παλεύουν και αυτός ήταν πάνω της» ανέφερε και συμπλήρωσε: «Έβαλα μία φωνή και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να φοβηθεί και να την αφήσει».
«Παρ’ όλα αυτά έφυγε ψύχραιμος προς την οδό Θεμιστοκλέους» πρόσθεσε ο αυτόπτης μάρτυρας για το δράστη, ο οποίος λίγα λεπτά αργότερα θα επιχειρούσε να επιτεθεί και σε άλλη μια κοπέλα.
«»Πήγε να με βιάσει» έλεγε και έτρεμε ολόκληρη» ανέφερε ο κ. Τασόπουλος για τα όσα του είπε το θύμα μετά την επίθεση.
- Ντε Λα Φουέντε: «Είναι μία ονειρεμένη χρονιά»
- Ο Μάικλ Ντάγκλας και η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς γιόρτασαν τα 24 χρόνια ενός γάμου γεμάτου έρωτα
- «Όλα για τη ζωή μας Vita»: Πρωτιά στην τηλεθέαση μέσα στο Σαββατοκύριακο
- Ινδία: Το Ταζ Μαχάλ εξαφανίστηκε μέσα σε πυκνό νέφος καθώς η ατμοσφαιρική ρύπανση αυξάνεται
- Αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης: Επιτελικό κράτος, αποκέντρωση και ενίσχυση της τοπικής αυτονομίας
- «Μεγάλη Εικόνα:» Η Μαρίνα Σάττι για τη Eurovision, τα σχόλια και την αναγνωρισιμότητα